Sector96 Skrevet 27. juni 2012 Del Skrevet 27. juni 2012 Der hvor hdmi,vga osv peker ut så går hovedkortet skrått oppover. De fire første skruene helt bakerst brukte jeg skruer som er ment til hovedkortet, men måtte bytte når jeg kom der hvor vga, hdmi var. Måtte bytte til lengre skruer. Også passer ikke skjermkortet inn i her. Lenke til kommentar
-alias- Skrevet 27. juni 2012 Del Skrevet 27. juni 2012 (endret) Jeg forstår ikke helt problemstillingen, eller er det kabinettet som er for lite og ikke har plass til hovedkortet? Husk at du må bruke spacere (avstandsskruer) mellom kabinettbunnen og hovedkortet for å få det i riktig høyde, uten spacere så kortslutter det, samt at det vil bli liggende for lavt i kabinettet. Endret 27. juni 2012 av -alias- Lenke til kommentar
Sector96 Skrevet 27. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 27. juni 2012 (endret) Kabinettet er stort nok. Har ikke brukt noen spacere, men antar det er sånne "firkanta skruer". Skal jeg sette på dem først også hovedkortet etterpå? PS: Det andre bildet så ser du en liten rød ring. Der passer ikke skjermkortet. Endret 27. juni 2012 av Sector96 Lenke til kommentar
-alias- Skrevet 27. juni 2012 Del Skrevet 27. juni 2012 (endret) Ja hvis du ikke bruker spacere så blir kortet liggende for nært bunnen og kan kortslutte, samt at det ikke vil passe for skjermkort og andre tilleggskort som vil bli liggende for lavt. Altså spacere først, og så monterer du hovedkortet. Husk å måle hvor de er slik at det ikke kommer noen under hovedkortet utenom der hvor de er ment å være (ved hullene). Dette er spacere i forskjellige varianter: http://www.google.no...biw=917&bih=521 Endret 27. juni 2012 av -alias- Lenke til kommentar
Sector96 Skrevet 27. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 27. juni 2012 Nå ser hovedkortet til å være på riktig plass. TAKK! Herregud satt å loka med dette i flere timer...... Lenke til kommentar
-alias- Skrevet 28. juni 2012 Del Skrevet 28. juni 2012 Fikk du start på maskinen? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå