DementedAlbino Skrevet 2. august 2012 Del Skrevet 2. august 2012 Hva blir totalprisen på denne ferdig levert når dere bruker JetCarrier? Lenke til kommentar
jenskristian Skrevet 2. august 2012 Del Skrevet 2. august 2012 Ja, det har de nok. Men man nok sende brettet dit man kjøpte det. For min del vil det si Google, for andre Sams Club eller Walmart. Så sender de eventuelt det videre til Asus. Lenke til kommentar
jenskristian Skrevet 2. august 2012 Del Skrevet 2. august 2012 Hva blir totalprisen på denne ferdig levert når dere bruker JetCarrier? masterj skrev dette tidligere. Bestilte via Play Store og Jetcarrier. Tok under en uke fra Google sendte til jeg fikk den i posten fra Jetcarrier. (Sendt forrige onsdag fra Google og fikk den i går tirsdag). For de som skulle være interessert: Momsgrunnlag (varens verdi): 1716.54 Mva : 429.13 Sum frakt Jetcarrier: 175 Altså totalt: 2320,67 (1716,54 + 429,13 + 175). 16GB versjonen... Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 2. august 2012 Del Skrevet 2. august 2012 Pluss fortollingsgebyr. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 2. august 2012 Del Skrevet 2. august 2012 Jetcarrier tar vel ikke det? Gjorde ikke det sist jeg bestilte. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 2. august 2012 Del Skrevet 2. august 2012 Åja, Jetcarrier fortoller den for deg. Trodde de bare sendte den videre til Posten som fortollet den inn for deg. De har gebyr nemlig. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 2. august 2012 Del Skrevet 2. august 2012 Det er fult mulig dem har endret på det. Men om dem bare sender den til posten så koster det 110 kr ja. Lenke til kommentar
jenskristian Skrevet 2. august 2012 Del Skrevet 2. august 2012 Nå fikk jeg akkurat e-posten jeg har ventet på. Min Nexus 7 har blitt sendt fra Google! Tusen takk igjen for godt tips masterj! Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 2. august 2012 Del Skrevet 2. august 2012 Gratulerer! Jeg ser nå at orderen min står at den er klar til å behandles av shippingfolka. Så forhåpentligvis så blir den sendt om kort tid. Jeg har skjønt det slik at Jetcarrier flyr hver lørdag? Kjipt med tanke på at det blir vanskelig å få pakken til i morgen, US time Lenke til kommentar
jenskristian Skrevet 2. august 2012 Del Skrevet 2. august 2012 (endret) Google sendte med UPS 2nd Day, etter hva jeg forstår betyr det at den er hos JetCarrier i morgen, så da bør den rekke flyet på lørdag. Hvis din pakke også sendes i dag så er kanskje den også der i morgen? Jeg kan oppdatere så fort pakken kommer til UPS sin terminal for da står det at jeg skal få leveransetidspunkt. De sender pakker hver lørdag ja. Håper min pakke rekker det. Vi sender flyfrakt fra USA til Norden hver lørdag og mandag finnes som regel pakkene i distribusjon i det Norske postnettet. Endret 2. august 2012 av jenskristian Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 2. august 2012 Del Skrevet 2. august 2012 Slik å forstå. Vel, jeg skal klare å vente evt. ei uka til. Men jeg må si at jeg begynner å bli utålmodig. Ikke lurt å sitte å se på youtube filmer av brettet for å si det slik. Lenke til kommentar
jenskristian Skrevet 2. august 2012 Del Skrevet 2. august 2012 Hehe. Man får ikke mindre lyst på det da nei. Går selvfølgelig fint å vente en uke ekstra, men nå som jeg øyner muligheten for å ha det i hendene mine på tirsdag eller onsdag så hadde det vært kjipt om pakken ikke ble med flyet på lørdag. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 2. august 2012 Del Skrevet 2. august 2012 Forståelig nok. Derfor har jeg satt som mål å ha den innen 2 uker. Mindre skuffelse og mer glede. Har brent meg på kort leveringstid før. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 2. august 2012 Del Skrevet 2. august 2012 Bestilte min den 28. juni, levert 30. juli i Norge... Lenke til kommentar
jenskristian Skrevet 2. august 2012 Del Skrevet 2. august 2012 Da vinner du :-P Jeg begynte prosessen med få tak i det 25. juli, og har til sammen bestilt fra 3 steder. Endelig har det nå blitt sendt, og jeg har også fått kansellert ordren hos de to andre butikkene. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 2. august 2012 Del Skrevet 2. august 2012 (endret) Du tjener faktisk på å ta de hjem til Norge også selge dem. Mange som betaler 3k for å slippe alt det du holder på med. Var en Nexus 16 GB som lå ute på FINN til 2500. Jeg snakka med fyren og var praktisk talt nesten ferdig da han fikk inn et tilbud på 3000 kr. Det skjedde i løpet av en Lørdags kveld. Sykt marked for dette brettet! MartinF: Hvordan er det med apps etc. til dette brettet? Tenker på spill og populære apps i første omgang. Går det an å bruke apps som er designet til mobil? Endret 2. august 2012 av Emils. Lenke til kommentar
jenskristian Skrevet 2. august 2012 Del Skrevet 2. august 2012 (endret) Du tjener faktisk på å ta de hjem til Norge også selge dem. Mange som betaler 3k for å slippe alt det du holder på med. Var en Nexus 16 GB som lå ute på FINN til 2500. Jeg snakka med fyren og var praktisk talt nesten ferdig da han fikk inn et tilbud på 3000 kr. Det skjedde i løpet av en Lørdags kveld. Sykt marked for dette brettet! De andre to butikkene fikk ikke inn flere brett før rundt månedsskiftet august/september så da vil nok markedet uansett ha dabbet veldig av siden de kommer i salg i Norge i løpet av september. Jeg kan selvfølgelig bestille så mange jeg kan fra Google og selge dem på Finn, men tviler vel egentlig på at jeg kommer til å gjøre det. Endret 2. august 2012 av jenskristian Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 2. august 2012 Del Skrevet 2. august 2012 Jeg har planer om å kjøpe denne, ergo mine innlegg. =) Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 2. august 2012 Del Skrevet 2. august 2012 Jeg har funnet et område Nexusen er langt bedre enn iPaden på. Og det er når man sitter på do! Lenke til kommentar
Lakrisbåt Skrevet 2. august 2012 Del Skrevet 2. august 2012 (endret) Utrolig hvor stor og tung ipaden har blitt i huset etter at nexusen kom i hus. Vekta er vell noe av det kjekkeste. Nexusen er den perfekte dingsen på do ja Endret 2. august 2012 av Lakrisbåt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå