Hyuki Skrevet 28. juni 2012 Del Skrevet 28. juni 2012 Hei, først vil jeg bare referere til en gammel tråd jeg opprettet for lenge siden: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1105932&hl=&fromsearch=1 Hvor jeg sa jeg klarte å ødelegge skjermen på min lille Asus EEE PC 900. Jeg fant den nå igjen, og vi gjerne fikse den, slik at jeg kanskje kan se film på den elns. og jeg vil gjerne også installere 1 GB RAM mer, selvom det egentlig ikke er mye vits. Uuuuuansetttt.. hvordan kan jeg bytte skjermen på denne lille luringen av en bærbar? Takker for alle framtidige svar. c: Lenke til kommentar
R2B2 Skrevet 28. juni 2012 Del Skrevet 28. juni 2012 Vel først må du finne ut hvor mye skjermen koster og om det er verdt det. Det finner du her. Den billgeste skjermen jeg fant vil komme på rundt 1200 kr inkl mva + frakt og maskinen koster ny 2900 i dag. Akkurat hvordan du bytter skjerm varierer litt fra maskin til maskin men det kan være lurt å sjekke ifixit og se hvordan det gjøres på andre modeller da mye er likt. Det er ikke rocket science, bare vær forsiktig så går det fint. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå