Sveern Skrevet 11. mars 2013 Del Skrevet 11. mars 2013 Noen som tilfeldigvis har rooted nexusen sin og har modified_boot_nakasi_4.2.2_JDQ39.img liggende på PCn? Finner den ikke noe sted på nettet =/ Lenke til kommentar
Gjest Slettet-jDflNq Skrevet 11. mars 2013 Del Skrevet 11. mars 2013 Ville nok heller satset på xda, hva er problemet? Lenke til kommentar
Sveern Skrevet 12. mars 2013 Del Skrevet 12. mars 2013 Fikk ikke lov til å spørre på xda fordi jeg hadde for lite postes -_- Goo.im hvor fila lå var nede igår, og måtte ha den for å få kjørt rootinga. Men var andre som hadde samme problemet så fila ble lagt ut på xda etter et par timer Lenke til kommentar
Runcie Skrevet 12. mars 2013 Del Skrevet 12. mars 2013 Er dette et fint nettbrett for en 5 åring? Alternativ til Kurio? Ser de er sammenlignbare i pris. Finnes det god beskyttelse for uforsiktige små? Lenke til kommentar
Lunalotic Skrevet 12. mars 2013 Del Skrevet 12. mars 2013 Er dette et fint nettbrett for en 5 åring? Alternativ til Kurio? Ser de er sammenlignbare i pris. Finnes det god beskyttelse for uforsiktige små? http://www.otterbox.com/Google-Nexus-7-Defender-Series-case/asu2-nexus-7,default,pd.html Den der kanskje ? Lenke til kommentar
jon67 Skrevet 12. mars 2013 Del Skrevet 12. mars 2013 Er dette et fint nettbrett for en 5 åring? Alternativ til Kurio? Ser de er sammenlignbare i pris. Finnes det god beskyttelse for uforsiktige små? 7-åringen i huset har overtatt min og er meget fornøyd! Lenke til kommentar
henrikrox Skrevet 15. mars 2013 Del Skrevet 15. mars 2013 Har lenge sittet å vurdert nexus 7, men er altfor glad i skinning og theming etc, noen som kan henvise meg til noen steder der jeg kan se nexus 7 med litt fete widgets etc Lenke til kommentar
frohmage Skrevet 21. mars 2013 Del Skrevet 21. mars 2013 Fikk ikke lov til å spørre på xda fordi jeg hadde for lite postes -_- Du fikk ikke spørre pga for få posts? Det hørtes merkelig ut.. Lenke til kommentar
_diablito_ Skrevet 21. mars 2013 Del Skrevet 21. mars 2013 En må ha et visst antall poster før en kan poste i deler av forumet på xda Lenke til kommentar
polljen Skrevet 24. mars 2013 Del Skrevet 24. mars 2013 Jeg har gitt bort min 10" pad siden jeg vil "downsize" til en 7". Valget har stått mellom Samsung og Asus Nexus, og selv om det er et godt tilbud hos Elkjøp på Samsungen i dag så blir det nok likevel Nexusen. Bedre skjerm (antar jeg), oppløsning og IPS, samt at den har usbport (micro) er de viktigste grunnene for meg å velge denne. Foretrekker usb-plass fremfor plass til ekstra minnekort. Ett spørsmål: Hvilke kabler/overganger/hubber bruker dere hvis dere skal koble en enhet med miniusb til padden som har microusb? Jeg vil ha behov for en løsning der, for å overføre data fra enheter som ekstern HD og kamera. Lenke til kommentar
TuRb0 Skrevet 24. mars 2013 Del Skrevet 24. mars 2013 Håper virkelig MPX kommer til og få inn Nexus 7 docking. Har ventet leeeeeeeeeeeeeeeeeeenge. "Forventet sendingsdato 2013-03-27" Lenke til kommentar
J@9 Skrevet 25. mars 2013 Del Skrevet 25. mars 2013 Jeg har gitt bort min 10" pad siden jeg vil "downsize" til en 7". Valget har stått mellom Samsung og Asus Nexus, og selv om det er et godt tilbud hos Elkjøp på Samsungen i dag så blir det nok likevel Nexusen. Bedre skjerm (antar jeg), oppløsning og IPS, samt at den har usbport (micro) er de viktigste grunnene for meg å velge denne. Foretrekker usb-plass fremfor plass til ekstra minnekort. Ett spørsmål: Hvilke kabler/overganger/hubber bruker dere hvis dere skal koble en enhet med miniusb til padden som har microusb? Jeg vil ha behov for en løsning der, for å overføre data fra enheter som ekstern HD og kamera. Jeg kjøpte meg en micro usb otg kabel.. (micro usb i ene ende, fullstørrelse hunn usb i andre). Denne har jeg testet på nexus 7 og galaxy sII, med usb mus, og denne fungerte på begge Testet også med minnepenn, noe som bare fungerte delvis.. Må ha litt ekstra apps for å få det til å fungere om det NTFS format.. Tror FAT er noe enklere å få til å fungere. Men 2.5" usb disker er nok et problem uansett, tror ikke usb porten leverer nok strøm. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-jDflNq Skrevet 25. mars 2013 Del Skrevet 25. mars 2013 Jeg bruker denne på min Nexus 7 og S3. Fungerer helt fint, men kvaliteten er elendig. Lenke til kommentar
J@9 Skrevet 25. mars 2013 Del Skrevet 25. mars 2013 Er noe sånt jeg har også, syntes kvaliteten på min var helt grei, og kostet vel omtrent det samme Men en ting man kan gjøre, er å sjekke tilbakemeldinger osv, så er det nok mulig å få noe som er bedre Har også sett reine adaptere, altså, bare plast med ei kobling i hver ende. Lenke til kommentar
Fabber Skrevet 25. mars 2013 Del Skrevet 25. mars 2013 Min mor kjøpte Nexus 7 i februar men opplevde raskt problemer med responsen på berøring. Flere som har opplevd dette? Jeg har selv til tider irritert meg over dårlig respons men ikke slik som dette. Forsøkte å resette til fabrikkinnstillinger men dette hadde ingen effekt. Noen tips? Eller er det bare å levere til reklamasjon? Lenke til kommentar
DuckDuckGoose Skrevet 25. mars 2013 Del Skrevet 25. mars 2013 Min mor kjøpte Nexus 7 i februar men opplevde raskt problemer med responsen på berøring. Flere som har opplevd dette? Jeg har selv til tider irritert meg over dårlig respons men ikke slik som dette. Forsøkte å resette til fabrikkinnstillinger men dette hadde ingen effekt. Noen tips? Eller er det bare å levere til reklamasjon? Det skal i utgangspunktet ikke være dårlig respons på N7, da ville jeg levert den tilbake til butikken. Responsen er upåklagelig dersom du har en godtfungerende N7. Lenke til kommentar
gammalerik Skrevet 25. mars 2013 Del Skrevet 25. mars 2013 Tja. Scrollinga i chrome kan få meg til å ville pælme brettet i veggen til tider. Selv om jeg har lært meg til denne slags akselererende fingersveipen. Sammenlignet med noe så gammelt som en S2 er dette ganske slett. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 26. mars 2013 Del Skrevet 26. mars 2013 Hvis problemet kun er med scrolling så kan du åpne chrome://flags/ i nettleseren og enable f.eks smooth scrolling. Ellers så anbefales også Chrome Beta som oftest har bugfix som vanlig chrome ikke kommer med https://play.google.com/store/apps/details?id=com.chrome.beta&hl=en Lenke til kommentar
gammalerik Skrevet 26. mars 2013 Del Skrevet 26. mars 2013 Hvis problemet kun er med scrolling så kan du åpne chrome://flags/ i nettleseren og enable f.eks smooth scrolling. Ellers så anbefales også Chrome Beta som oftest har bugfix som vanlig chrome ikke kommer med https://play.google....rome.beta&hl=en Takk for tips. Dessverre var dette valget "greyed out" Jevn rulling Windows, Linux, Chrome OS Aktiver eksperimentell implementering av jevn rulling Beklager, dette eksperimentet er ikke tilgjengelig på plattformen din Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå