johome Skrevet 26. november 2012 Del Skrevet 26. november 2012 Regner med at de Norske modellene kommer med ÆØÅ på tastaturet. Hva med de modellene som ikke er norske ( fra Multicom etc) ? Lenke til kommentar
Frobe Skrevet 26. november 2012 Del Skrevet 26. november 2012 Noen som har erfaring (eller eventuelle rykter, annen info) om it24.no?! Har aldri hørt om dem før, men ser at de har Nexus 7 8 GB til 1495 og 16 GB til 1870. Er det egentlig noe poeng med 16 GB? Hvis man bare skal bruke den til å surfe litt, og kanskje spille Angry Birds i ny og ne? Jeg har handlet to eboklesere og en SSD fra it24.no de siste par årene. God kommunikasjon og rask forsendelse, har ikke hatt behov for reklamasjon eller garanti ennå. Hvis du lar være å legge inn for mye MP3 og filmer så vil du nok klare deg godt med 8GB. Lenke til kommentar
Frobe Skrevet 26. november 2012 Del Skrevet 26. november 2012 Regner med at de Norske modellene kommer med ÆØÅ på tastaturet. Hva med de modellene som ikke er norske ( fra Multicom etc) ? Velger du norsk språk under oppsett av enheten får man også norsk ÆØÅ på tastaturet, hovedforskjellen mellom US/UK/Nordisk er laderen. Lenke til kommentar
Sam Crow Skrevet 26. november 2012 Del Skrevet 26. november 2012 Regner med at de Norske modellene kommer med ÆØÅ på tastaturet. Hva med de modellene som ikke er norske ( fra Multicom etc) ? Vil tro dette er noe som ligger i OSet og ikke på hver enkelt modell. Mao er det nok norsk tastatur på den. Lenke til kommentar
jenskristian Skrevet 26. november 2012 Del Skrevet 26. november 2012 Den originale dockingstasjonen fra Asus har begynt å vise seg på diverse nettbutikker. Den billigste er PS som har den til 240 kr, men ingen har den på lager enda. Lenke til kommentar
JonasHR Skrevet 26. november 2012 Del Skrevet 26. november 2012 (endret) Henta ut min Nexus 7 32gb på fredag, og jeg koblet til laderen i påvente av å få prøvd den. Men etter en snau time så ville den ikke starte, da satte jeg inn laderen igjen å prøvde å starte den med laderen i, det gikk men batteri sto på 0%. Dro ut kabelen og tableten døde, putta i laderen og fikk flimmer i skjermen(da begynte pumpa å gå litt i brøstkassa, trodde jeg hadde ødelagt hele pad'n). Men jeg dro ut laderen og åpna opp bakdekselet med neglen(en tynn men hard metall/plastbit funker også) å titta. Der dro jeg ut kabelen som går fra batteriet til Motherboardet, setter denne inn igjen og legger merke til at den ikke var helt inne i første omgang. :O Satte på igjen bakdekselet voila, hadde 55% batteri og jeg kunne lade den uten problem Så til dere til som sliter med noe av det samme, så kan dette være en løsning. Så slipper dere å sende den tilbake osv i form av reklamasjon. Endret 26. november 2012 av ABeth2k 3 Lenke til kommentar
MarQsDH Skrevet 26. november 2012 Del Skrevet 26. november 2012 Det kunne vært 500 kroner spart det... Måtte sende min til USA for reklamasjon pga. helt dødt batteri -.- Lenke til kommentar
polsen Skrevet 26. november 2012 Del Skrevet 26. november 2012 Jeg har handlet to eboklesere og en SSD fra it24.no de siste par årene. God kommunikasjon og rask forsendelse, har ikke hatt behov for reklamasjon eller garanti ennå. Hvis du lar være å legge inn for mye MP3 og filmer så vil du nok klare deg godt med 8GB. Takker... jeg prøver meg. Skal ikke legge inn hverken film eller musikk, så da tar jeg sjansen på 8 GB'ern. Lenke til kommentar
BollaBenny Skrevet 26. november 2012 Del Skrevet 26. november 2012 Fikk ikke oppdatert til 4.2 versjonen før tidligere i dag. Den nye notification endringen på nedtrekksmenyen irriterer meg noe så inni helvete! Trodde først det var noe galt med oppløsningen eller lignende siden menyen befant seg helt ute på venstre siden. Skjønte fort at grunnen er det nye kontrollpanelet man får ved å dra ned fra høyre, som jeg for øvrig aldri kommer til å bruke Studerer interaksjonsdesign og kall meg gjerne perfeksjonist, men at den nedtrekksmenyen ikke lenger befinner seg i midten irriterer meg grenseløst! Måtte vel vært 10 ganger bedre å latt nedtrekksmenyen falle ned fra midten som tidligere og heller brukt 2 fingre om man ønsker å trekke ned det latterlige kontrollpanelet, som vi har widgeter for... Lenke til kommentar
b-real Skrevet 26. november 2012 Del Skrevet 26. november 2012 Forskjellig bruksmønster? Lenke til kommentar
MarQsDH Skrevet 26. november 2012 Del Skrevet 26. november 2012 Kunne jo bare hatt det som en egen instilling spør du meg! Jeg har jo tatt nytte i den, men for de som syntes det var bare prakket, kunne jo hatt muligheten til å deaktivere det. Eller som du nevnte med to fingre, som på mobilversjonen av 4.2 Lenke til kommentar
poffer Skrevet 26. november 2012 Del Skrevet 26. november 2012 Noen som vet hva årsaken til at denne bruker batteri når den er helt avslått? Ladet nexusen helt opp for en uke siden og den har vært avslått hele tiden. I dag når jeg kom hjem og skulle starte den opp så var batteriet helt tomt.. Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 27. november 2012 Del Skrevet 27. november 2012 Da mener du avslått som i å holde på/av-knappen nede til du fikk opp en meny og valgt skru av og ikke bare slå av skjermen? Lenke til kommentar
JonasHR Skrevet 27. november 2012 Del Skrevet 27. november 2012 (endret) Det kunne vært 500 kroner spart det... Måtte sende min til USA for reklamasjon pga. helt dødt batteri -.- Da hadde du nok samme problem som meg, kjipt at du måtte sende den inn. Selv om det er formelt sett det rette i grunn. Håper andre som har samme problem ser posten min, så slipper de å få ødelagt gleden av å ha fått det i posten, også virker den ikke. For det er en glimrende tab, bare synd at det var en slik bagatell som ødela førsteinntrykket når man satt der med laderen i, for å i det hele tatt få brukt det. Endret 27. november 2012 av ABeth2k Lenke til kommentar
LVS Skrevet 27. november 2012 Del Skrevet 27. november 2012 Eg tenker å kjøpe meg ein nexus 7, men lurere på om eg treng 8 eller 16gb. Er det slik at 8gb har android 4.1 mens 16 har android 4.2 eller har begge same der? Lenke til kommentar
Mixy Skrevet 27. november 2012 Del Skrevet 27. november 2012 Begge har samme OS. Gå for 16gb, du vil ikke angre. 8gb blir lite selv om du bare skal ha noen spill på den. Noen av de nyere spillene tar opp til 1-2 gb nå. 1 Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 27. november 2012 Del Skrevet 27. november 2012 Har ønskt meg denne til jul, får jeg den ikke, kjøper jeg den selv, virker som en kjempetablet! Lenke til kommentar
JonasHR Skrevet 27. november 2012 Del Skrevet 27. november 2012 Hvorfor ikke bare gå for 32gb'n med en gang? Da den koster en hundrelapp mer enn 16gb. Lenke til kommentar
jenskristian Skrevet 27. november 2012 Del Skrevet 27. november 2012 (endret) 4.2.1 ruller ut til Nexus 4 og 10. Kommer nok til Nexus 7 også de nærmeste minuttene/timene. Fikser blant annet desemberfeilen. http://www.androidce...-4-and-nexus-10 Endret 27. november 2012 av jenskristian Lenke til kommentar
MarQsDH Skrevet 27. november 2012 Del Skrevet 27. november 2012 Da hadde du nok samme problem som meg, kjipt at du måtte sende den inn. Selv om det er formelt sett det rette i grunn. Håper andre som har samme problem ser posten min, så slipper de å få ødelagt gleden av å ha fått det i posten, også virker den ikke. For det er en glimrende tab, bare synd at det var en slik bagatell som ødela førsteinntrykket når man satt der med laderen i, for å i det hele tatt få brukt det. I tillegg var det jo forsinkelser i USA og Posten, så den kom jo frem akkurat i tide (fikk tidsramme på 21 dager på å få den til deres residens). Var vel godt over en måned på "overtid" før jeg fikk den som funka... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå