Vamos Skrevet 29. juli 2012 Del Skrevet 29. juli 2012 BH PhotoVideo får ikke inn FØR 1. september, altså rundt tiden den kommer til Norge. Avbestillinger kan kun skje per tlf.... Lenke til kommentar
Lakrisbåt Skrevet 29. juli 2012 Del Skrevet 29. juli 2012 Google Nexus 7 - Här är Asus officiella tillbehör [Exklusivt] Herlig. Docken og gummien skal jeg garantert ha 1 Lenke til kommentar
jenskristian Skrevet 29. juli 2012 Del Skrevet 29. juli 2012 (endret) BH PhotoVideo får ikke inn FØR 1. september, altså rundt tiden den kommer til Norge. Avbestillinger kan kun skje per tlf.... Jeg har bestilt fra dem, og snakket med dem på live chatten. Jeg kunne avbestille derfra om jeg ville. De trodde også det var godt mulig at de fikk inn flere brett før 1. september, men kunne ikke si noe sikkert. Det eneste alternativet jeg har funnet til nå som kan sende direkte til Norge til en akseptabel pris er Clove. Partiet de fikk inn 30. juli er imidlertid utsolgt, men følger med for å se om de får inn et nytt parti før B&H. Hvis noen har tips om hvor vi i Norge kan bestille Nexus 7 og få den tilsendt rimelig raskt setter jeg og sikkert mange andre stor pris på om dere deler med oss. Endret 29. juli 2012 av jenskristian 1 Lenke til kommentar
_Xorcist Skrevet 30. juli 2012 Del Skrevet 30. juli 2012 Hvordan ser baksiden av Nexus 7 ut etter å ha brukt den en stund? Den hvite versjonen er en magnet for ymse fargeoverføringer fra bager, bukser, vesker osv og er håpløs å rengjøre, men det er vel bedre kamuflert på den sorte varianten? Lenke til kommentar
Spectre Skrevet 30. juli 2012 Del Skrevet 30. juli 2012 Har hatt min i underkant av en uke nå, ser ingenting på baksiden på den sorte (kan ikke tenke meg at det blir et problem heller). Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 30. juli 2012 Del Skrevet 30. juli 2012 Fikk endelig Nexusen min idag. Jeg bestilte som nevnt tidligere to stykk, en til meg selv og en til en kompis. Kompisen min ble nødt til å momse den inn, min gikk rett inn. Har drøyt flaks på sånne ting. Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 30. juli 2012 Del Skrevet 30. juli 2012 Grattis! Ang. pris på norsk lansering av denne, er det gjennom Play store det er snakk om eller via butikk/nettbutikk? Viss det er tilfelle så er det vel 16 gb versjonen, og då er 2000 kr ganske bra pris viss det stemmer.. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 30. juli 2012 Del Skrevet 30. juli 2012 (endret) Takk takk! Tipper butikkpris på 8 gb vil ligge på 2299,- eller noe i den duren. Tviler på at de får presset den helt ned på 2000,-. Endret 30. juli 2012 av MartinF Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 30. juli 2012 Del Skrevet 30. juli 2012 Håper Google følger opp aggressiv prising i US og UK, og "smeller" til med 1999,- for 8 GB-modellen. Klarer meg med 5.9 GB tilgengelig lagringsplass, då eg ser ingen ulempe med å bære med meg ein liten dongle viss det skal være behov for meir innhold. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 30. juli 2012 Del Skrevet 30. juli 2012 (endret) Aggresiv prising går ikke i Norge. Har ikke mye tro på at du får den for under 2000... EDIT: Jeg er den første til å beklage om jeg tar feil, men jeg kjenner Norge så alt for godt. Endret 30. juli 2012 av MartinF Lenke til kommentar
Ruben1987 Skrevet 30. juli 2012 Del Skrevet 30. juli 2012 Jeg er ganske sikker på at Google må sette prisen under 2000 kr. Man får jo Samsung Tab 2 7.0 til kr. 1875,- nå: http://www.prisjakt.no/product.php?pu=1216274 Denne har også blitt solgt for 1695,- på et av Elkjøp/lefdals søndagssalg i midten av juni. Samsungen er litt dårligere enn Nexus 7, men ikke så dårlig at folk flest vil betale mye mer for en Nexus. Dessuten har Samsung plass for minnekort opptil 32GB. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 30. juli 2012 Del Skrevet 30. juli 2012 Galaxy Tab 2 har vært ute en stund nå, og ble lansert med pris på $250, så nei, de må ikke sette prisen under 2000,-. Lenke til kommentar
Ruben1987 Skrevet 30. juli 2012 Del Skrevet 30. juli 2012 Vi får se utover høsten :-) I følge Asus i Sverige vil 16GB-versjonen koste mellom 2000 og 2500 SEK inkl. mva. i skandinavia. Det tilsvarer 1782-2228 norske kroner for 16GB'en. Som igjen tilsvarer ca. 18-48% over prisen i USA (inkl. svensk/norsk moms på 25%). Hvis man beregner samme prisforskjell USA vs Skandinavia for 8GB-versjonen burde den koste 1421-1783 NOK. Men nå er det ikke sikkert den minste versjonen kommer til skandinavia :-( Lenke til kommentar
Lakrisbåt Skrevet 30. juli 2012 Del Skrevet 30. juli 2012 Skjønner i grunn ikke hvorfor dem i det hele tatt lanserte en 8gb utgave. Må da være billigere totalt sett å kjøre alt på 16gb. Minnen er vell noe av det billigere i et nettbrett, da burde det være mulig å få mer lagringsplass. Tror fokuset er mer at alt skal streames og lagres i skyene, noe som fungerer på papiret, men ikke ikke alltid i praksis. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 30. juli 2012 Del Skrevet 30. juli 2012 Har aldri hatt bruk for mer enn 8gb lagring, så for meg er det helt kurrant med 8... Lenke til kommentar
jenskristian Skrevet 30. juli 2012 Del Skrevet 30. juli 2012 (endret) Jeg må si jeg hadde blitt overrasket hvis de norske prisene ble lavere enn 1999 kr for 8GB og 2499 kr for 16GB. Min ordre hos B&H kom på 2300 kr inkl. norsk moms. Jeg vurderer også legge inn en bestilling hos John Lewis. Der kommer det på 2500 kr inkl. moms. Vil så gjerne ha den fort, så satser i tilfelle på å kansellere den ene ordren. :-P Oppdatering: Jeg kjørte på og la inn en bestilling hos John Lewis også. Kansellerer ordren som ikke sender først. Fikk endelig Nexusen min idag. Jeg bestilte som nevnt tidligere to stykk, en til meg selv og en til en kompis. Kompisen min ble nødt til å momse den inn, min gikk rett inn. Har drøyt flaks på sånne ting. Hadde også vært digg å sluppet unna norsk moms Hvor bestilte du den som gikk igjennom MartinF? Endret 30. juli 2012 av jenskristian Lenke til kommentar
roarnico Skrevet 30. juli 2012 Del Skrevet 30. juli 2012 Jess, da var min nexus 7 innkjøpt på Staples i L.A.! $199 inkl $25 som kan brukes i Google Play. Dvs 1050kr for brettet Gleder meg til den kommer hjem Blir 5 laange dager... Hva er egentlig i pakken? Kun brettet og lader/usb-kabel? Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 30. juli 2012 Del Skrevet 30. juli 2012 Hadde også vært digg å sluppet unna norsk moms Hvor bestilte du den som gikk igjennom MartinF? Bestilte den direkte fra Google Play til min adresse i USA når jeg var der, men dro hjem før de ble levert. Så min familie i statene sendte de over for meg. 1 Lenke til kommentar
deep750 Skrevet 31. juli 2012 Del Skrevet 31. juli 2012 (endret) Har hatt min i nærmere et døgn, men ikke fått testet å se filmer på den enda. Har fra før av Galaxy Nexus, og må si at de er veldig like. Største forskjellen jeg merker under bruk er at lastetider i spill er lavere - noe som er logisk mtp kraftigere maskinvare, ellers er de så å si identiske i bruk. Var fra før av VELDIG fornøyd med GN, så kommer nok ikke til å bli noe mindre fornøyd med N7. Eneste jeg kunne ønsket, var om de hadde laget en versjon med 3g, da det er perfekt størrelse til å ha med seg, når man er på farta. får bruke nett fra mobilen enn så lenge, men det er ikke helt optimalt mtp batteriforbruk Endret 31. juli 2012 av deep750 Lenke til kommentar
jenskristian Skrevet 31. juli 2012 Del Skrevet 31. juli 2012 Har hatt min i nærmere et døgn, men ikke fått testet å se filmer på den enda. Har fra før av Galaxy Nexus, og må si at de er veldig like. Største forskjellen jeg merker under bruk er at lastetider i spill er lavere - noe som er logisk mtp kraftigere maskinvare, ellers er de så å si identiske i bruk. Var fra før av VELDIG fornøyd med GN, så kommer nok ikke til å bli noe mindre fornøyd med N7. Eneste jeg kunne ønsket, var om de hadde laget en versjon med 3g, da det er perfekt størrelse til å ha med seg, når man er på farta. får bruke nett fra mobilen enn så lenge, men det er ikke helt optimalt mtp batteriforbruk Jeg tror nok bakgrunnen for at de ikke har en med 3G/4G er for å slippe å måtte forholde seg til operatører i USA. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå