Gå til innhold

ASUS Nexus 7

Fikseren

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hva blir totalprisen på denne ferdig levert når dere bruker JetCarrier?

masterj skrev dette tidligere.

Bestilte via Play Store og Jetcarrier.

Tok under en uke fra Google sendte til jeg fikk den i posten fra Jetcarrier.

(Sendt forrige onsdag fra Google og fikk den i går tirsdag).

For de som skulle være interessert:

Momsgrunnlag (varens verdi): 1716.54 Mva : 429.13

Sum frakt Jetcarrier: 175

Altså totalt: 2320,67 (1716,54 + 429,13 + 175).

16GB versjonen...

Lenke til kommentar

Gratulerer! Jeg ser nå at orderen min står at den er klar til å behandles av shippingfolka. Så forhåpentligvis så blir den sendt om kort tid.

Jeg har skjønt det slik at Jetcarrier flyr hver lørdag? Kjipt med tanke på at det blir vanskelig å få pakken til i morgen, US time

Lenke til kommentar

Google sendte med UPS 2nd Day, etter hva jeg forstår betyr det at den er hos JetCarrier i morgen, så da bør den rekke flyet på lørdag. Hvis din pakke også sendes i dag så er kanskje den også der i morgen? Jeg kan oppdatere så fort pakken kommer til UPS sin terminal for da står det at jeg skal få leveransetidspunkt.

De sender pakker hver lørdag ja. Håper min pakke rekker det.

Vi sender flyfrakt fra USA til Norden hver lørdag og mandag finnes som regel pakkene i distribusjon i det Norske postnettet.
Endret av jenskristian
Lenke til kommentar

Du tjener faktisk på å ta de hjem til Norge også selge dem. Mange som betaler 3k for å slippe alt det du holder på med. Var en Nexus 16 GB som lå ute på FINN til 2500. Jeg snakka med fyren og var praktisk talt nesten ferdig da han fikk inn et tilbud på 3000 kr. Det skjedde i løpet av en Lørdags kveld. Sykt marked for dette brettet!

MartinF: Hvordan er det med apps etc. til dette brettet? Tenker på spill og populære apps i første omgang. Går det an å bruke apps som er designet til mobil?

Endret av Emils.
Lenke til kommentar

Du tjener faktisk på å ta de hjem til Norge også selge dem. Mange som betaler 3k for å slippe alt det du holder på med. Var en Nexus 16 GB som lå ute på FINN til 2500. Jeg snakka med fyren og var praktisk talt nesten ferdig da han fikk inn et tilbud på 3000 kr. Det skjedde i løpet av en Lørdags kveld. Sykt marked for dette brettet!

De andre to butikkene fikk ikke inn flere brett før rundt månedsskiftet august/september så da vil nok markedet uansett ha dabbet veldig av siden de kommer i salg i Norge i løpet av september. Jeg kan selvfølgelig bestille så mange jeg kan fra Google og selge dem på Finn, men tviler vel egentlig på at jeg kommer til å gjøre det.

Endret av jenskristian
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...