m@rtinht Skrevet 13. august 2013 Del Skrevet 13. august 2013 Er på lager hos multicom ifølge http://www.multicom....t-p/c/p10626000 Forsåvidt en grei pris bare et par hundrelapper dyrere enn det ville blitt om man brukte jetcarrier for å kjøpe fra USA. Lenke til kommentar
Mazeking Skrevet 13. august 2013 Del Skrevet 13. august 2013 Er det noen som vet om det er mulig å få kalenderen til å vises på lockscreen på Nexus7 2013? Får ikke til å få opp annet enn klokka... Når man er logget inn får man jo mulighet til å se en masse widgets og klarer å flytte disse rundt på skjermene som er der, men finner ingen mulighet til å flytte disse widgetene til lockscreen. Noen som vet hvordan man gjør det? Lenke til kommentar
Mazeking Skrevet 13. august 2013 Del Skrevet 13. august 2013 (endret) Er tydeligvis importert fra USA, men det skal ikke være noe problem siden den uansett ikke har LTE. 2500 kroner virker også som en rimelig grei pris, i USA koster den til sammenlikning om lag 1800 kroner levert på døren, og man må regne med at det vil være noe dyrere i Norge. Betale ganske nøyaktig 1600 kroner i følge nettbanken $279 på Gamestop på Mall of Florida i Orlando sist uke. 32 gig kun Wifi. Mobilutgaven var ihvertfall ikke i butikkene i USA sist uke. Er det simkortutgaven overhodet releaset ennå? Endret 13. august 2013 av mazeking_InnleggNO Lenke til kommentar
Erlviken Skrevet 13. august 2013 Del Skrevet 13. august 2013 Er det noen som vet om det er mulig å få kalenderen til å vises på lockscreen på Nexus7 2013? Får ikke til å få opp annet enn klokka... Når man er logget inn får man jo mulighet til å se en masse widgets og klarer å flytte disse rundt på skjermene som er der, men finner ingen mulighet til å flytte disse widgetene til lockscreen. Noen som vet hvordan man gjør det? Jeg bruker dashclock widget, der kan du ha klokke, kalender, mail. osv. samt laste ned yr.no vær f.eks. Synes den tar seg meget bra ut på min nexus 7. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-jDflNq Skrevet 13. august 2013 Del Skrevet 13. august 2013 Forsåvidt en grei pris bare et par hundrelapper dyrere enn det ville blitt om man brukte jetcarrier for å kjøpe fra USA. Med reklamasjon Lenke til kommentar
m@rtinht Skrevet 16. august 2013 Del Skrevet 16. august 2013 Er det noen som har prøvd seg på CM 10.2 Nightly? Lenke til kommentar
m@rtinht Skrevet 16. august 2013 Del Skrevet 16. august 2013 http://www.androidpolice.com/2013/08/16/deal-alert-nexus-7-2013-16gb-is-200-with-free-shipping-on-ebay-daily-deals/ Godt tilbud om man vil bruke JetCarrier . Lenke til kommentar
smartphone Skrevet 16. august 2013 Del Skrevet 16. august 2013 Da lønner det seg heller å kjøpe den for 2000 fra www,multicom.no, lite å spare på prisen og bedre forbrukerrettigheter i Norge. Lenke til kommentar
Jakoozie Skrevet 17. august 2013 Del Skrevet 17. august 2013 Noen som vet noe om den offisielle lanseringsdatoen i Norge? Og hva tror dere mobildataversjonene vil koste? Lenke til kommentar
MarQsDH Skrevet 17. august 2013 Del Skrevet 17. august 2013 Noen som vet noe om den offisielle lanseringsdatoen i Norge? Og hva tror dere mobildataversjonene vil koste? Lanserginsdatoen er nok ikke før tidlig oktober tror jeg nok. Ikke noe som er fastslått ennå. Mine antydninger på pris: 16GB: 1800-1900kr 32GB: 2200-2400kr 32GB Cellular: 2800-3000kr Lenke til kommentar
MrMKE Skrevet 17. august 2013 Del Skrevet 17. august 2013 Betale ganske nøyaktig 1600 kroner i følge nettbanken $279 på Gamestop på Mall of Florida i Orlando sist uke. 32 gig kun Wifi. Mobilutgaven var ihvertfall ikke i butikkene i USA sist uke. Er det simkortutgaven overhodet releaset ennå? 279 er eks amerikansk mva. det koster mellom 10-20 $ ekstra med mva,vat eller hva de kaller det. varier fra stat til stat. prisen er altså rundt 1800kr. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-jDflNq Skrevet 17. august 2013 Del Skrevet 17. august 2013 http://www.androidpolice.com/2013/08/16/deal-alert-nexus-7-2013-16gb-is-200-with-free-shipping-on-ebay-daily-deals/ Godt tilbud om man vil bruke JetCarrier . Kan ikke brukes til film osv med 16 GB lagringsplass. Lenke til kommentar
Barabbas Skrevet 18. august 2013 Del Skrevet 18. august 2013 279 er eks amerikansk mva. det koster mellom 10-20 $ ekstra med mva,vat eller hva de kaller det. varier fra stat til stat. prisen er altså rundt 1800kr. 32Gb koster 269.99$. Når han har betalt 279$ så er nok det inkludert sales tax 10$. Lenke til kommentar
frohmage Skrevet 18. august 2013 Del Skrevet 18. august 2013 Kan ikke brukes til film osv med 16 GB lagringsplass. Kan vel eventuelt benytte OTG-kabel og minnepinne eller ekstern harddisk for å få mere lagringsplass. Lenke til kommentar
Frobe Skrevet 19. august 2013 Del Skrevet 19. august 2013 For de som trenger Micro-SD kortleser finnes det nå en liten modell til $14 inkludert frakt som plugges rett i USB-kontakten på Nexus 7. Den støtter 64GB, men krever selvfølgelig Nexus Media Importer-app eller root : https://shopmeenova.appspot.com/st/p/m3r.html Lenke til kommentar
Barabbas Skrevet 20. august 2013 Del Skrevet 20. august 2013 For de som trenger Micro-SD kortleser finnes det nå en liten modell til $14 inkludert frakt som plugges rett i USB-kontakten på Nexus 7. Den støtter 64GB, men krever selvfølgelig Nexus Media Importer-app eller root : https://shopmeenova.appspot.com/st/p/m3r.html Under hundrelappen ferdig levert :-) Fint å slippe otg kabel Lenke til kommentar
Jakoozie Skrevet 20. august 2013 Del Skrevet 20. august 2013 Hvis jeg ender opp med å kjøpe meg en Nexus 7 blir det ikke nødvendig for meg med en slik dings. Jeg skal uansett ha den med 4G og et mobilt bredbånd-abonnement, og derfor streamer jeg 90% av innholdet jeg bruker. (Video gjennom Plex og netflix, musikk gjennom spotify). Har i dag en ipad med 16 gb og klarer meg fint. 32 GB er nok mer enn nok for meg. Det eneste jeg trenger å ha lagret lokalt er apper, og jeg trenger ikke hundrevis installert på en og samme tid. Lenke til kommentar
ti-guru Skrevet 22. august 2013 Del Skrevet 22. august 2013 Endelig fått den nye nexus tabben i posten og skriver innlegget fra den nå. Veldig fornøyd, men har så langt kun støtt på et mindre irritasjonsmoment. Har installert SwiftKey og dette setter ikke inn prediksjoner når jeg trykker på spaceknappen. Funket greit i starten av dette innlegget, men de siste ordene i denne setningen har ikke fungert. Noen som liknende problem og har en eventuell løsning? Lenke til kommentar
Formula90 Skrevet 24. august 2013 Del Skrevet 24. august 2013 Spørsmål! Hvorfor går det ikke ant å lade denne via usb på pcen? står at den lader, men den gjør ikke det, må bruke stikk kontakten? Lenke til kommentar
Mr D Skrevet 24. august 2013 Del Skrevet 24. august 2013 Spørsmål! Hvorfor går det ikke ant å lade denne via usb på pcen? står at den lader, men den gjør ikke det, må bruke stikk kontakten? Mener det står om dette i manualen..... Ladestrømmen er for liten. USB på PC gir max 500mA, men medfølgende lader er ca 2A. Mulig du kan lade brettet fra PC hvis du slår det av, men det vil i såfall ta laaang tid. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå