Barabbas Skrevet 1. september 2013 Del Skrevet 1. september 2013 Jeg svarte på et spørsmål om det det var dumt å bruke en annen lader med å bruke min egen telefon som eksempel på at nei, det er det ikke. Du konkluderer deretter med at jeg ikke vet hva jeg snakker om. Hvorfor vet jeg ikke hva jeg snakker om? hva er det jeg ikke har forstått? Enlighten me, please. Foreslår at vi lar det være siste ord om dette her og at smartphone svarer i en privat melding. Dette har ingenting med tråden å gjøre og er uten interesse for oss andre. Lenke til kommentar
Anti LFC Skrevet 1. september 2013 Del Skrevet 1. september 2013 Foreslår at vi lar det være siste ord om dette her og at smartphone svarer i en privat melding. Dette har ingenting med tråden å gjøre og er uten interesse for oss andre. Ser poenget ditt, og det var heller ikke meningen å skape en slik diskusjon. Men hvis det er skadelig å bruke en sterkere lader til Nexus 7 er det absolutt on topic og relevant i forhold til spørsmålet som ble stilt. :-) Lenke til kommentar
smartphone Skrevet 1. september 2013 Del Skrevet 1. september 2013 (endret) Slettet mitt innlegg, har ikke noe spesielt behov for å svare. Jeg svarte kun på AntiLFs innlegg og så ikke hva Barabbas hadde skrevet før nå. Så var vel der litt kjapp selv ;-) Endret 3. september 2013 av smartphone Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 3. september 2013 Del Skrevet 3. september 2013 Funnet første ting som faktisk irriterer meg litt. Bommer alltid på opp og ned, så ender med å fomle etter "påknappen" :-P 1 Lenke til kommentar
heimsvik Skrevet 4. september 2013 Del Skrevet 4. september 2013 helt enig ! skjer alltid Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 5. september 2013 Del Skrevet 5. september 2013 Noen som har kjøpt noe tilbehør til 2013? F.eks cover og har noe å anbefale? Lenke til kommentar
Barabbas Skrevet 5. september 2013 Del Skrevet 5. september 2013 Rooting, backup osv gjort på den enkle måten ved hjelp av Mskips toolkit: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=2430708 Wugs variant er også et alternativ, spesielt om du har flere nexusmodeller: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1766475 Lenke til kommentar
Formula90 Skrevet 6. september 2013 Del Skrevet 6. september 2013 Merker at det er helt uduhelig lyd jeg får på headseete, samme i bilen, hva kommer det av? Hører og en svak skurrelyd.... Så styg lyd, at det er ikke vits å se film eller høre på musikk : o noe man kan fikse? Lenke til kommentar
Ekinorak Skrevet 6. september 2013 Del Skrevet 6. september 2013 (endret) Fått meg trådløs lader nå, gikk ca fra 25% til 50% på 1 time å godkjent av meg. http://www.youtube.com/watch?v=hmuF7CagvXk&feature=share&list=UUsl8KXgMv7VUS4rZl6chy1Q Endret 6. september 2013 av Ekinorak Lenke til kommentar
Formula90 Skrevet 7. september 2013 Del Skrevet 7. september 2013 Hmm, hvordan tar jeg screenshot? Lenke til kommentar
Buddy Dakota Skrevet 7. september 2013 Del Skrevet 7. september 2013 Hold inne "volum ned" og knappen du slår av og på med. Lenke til kommentar
Formula90 Skrevet 7. september 2013 Del Skrevet 7. september 2013 Troôr ikke det funket, skjedde ikke noe Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 7. september 2013 Del Skrevet 7. september 2013 Fungerer på min, men nå har jeg root pluss kjører cyanogenmod. Lenke til kommentar
Buddy Dakota Skrevet 7. september 2013 Del Skrevet 7. september 2013 Fungerer på min, og jeg har ikke rootet eller noe. Det er altså den øverste og den nederste knappen på høyre side som skal holdes inne et sekund omtrent. Ganske tydelig at den tar bildet når den gjør det. Lenke til kommentar
MarQsDH Skrevet 7. september 2013 Del Skrevet 7. september 2013 Du bør holde inn power-knappen først, og helst gjøre det så nære samtidig som mulig. Lenke til kommentar
Barabbas Skrevet 7. september 2013 Del Skrevet 7. september 2013 Gjør som nevnt over trykk begge godt inn samtidig og hold de inne!! Det tar et par sekunder. Et kort trykk holder ikke. Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 8. september 2013 Del Skrevet 8. september 2013 Er det egentlig noe poeng å vente til denne kommer offisielt ut i Norge? Dersom prisen legger seg på 2300+ for 32 GB-utgaven, er det vel nesten like greit å bare bestille fra multicom. Har vi noen anelse om hva prisen kommer til å bli? Lenke til kommentar
EirikLF Skrevet 9. september 2013 Del Skrevet 9. september 2013 Ville tatt utgangspunkt i prisen google selv tar i europa (Frankrike, Spania, Tyskland), som er ca. 2150 kroner for 32GB utgaven. Regner med prisene i Norge blir liggende noe høyere, men blir nok billigere enn hva Multicom tar i dag. Lenke til kommentar
Sharizard Skrevet 9. september 2013 Del Skrevet 9. september 2013 Ifølge Expert kan brettet forhåndsbestilles veldig snart. Kommer til butikkene tidlig i Oktober! Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 9. september 2013 Del Skrevet 9. september 2013 Lover bra. 1 måned er ikke så lenge å vente. Kjenner det kribler i fingrene etter å få en ny gadget å tukle med. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå