Shotherra Skrevet 30. august 2003 Del Skrevet 30. august 2003 Har et GF 4 MX420 og har satt en vifte oppå kjøleribben for å klokke litt.. Turen kommer nå til minne. Det jeg lurte på om det er no vits i å kjøle ned minne på kortet.. eller ? ta en titt på denne linken.. vil disse passe på rammen min slik at de ikke kommer i kontakt med elektronikken? (Skulle gjerne ha lagt inn et bilde av kortet men vet ikke hvordan man gjør det) http://www.elfa.se/no/ trykk på: • Elektromekanikk/Pneumatikk •• Kjøleelementer ••• Kjøleelementer --- KS54.1 Lenke til kommentar
|okk^ay Skrevet 30. august 2003 Del Skrevet 30. august 2003 Jeg kan vise deg. I morra skal jeg gjøre det samme =) Bilder kommer! Lenke til kommentar
Shotherra Skrevet 30. august 2003 Forfatter Del Skrevet 30. august 2003 Jeg kan vise deg. I morra skal jeg gjøre det samme =) Bilder kommer! takk skal du ha... Fint at noen kan dette!!! Lenke til kommentar
|okk^ay Skrevet 30. august 2003 Del Skrevet 30. august 2003 Jeg har da aldri gjort det før? =D Jeg skal bare sage i noen 486 og Pentium 1-ribber jeg har liggende. Så fester jeg de med AS-lim. Lenke til kommentar
|okk^ay Skrevet 30. august 2003 Del Skrevet 30. august 2003 Men først skal brikkene planslipes. Lenke til kommentar
Shotherra Skrevet 30. august 2003 Forfatter Del Skrevet 30. august 2003 Jeg har da aldri gjort det før? =D Jeg skal bare sage i noen 486 og Pentium 1-ribber jeg har liggende. Så fester jeg de med AS-lim. ok.. Men trenger man ikke no goop under.. lim er ikke akkurat varme avledende? ... Lenke til kommentar
fUsiOn Skrevet 30. august 2003 Del Skrevet 30. august 2003 Jeg har da aldri gjort det før? =D Jeg skal bare sage i noen 486 og Pentium 1-ribber jeg har liggende. Så fester jeg de med AS-lim. ok.. Men trenger man ikke no goop under.. lim er ikke akkurat varme avledende? ... Artic Silver lim.. det er varmeledene lim man få kjøpt. Lenke til kommentar
Shotherra Skrevet 31. august 2003 Forfatter Del Skrevet 31. august 2003 Jeg har da aldri gjort det før? =D Jeg skal bare sage i noen 486 og Pentium 1-ribber jeg har liggende. Så fester jeg de med AS-lim. ok.. Men trenger man ikke no goop under.. lim er ikke akkurat varme avledende? ... Artic Silver lim.. det er varmeledene lim man få kjøpt. Stemmer det, var bare litt trøtt i går.... Planslipingen har jeg gjort ferdig og venter bare på å få festet de.... Lenke til kommentar
Shotherra Skrevet 31. august 2003 Forfatter Del Skrevet 31. august 2003 Nå trenger jeg bare no AS lim.. Men fikk lyst til å lakke de så de ser litt stiligere ut .. lakker den med rødfarge.. Lenke til kommentar
fUsiOn Skrevet 31. august 2003 Del Skrevet 31. august 2003 Lakker du de så mister de kjøleevne. Må isåfall være et ganske tynt lag med lakk. Lenke til kommentar
Shotherra Skrevet 31. august 2003 Forfatter Del Skrevet 31. august 2003 er klar over det.. men noe av malingen var skrapet bort da jeg saget de.. dessuten blir det bare et tynt lag.... Lenke til kommentar
|okk^ay Skrevet 31. august 2003 Del Skrevet 31. august 2003 Jeg har gjort det nå men jeg brukte Artic Silver Ceramiqué, (ikke lim) i frykt for at AS-limet skulle kortslutte alt som er. (Ting funker nå, og det ligger goop utover hele kortet ) Kjekt med ikke-strømførende goop Lenke til kommentar
Shotherra Skrevet 31. august 2003 Forfatter Del Skrevet 31. august 2003 har du noen bilder å komme med? vil gjerne se hvordan du har gjort.. og hvor mye måtte du gi for ASC? Lenke til kommentar
|okk^ay Skrevet 31. august 2003 Del Skrevet 31. august 2003 45 kr på lokal databutikk. Kjøler bedre enn AS3. (koster btw 39,- på microplex.) Lenke til kommentar
|okk^ay Skrevet 1. september 2003 Del Skrevet 1. september 2003 Bildene kommer på mail. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå