Thor. Skrevet 29. juli 2013 Del Skrevet 29. juli 2013 Det kan være dumt med tanke på reklamasjon/garanti. Lenke til kommentar
neeeeii Skrevet 29. juli 2013 Del Skrevet 29. juli 2013 Sant det ;/ Men om jeg bestiller en til Norge, selger den på finn.no, hadde jeg fått mye for den da siden den ikke har kommet til Norge? Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 29. juli 2013 Del Skrevet 29. juli 2013 Tviler. Det er mer et Apple fenomen. Kanskje noen hundre men ikke mer enn at det blir mer arbeid enn penger av det. Lenke til kommentar
jenskristian Skrevet 29. juli 2013 Del Skrevet 29. juli 2013 Hvordan? Jeg bare registrerte en ny flypakke her. Lenke til kommentar
Glenn Jacobsen Skrevet 30. juli 2013 Del Skrevet 30. juli 2013 Hvorfor sender du det med båt? Kan fint sende et nettbrett med fly som går hver lørdag. Regner med min pakke blir med flyet neste uke. Jeg har forresten nå etter å ha bestilt fra "amerikanske" Play Store fått amerikansk Play Store på både PC, mobil og nettbrett uten at jeg må bruke VPN. Du har rett. Jeg har bestilt flypakke nå. Du får ikke Amerikansk PlayStore på PC av å kjøpe ett Google nettbrett i utlandet. Det får du bare ikke. Lenke til kommentar
J. Verlander Skrevet 30. juli 2013 Del Skrevet 30. juli 2013 Hvordan er det med tanke på 3G/4G når man bestiller fra USA? Lenke til kommentar
Glenn Jacobsen Skrevet 30. juli 2013 Del Skrevet 30. juli 2013 USA bruker i større grad CDMA nettverk som ikke er kompatibelt med GSM nettet i Norge. USA har forøvrig GSM nett de også, så en eventuell 3G versjon vil mest sannsynelig ha fungert i Norge om det var en GSM Versjon. 4G versjonen vil HØYST sannsynelig (99.9%) ikke fungere med det Norske 4G nettet da vi kjørrer på en annen frekvens. Lenke til kommentar
jenskristian Skrevet 30. juli 2013 Del Skrevet 30. juli 2013 (endret) Du får ikke Amerikansk PlayStore på PC av å kjøpe ett Google nettbrett i utlandet. Det får du bare ikke. Jeg gjorde heller ikke det når jeg bestilte Nexus 7 (2012) eller Nexus 4. Jeg brukte da VPN for å få amerikansk Play Store når jeg bestilte, men så fort jeg skrudde det av var jeg tilbake på den norske. Nå etter å ha bestilt Nexus 7 (2013) har jeg imidlertid amerikansk Play Store hele tiden. Dette har nok noe med endringene som ble gjort slik at hvilken Play Store man har ikke bare er avhengig av IP-adresse, men også av kontoen som er innlogget. Jeg synes også det er veldig rart siden jeg bare for noen måneder siden ikke fikk amerikansk Play Store i det hele tatt, selv om jeg brukte VPN. Legger ved skjermbilde fra PC-en der jeg sitter nå uten noen form for VPN applikasjon kjørende. Edit: Det ser forresten ut som Google har begynt å sende ut nye Nexus 7 fra sitt lager i Kentucky nå. Min pakke ble sendt rett før midnatt amerikansk tid. Endret 30. juli 2013 av jenskristian Lenke til kommentar
stue Skrevet 30. juli 2013 Del Skrevet 30. juli 2013 Jeg opplever samme som deg. Har fått amerikansk google play på telefonen etter å ha kjøpt den nye nexus 7 på play store. 1 Lenke til kommentar
jenskristian Skrevet 30. juli 2013 Del Skrevet 30. juli 2013 Det ser forresten ut som Google har begynt å sende brettene ut fra sitt lager i Kentucky nå. Min pakke ser ut til å ha blitt sendt rett før midnatt amerikansk tid. Lenke til kommentar
Glenn Jacobsen Skrevet 30. juli 2013 Del Skrevet 30. juli 2013 Amazon leverte dagen etter jeg bestilte. Lenke til kommentar
jenskristian Skrevet 30. juli 2013 Del Skrevet 30. juli 2013 Amazon leverte dagen etter jeg bestilte. Da får du den nok raskere enn jeg gjør med Play Store, men har uansett ikke noe å bety tror jeg. Forventet leveranse er torsdag, og fristen til JetCarrier for at pakken skal bli med denne uken er fredag. Lenke til kommentar
DuckDuckGoose Skrevet 30. juli 2013 Del Skrevet 30. juli 2013 Jeg fikk 4.3 til min Nexus 7 i går kveld (OTA). Synes den virket treigere til å begynne med etter oppdatering, men nå merker jeg ikke noe til det lenger... Lenke til kommentar
Okapi Skrevet 30. juli 2013 Del Skrevet 30. juli 2013 Merker ingen forskjell her, bortsett fra at de kastet ut Talk og la inn Hangouts. Blæh. Lenke til kommentar
Frobe Skrevet 30. juli 2013 Del Skrevet 30. juli 2013 Jeg fikk 4.3 til min Nexus 7 i går kveld (OTA). Synes den virket treigere til å begynne med etter oppdatering, men nå merker jeg ikke noe til det lenger... En fordel med 4.3 er at det er kommet TRIM på SSD-minnet: http://www.anandtech.com/show/7185/android-43-update-brings-trim-to-all-nexus-devices Jeg fikk også min 4.3-oppdatering i går kveld, og den er blitt merkbart kjappere. Lenke til kommentar
akira7 Skrevet 30. juli 2013 Del Skrevet 30. juli 2013 Mon tro når min N7 US versjon blir oppdatert til 4.3. Hvilken versjon har folket? EU eller US? Lenke til kommentar
DuckDuckGoose Skrevet 30. juli 2013 Del Skrevet 30. juli 2013 Mon tro når min N7 US versjon blir oppdatert til 4.3. Hvilken versjon har folket? EU eller US? EU Lenke til kommentar
jenskristian Skrevet 30. juli 2013 Del Skrevet 30. juli 2013 Mon tro når min N7 US versjon blir oppdatert til 4.3. Hvilken versjon har folket? EU eller US? Hvis du ikke vil vente kan du sideloade. http://www.androidpolice.com/2013/07/26/how-to-update-your-2012-nexus-7-to-android-4-3-jwr66v-and-root-it-right-now/ Lenke til kommentar
Din_Laban Skrevet 30. juli 2013 Del Skrevet 30. juli 2013 Der lå oppdateringen inne hos meg. Må bare lade batteriet, så installeres 4.3. Lenke til kommentar
Din_Laban Skrevet 31. juli 2013 Del Skrevet 31. juli 2013 Gikk glatt og smertefritt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå