MarQsDH Skrevet 4. desember 2012 Del Skrevet 4. desember 2012 Får jeg kjøpe av deg om du har mange til overs? Skal ringe nå og høre hvor mange som er i pakken og sånt nå, så kan du få tilbakemelding på det der Blir det flere enn to så skal man ikke se bort fra at det går an! Lenke til kommentar
Barabbas Skrevet 4. desember 2012 Del Skrevet 4. desember 2012 På hvilken måte virker ikke BlueTooth ? Har testet med mus og tastatur (det fungerer) men ikke med headset. Problemet mitt er at tilkoblingen ikke vil holde seg. Dette gjelder ved tethering via Galaxy Nexus. Litt synd for det er den varianten jeg har foretrukket til å dele internett. Bruker nå WiFi, noe som gnafser mer fra batteriet. Lenke til kommentar
johome Skrevet 4. desember 2012 Del Skrevet 4. desember 2012 Har akkurat skaffet meg nettbrettet. Finner ikke ut hvordan man lager egne notater. Er helt fersk med Android , så dette er nok et nybegynnerspørsmål... Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 4. desember 2012 Del Skrevet 4. desember 2012 Lyd over Bluetooth og wifi samtidig har vært et problem fopr meg og. Lyden kutter flere ganger i minuttet og det blir ubehagelig å høre på musikk. Men med en gang jeg slår av Wifi er lyden perfekt. Lenke til kommentar
Frobe Skrevet 4. desember 2012 Del Skrevet 4. desember 2012 For å lage et dokument/notat må du laste ned en app som kan gjøre dette, Android er ikke som Windows som har Notepad liggende klar etter innstallasjon. Mange skryter av Evernote, og det finnes en egen app som heter Notepad. Gå gjerne inn på Google Play (hvit handlepose med farget trekant på) og søk på notat. 1 Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 4. desember 2012 Del Skrevet 4. desember 2012 Har du flere Android enheter som du ønsker å synkronisere notater med (handlelister etc..) kan Colornote være appen. 1 Lenke til kommentar
johome Skrevet 4. desember 2012 Del Skrevet 4. desember 2012 Takk for det. Jeg tenker å lage meg notater ( i automatisk alfabetisk rekkefølge) på utesteder, restuaranter, kino , severdigheter osv , og gjerne med et kartutsnitt hvis det hadde latt seg gjøre. Lenke til kommentar
Nora90 Skrevet 4. desember 2012 Del Skrevet 4. desember 2012 Takk for det. Jeg tenker å lage meg notater ( i automatisk alfabetisk rekkefølge) på utesteder, restuaranter, kino , severdigheter osv , og gjerne med et kartutsnitt hvis det hadde latt seg gjøre. Du har jo alltids Evernote Food til maten 1 Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 4. desember 2012 Del Skrevet 4. desember 2012 Høres ut som et regneark hadde vært tingen for deg Lenke til kommentar
johome Skrevet 4. desember 2012 Del Skrevet 4. desember 2012 Evernote food så interressant ut , med mulighet for kartutsnitt Lenke til kommentar
Gompedyret Skrevet 5. desember 2012 Del Skrevet 5. desember 2012 Jeg har nå bestilt en Nexus 7 32-gigger fra netonnet, og det er nesten bisart hvor mye den lille ungen inni meg gleder seg! Oboyoboyoboyoboyoboyoboyoboyoboyoboyoboyoboyoboyoboy. 2 Lenke til kommentar
J@9 Skrevet 5. desember 2012 Del Skrevet 5. desember 2012 Jeg fikk min idag Fikk flash til å kjøre på den, men testa det på farmville 2 på facebook, og det laster halveis inn og bare stopper.. men, men.. ellers veldig fornøyd med den, det lille jeg har testa den Hadde jeg tenkt meg om, hadde jeg heller kjøpt den på expert, siden dem selger den til 9kr mer enn netonnet, og da hadde jeg sluppet ventetida hehe Lenke til kommentar
Gompedyret Skrevet 5. desember 2012 Del Skrevet 5. desember 2012 Ai! Det skulle jeg visst for to dager siden, da hadde den lille ungen inni meg sluppet å sitte i vinduet og vente på postmannen. Men, men, den som venter på noe godt. I mellomtiden gjør det ingenting om noen kan komme med sine tips om programmer og spill som viser frem N7 fra sin beste side. Pow, pow! Zapp! Og så videre. Lenke til kommentar
Telefonsvarer Skrevet 6. desember 2012 Del Skrevet 6. desember 2012 Hvordan er den til film, surfing (youtube/forumer etc)? Vurderer det som julegave, og var den eneste som hadde akseptabel pris, selv om litt høy. Er den lett å modifisere? Hvordan er mulighetene for root? Lenke til kommentar
arne22 Skrevet 6. desember 2012 Del Skrevet 6. desember 2012 (endret) Jeg kan i hvert fall svare på det som går på film. Til dette så er den helt suveren. Meget god skjerm og rask prosessor. Bra kontrast og god med hensyn til innsynsvinkel. Også meget bra som internettbrowser. (Men selvfølgelig begrenset av skjermstørrelsen på 7 tommer.) Youtube fungerer også meget bra. Helt topp klasse med hensyn til multimedia og Internett. (Men mangler som kjent mulighet for minnekort og 3G.) Har aller siste utgave av Android og mottar fortløpende oppdateringer. Også meget bra på kart og GPS. Jeg bruker selv MX Player Pro som filmframviser. Om dette egentlig er den MX Player Pro som jeg allerede hadde kjøpt fra før eller det er den MX Player som fulgte med nettbrettet, det er jeg faktisk ikke klar over. Kanskje noen andre som vet ? Endret 6. desember 2012 av arne22 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYdNbk55zt Skrevet 6. desember 2012 Del Skrevet 6. desember 2012 Hvordan er den til film, surfing (youtube/forumer etc)? Vurderer det som julegave, og var den eneste som hadde akseptabel pris, selv om litt høy. Er den lett å modifisere? Hvordan er mulighetene for root? Har aldri opplevd noen problemer med film/spill, og veldig lett å surfe med, jeg bruker den faktisk mer enn min bærbare om dagene. 7" er mer hendig for meg, det er en perfekt størrelse for surfing i min bok. Rootet min og la inn CM10 som test, men føler at jeg ikke trenger det med denne så gikk tilbake til stock Jelly Bean. Dette er et av de beste kjøpene jeg har gjort, og anbefaler den sterkt. Eneste jeg kunne tenkt meg hadde vært mulighet for mobildata. Men har man en smart telefon også, så kan man bruke Wifi Hotspot, så ingen problem. Lenke til kommentar
MarQsDH Skrevet 6. desember 2012 Del Skrevet 6. desember 2012 32 gig modellen går for 1990,- på komplett.no! Så den tilfeldigvis på fremsiden Lenke til kommentar
Barabbas Skrevet 6. desember 2012 Del Skrevet 6. desember 2012 Jeg kan i hvert fall svare på det som går på film. Til dette så er den helt suveren. Meget god skjerm og rask prosessor. Bra kontrast og god med hensyn til innsynsvinkel. Også meget bra som internettbrowser. (Men selvfølgelig begrenset av skjermstørrelsen på 7 tommer.) Youtube fungerer også meget bra. Helt topp klasse med hensyn til multimedia og Internett. (Men mangler som kjent mulighet for minnekort og 3G.) Har aller siste utgave av Android og mottar fortløpende oppdateringer. Også meget bra på kart og GPS. Jeg bruker selv MX Player Pro som filmframviser. Om dette egentlig er den MX Player Pro som jeg allerede hadde kjøpt fra før eller det er den MX Player som fulgte med nettbrettet, det er jeg faktisk ikke klar over. Kanskje noen andre som vet ? Tviler på at du fikk noe annet enn googles apper preinstallert på brettet ;-) Lenke til kommentar
Lakrisbåt Skrevet 6. desember 2012 Del Skrevet 6. desember 2012 Endelig docken i sortimentet. Har hatt nexusen i snart et halvt år jo... Lenke til kommentar
MarQsDH Skrevet 6. desember 2012 Del Skrevet 6. desember 2012 Må si det var på tide ja! Synes nesten at det er litt rart at komplett er de første vi har sett med docken i sortimentet, siden de afaik fikk Nexusen inn i sortimentet i dag. Vet ikke av noen andre som har den nei! På lager 13. desember!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå