Real-Madrid Skrevet 25. september 2013 Del Skrevet 25. september 2013 Er dette tråden for den siste nexus 7'eren også? Jeg har i alle fall bestilt meg denne: http://www.it24.no/google-nexus-7-v2-ny-2-gen-asus-16gb-tablet-med-lader-og-micro-usb.html Usikker på om den har 3g/4g kapasiteter noe den ikke ser ut til å ha. Er det noe dere kan svare på? Så vidt jeg vet har ikke 3G/LTE versjonen kommet ut i Norge enda, IT24 har den ikke hvert fall. De får den nok inn så fort de får importert den fra USA. Lenke til kommentar
Sharizard Skrevet 25. september 2013 Del Skrevet 25. september 2013 Så vidt jeg vet har ikke 3G/LTE versjonen kommet ut i Norge enda, IT24 har den ikke hvert fall. De får den nok inn så fort de får importert den fra USA. 3G/LTE-versjonen har så vidt kommet ut i USA. Vil tro at Norge ikke får denne før sent 2013/tidlig 2014. Lenke til kommentar
Mr D Skrevet 25. september 2013 Del Skrevet 25. september 2013 3G/LTE-versjonen har så vidt kommet ut i USA. Vil tro at Norge ikke får denne før sent 2013/tidlig 2014. Noen påstår de at de har...: http://www.prisjakt.no/product.php?p=2089799 Lenke til kommentar
Sharizard Skrevet 25. september 2013 Del Skrevet 25. september 2013 Noen påstår de at de har...: http://www.prisjakt.no/product.php?p=2089799 Det la jeg ikke merke til! Antar de er grå-importerte. Jeg tenkte mer på den norske LTE-versjonen av brettet. 1 Lenke til kommentar
EirikLF Skrevet 26. september 2013 Del Skrevet 26. september 2013 Det la jeg ikke merke til! Antar de er grå-importerte. Jeg tenkte mer på den norske LTE-versjonen av brettet. Ville ikke vært så sikker på at de er gråimporterte, hvis man søker opp varenummeret får man traff over omtrent hele europa, men jeg ser ingen fra USA. Lenke til kommentar
teitur Skrevet 26. september 2013 Del Skrevet 26. september 2013 Nå har jeg ikke sjekket hvilke LTE-bånd som støttes av de forskjellige utgavene, men jeg ville ikke regnet med at LTE-utgaven for US fungerer på noe annet enn 3G her. Lenke til kommentar
EirikLF Skrevet 26. september 2013 Del Skrevet 26. september 2013 (endret) Nå har jeg ikke sjekket hvilke LTE-bånd som støttes av de forskjellige utgavene, men jeg ville ikke regnet med at LTE-utgaven for US fungerer på noe annet enn 3G her. Den støtter et av tre norske LTE bånd, det på 1800 MHz. Det er samme LTE støtten som iPhone 5 har, for eksempel.Det er også verdt å merke seg at det også støtter 42mbps 3G som f. eks. telenor har. Hvis noen er interessert i LTE versjonene ville jeg tatt kontakt med nettbutikkene som selger dem. Endret 26. september 2013 av EirikLF Lenke til kommentar
Bordplate Skrevet 28. september 2013 Del Skrevet 28. september 2013 Noen som vet når Google Play Movies kommer til Norge? Lenke til kommentar
JohnRichard Skrevet 30. september 2013 Del Skrevet 30. september 2013 Kjøpte meg en 32gb her i USA. Raskt i hvert fall. Litt lite, kommer fra GTab 10.1. Litt usikker på hva dette vil bli brukt til kontra mobilen (Galaxy S III).. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 30. september 2013 Del Skrevet 30. september 2013 Noen som vet når Google Play Movies kommer til Norge? Sannsynligvis aldri. Lenke til kommentar
Merko Skrevet 1. oktober 2013 Del Skrevet 1. oktober 2013 Kjøpte min N7 på komplett på fredag. Fikk den i posten idag. Planen er at jeg skal bytte ut Galaxy Taben i bilen med denne, slik at jeg får radio osv. Lenke til kommentar
Sharizard Skrevet 1. oktober 2013 Del Skrevet 1. oktober 2013 Kjøpte min N7 på komplett på fredag. Fikk den i posten idag. Planen er at jeg skal bytte ut Galaxy Taben i bilen med denne, slik at jeg får radio osv. 2. generasjon eller? Lenke til kommentar
Merko Skrevet 1. oktober 2013 Del Skrevet 1. oktober 2013 2. generasjon eller? Stemmer. Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 2. oktober 2013 Del Skrevet 2. oktober 2013 Planen er at jeg skal bytte ut Galaxy Taben i bilen med denne, slik at jeg får radio osv. FM, DAB eller nettradio? Lenke til kommentar
Merko Skrevet 2. oktober 2013 Del Skrevet 2. oktober 2013 FM, DAB eller nettradio? FM - Selve nettbrettet har ikke støtte, men kan koble til en USB-dongle som har det. (Går sikkert for DAB også etterhvert(?)) Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 2. oktober 2013 Del Skrevet 2. oktober 2013 Ja, tanken min var at FM fases ut i årene som kommer, derfor ble jeg nyskjerrig på om du fikk til å bruke DAB på din N7. Lenke til kommentar
Merko Skrevet 2. oktober 2013 Del Skrevet 2. oktober 2013 Ja, tanken min var at FM fases ut i årene som kommer, derfor ble jeg nyskjerrig på om du fikk til å bruke DAB på din N7. Jepp, men når FM er 'utrydda' så er sannsynligheten stor for at nettbrettet mitt også er det.. Men kommer nok garantert løsninger for DAB mot nettbrett fremover, så fort det blir populært nok. Lenke til kommentar
Frobe Skrevet 2. oktober 2013 Del Skrevet 2. oktober 2013 De fleste små USB digital-TV adapterne for PC klarer også DAB, spørsmålet er om noen har laget drivere for Android? Lenke til kommentar
neeeeii Skrevet 2. oktober 2013 Del Skrevet 2. oktober 2013 Hvor er det folk handler den nye Nexus 7? For den har vell ikke kommet offisielt til Norge ennå.(?) Lenke til kommentar
sir-alex Skrevet 2. oktober 2013 Del Skrevet 2. oktober 2013 Hvor er det folk handler den nye Nexus 7? For den har vell ikke kommet offisielt til Norge ennå.(?) Her kjøpte jeg: http://www.it24.no/google-nexus-7-v2-ny-2-gen-asus-16gb-tablet-med-lader-og-micro-usb.html Kan hentes i Oslo eller sendes i posten. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå