gammalerik Skrevet 29. januar 2013 Del Skrevet 29. januar 2013 (endret) Loctite 222 er rette sorten. Gjengelåsmiddel med svak styrke slik at man skru opp igjen. Mye brukt på gjenger som står i rifler etc. En mikrodråpe på gjengene holder i massevis Endret 29. januar 2013 av gammalerik Lenke til kommentar
gammalerik Skrevet 2. februar 2013 Del Skrevet 2. februar 2013 (endret) Der kom tastene! Drøye to uker fra Kina er forsåvidt ikke så ille. Skal gi en liten anmeldelse etterhvert, men førsteinntrykket er iallefall bra. Virker forholdsvis bra byttet, og passer bra som lokk. En ting jeg stusser over, imidlertid, er at om jeg setter padda i sporet med volumkontroller og kraftknapp opp, dock connector ned, så skrur skjermen seg av umiddelbart. Ikke vil den på heller; trykker jeg på noe får jeg se låseskjermen, men når jeg låser opp skrur den seg av igjen. Hvis jeg derimot snur den 180 grader, med volumkontrollene ned mot sporet, så funker det helt fint. Skjønner intet. Mottok keyboardet mitt fra DX i går. Ser ut som det har skjedd en liten revisjon siden reklamebildet ble tatt. På mitt BG-7 er det en Tab-knapp (kjekt) og litt annet spesial-snacks. Ingen problemer med at skjermen slår seg av eller annet bugs. Har norsk tegnsett på vanlig plass ved å gå inn på settings. Godt kjøp! http://dx.com/p/bg-7...er-black-175448 Endret 2. februar 2013 av gammalerik Lenke til kommentar
Kleivis Skrevet 6. februar 2013 Del Skrevet 6. februar 2013 Hvor ble det av den docken som skulle komme? Lenke til kommentar
TuRb0 Skrevet 6. februar 2013 Del Skrevet 6. februar 2013 Si det. Bestilte min fra MPX.no, men ser at de har fjernet denne fra siden? Går inn på ordre, forventet dato er 3 mars.... Lenke til kommentar
Kleivis Skrevet 6. februar 2013 Del Skrevet 6. februar 2013 Komplett har fjernet den fra sortimentet.. Lenke til kommentar
Sam Crow Skrevet 10. februar 2013 Del Skrevet 10. februar 2013 Har et problem med Nexusen min. En dag mens jeg brukte den stod det plutselig at den holdt på å skru seg av. Det var ikke noe jeg hadde gjort selv eller hadde mulighet til å hindre. Da jeg skrudde den på igjen fikk jeg akkurat samme melding; at den skrur seg av. Har restoret til factory settings, men til ingen nytte. Den skrur seg fortsatt bare av ved oppstart. Noen som har noen ideer om hva jeg kan gjøre? Eller skal jeg bare sende den på service? Kan til slutt nevne at den kjører Jelly Bean 4.2 uten root. Lenke til kommentar
deep750 Skrevet 11. februar 2013 Del Skrevet 11. februar 2013 Sikker på at ikke batteriet er tomt? 1 Lenke til kommentar
Unnamed_F Skrevet 13. februar 2013 Del Skrevet 13. februar 2013 Noen som har fått 4.2.2? Lenke til kommentar
gammalerik Skrevet 13. februar 2013 Del Skrevet 13. februar 2013 Ikke ennå. Trykte på manuell sjekk. Lenke til kommentar
akira7 Skrevet 14. februar 2013 Del Skrevet 14. februar 2013 Fikk min automatisk nå Lenke til kommentar
Frobe Skrevet 14. februar 2013 Del Skrevet 14. februar 2013 Har et problem med Nexusen min. En dag mens jeg brukte den stod det plutselig at den holdt på å skru seg av. Det var ikke noe jeg hadde gjort selv eller hadde mulighet til å hindre. Da jeg skrudde den på igjen fikk jeg akkurat samme melding; at den skrur seg av. Har restoret til factory settings, men til ingen nytte. Den skrur seg fortsatt bare av ved oppstart. Noen som har noen ideer om hva jeg kan gjøre? Eller skal jeg bare sende den på service? Kan til slutt nevne at den kjører Jelly Bean 4.2 uten root. Høres ut som samme problem som de fant en løsning på her: http://drippler.com/google/nexus_7#!664841 Lenke til kommentar
gammalerik Skrevet 14. februar 2013 Del Skrevet 14. februar 2013 Fikk min automatisk nå Fremdeles ikkeno. Kanskje det er annen FW til 3g-versjonen? Lenke til kommentar
Sam Crow Skrevet 14. februar 2013 Del Skrevet 14. februar 2013 Høres ut som samme problem som de fant en løsning på her: http://drippler.com/...nexus_7#!664841 Takker så meget! Var visst ikke mer som skulle til. Lenke til kommentar
_Xorcist Skrevet 14. februar 2013 Del Skrevet 14. februar 2013 Fremdeles ikkeno. Kanskje det er annen FW til 3g-versjonen? Det ligger link til oppdateringen for 3G-versjonen også her: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1745781 Lenke til kommentar
lokmann Skrevet 14. februar 2013 Del Skrevet 14. februar 2013 Se på batteriet etter oppdateringen til 4.2.2 i går :-) Lenke til kommentar
Okapi Skrevet 14. februar 2013 Del Skrevet 14. februar 2013 Mottok keyboardet mitt fra DX i går. Ser ut som det har skjedd en liten revisjon siden reklamebildet ble tatt. På mitt BG-7 er det en Tab-knapp (kjekt) og litt annet spesial-snacks. Ingen problemer med at skjermen slår seg av eller annet bugs. Har norsk tegnsett på vanlig plass ved å gå inn på settings. Godt kjøp! http://dx.com/p/bg-7...er-black-175448 Akk, ser ut som du fikk en bedre versjon enn meg ja. Min mangler tab, og skjermen går i svart når jeg setter padda oppi med docking-kontakten ned. Ingen krise, men litt småkjipt. Ellers synes jeg dingsen er rimelig bra i bruk. Litt trang, klart, men uendelig mye bedre med skikkelige taster. Bommer forsåvidt en del på shift, treffer enter isteden, men utover det er jeg relativt fornøyd, iallefall så fornøyd man kan regne med å bli med et tastatur til en hundrelapp. Lenke til kommentar
akira7 Skrevet 14. februar 2013 Del Skrevet 14. februar 2013 Har et problem med brettet uten at jeg kan spore hva kilden til problemet kommer fra. Jeg får til å koble brettet til det trådløse nettet hjemme hos meg, men etter noen minutter med surfing detter jeg ut og får ikke koblet opp igjen. Den finner nettverket, autensierer og henter ip-adresse, så autentiserer den på nytt og henter ip-adresse. Er det noen som vet hva ustabiliteten kommer fra og om det er en fix for dette? Funket smertefritt siden jeg kjøpte brettet til idag morges. Har prøvd å resette routeren hjemme, osv. Lenke til kommentar
Okapi Skrevet 14. februar 2013 Del Skrevet 14. februar 2013 Se på batteriet etter oppdateringen til 4.2.2 i går :-) Hm, hva er det vi ser på? Lenke til kommentar
Bolivar Skrevet 14. februar 2013 Del Skrevet 14. februar 2013 http://www.gottabemobile.com/2013/02/08/new-nexus-7-tablet-will-use-snapdragon-s4-pro-processor/ Lenke til kommentar
lokmann Skrevet 14. februar 2013 Del Skrevet 14. februar 2013 Hm, hva er det vi ser på? Hva mener du? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå