Gå til innhold

Kloxo Automasjons-skript

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg har da planer om en liten hosting-tjeneste, og kommer til å bruke panelet Kloxo (LxAdmin). Det eneste jeg nå trenger er et script som gjør at brukere kan registrere seg, og få en bruker satt opp på Kloxo.

Jeg har liten kunnskap med Kloxo, og ser ikke helt hvordan jeg skal kunne løse dette med mine generelle PHP-kunnskaper.

Er det noen smarte folk som har lyst å hjelpe meg med dette? Dersom du ikke har tid, setter jeg svært stor pris på tips til hvordan dette skal la seg gjøres.

Thanks.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Uten å gidde å sette meg inn i Kloxo, så er dette generelt sett en enkel oppgave. Du trenger:

1. Et html-skjema for input

2. Et skript som validerer input (sjekk globalt post-array)

3. Validert data legges inn i brukerdatabasen for dette systemet. (Antagligvis finnes en hash-funksjon du må bruke til passord)

Dette er generelt slik sånne systemer fungerer. Det burde ikke være alt for vanskelig å lage noe selv.

Et lite tips: Ikke forvent svar når de krever kjenskap til tredjepartssystemer. Om dette systemet har et eget forum, bør du heller sjekke der om du trenger mer hjelp. Om ikke, så burde i minste databaseskjemaer, samt litt kode som hjelper med nevnte passord-hashing være vedlagt. Ingen gidder å sette seg inn i noe nytt bare for å kunne hjelpe deg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...