Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

vaske bort sæd

Anbefalte innlegg

Hei når jeg får sæd på hånda etter runking vasker jeg hånda HARDT med såpe, men det lukter forsatt.. er hånden min skitten da? pleier å ta parfyme på hånda

når jeg foreksempler spruter på navelen min og dusjer og vasker den med såpe og vann, går det bort? føles forsatt litt klissete ut.

føler at jeg forsatt er skitten etter å ha vasket med hardt Anonym poster: 59264135fc31df61bd81f39a7efa7610

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei når jeg får sæd på hånda etter runking vasker jeg hånda HARDT med såpe, men det lukter forsatt.. er hånden min skitten da? pleier å ta parfyme på hånda

når jeg foreksempler spruter på navelen min og dusjer og vasker den med såpe og vann, går det bort? føles forsatt litt klissete ut.

føler at jeg forsatt er skitten etter å ha vasket med hardt Anonym poster: 59264135fc31df61bd81f39a7efa7610

Jeg er ikke lege. Men vann dreper sæd. Men ikke (eks) kjønnssykdommer. Såpe og vann fjerner lukt. Tror at dette er psykisk og at du tror du kjenner lukten. Samme som tennåringsjeneter, er "hysteriske" for lukt fra underlivet.

Ja , seden blir fjernet, om du vasker orådet sæden har berørt. Hvorfor ikke bruke ett tørkrpapir og la sæden sprute på det? Du er ikke skitten etter å ha vasket deg, selv ikke med bare vann.

Endret av geco5
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...