stolt_mamma Skrevet 27. juni 2012 Del Skrevet 27. juni 2012 (endret) Nylig skiftet jeg over til et nytt hovedkort med annen socket og kjøpte derfor en ny prosessor i samme slengen. Jeg prøvde å bruke den gamle harddisken ettersom den har et fullt fungerende windows 7 64bit home basic operativsystem. Som nevnt i overskriften så får jeg bluescreen hver gang pc'en kommer til windows loadscreen, og jeg finner ikke ut hvordan jeg kan få løst problemet. Spec list: Hovedkort: Asus p8z77-v deluxe Cpu: Intel core i7 3770k hdd: Western digital 1TB black gpu: XFX Radeon HD 7970 Ram: Corsair vengeance 1600mhz 16GB Psu: Silver power SP-SS750M 750w Mvh Martin Edit: Glemte å legge til strømforsyningen, oops Endret 27. juni 2012 av martinzor Lenke til kommentar
Loefthal Skrevet 27. juni 2012 Del Skrevet 27. juni 2012 Nytt hovedkort + gammel installasjon av Windows = full driverkræsj. En reinstallering er det beste. Lenke til kommentar
stolt_mamma Skrevet 4. juli 2012 Forfatter Del Skrevet 4. juli 2012 Kjøpte ny Windows 7 Home premium 64 bit, reformaterte og reinstallerte. Windows kjører helt fint nå, men den klarer ikke å finne skjermkortet mitt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå