Gå til innhold

ASUS Nexus 7


Fikseren

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hei,

 

Fikk min Nexus 7 32GB igår. La inn 4.2 med en gang, og la merke til at touchen henger seg opp (merket dette på homescreen først) Filmet der jeg fikk fremprovosert feilen i galleriet. Noen som har vært borte i denne feilen eller hørt om den?

 

Det er så mye feil med 4.2 at det lønner seg å gjøre en factory reset rett etter oppdateringen. Du blir kvitt en del av småsnusket på den måten.

Lenke til kommentar

Det er så mye feil med 4.2 at det lønner seg å gjøre en factory reset rett etter oppdateringen. Du blir kvitt en del av småsnusket på den måten.

 

Gjorde faktisk det :/ To ganger tilogmed. Enda jeg ikke hadde rukket å gjøre annet enn å sette opp googlekonto og la den boote opp. Den har samme "rubberband" greie på startskjermen også.

Lenke til kommentar

Fikk nexusen min i dag, og den er kjempebra! Det eneste jegsliter med er å få flash til å fungere. Kjører 4.2, og lastet ned flashplayer 11.1 fra en tredjepart. Det er installert, men likevel får jeg ikke hverken NRK eller andre plugins til å fungere. Noen som har forslag eller eventuelt en step by step tutorial som fungerte for dere? :)

Lenke til kommentar

Fikk nexusen min i dag, og den er kjempebra! Det eneste jegsliter med er å få flash til å fungere. Kjører 4.2, og lastet ned flashplayer 11.1 fra en tredjepart. Det er installert, men likevel får jeg ikke hverken NRK eller andre plugins til å fungere. Noen som har forslag eller eventuelt en step by step tutorial som fungerte for dere? :)

Velg html5 til NRK, ikke flash.

 

Hvilken nettleser prøver du å bruke med flash? Du må bruke en som er kompatibel.

Lenke til kommentar

 

 

Gjorde faktisk det :/ To ganger tilogmed. Enda jeg ikke hadde rukket å gjøre annet enn å sette opp googlekonto og la den boote opp. Den har samme "rubberband" greie på startskjermen også.

Jeg er litt usikkert på om jeg har skjønt problemet ditt, men forstår det slik at skjermen blir med tilbake etter at du har gjort en fling gesture..? Har i så fall opplevd det en og anna sjelden gang når jeg har rullet ned notification menyen og scrollet sidelengs, men dette har jeg hatt med alle versjoner på Nexus 7 og er ikke for min del ett 4.2 problem

Lenke til kommentar

Jeg hørte med Spaceworld idag og de hadde en igjen her i byen. Den i nettbutikken ble fjernet fordi den hadde samme varekode som 32gb.

 

Den som ligger ute nå er riktig priset. Jeg kjøpte 16gb for 1798, og føler ikke det er så bra når 32 går for 1998 :(

 

Får høre med de i morgen om jeg kan få bytte mot mellomlegg tror jeg

Lenke til kommentar

Fikk nexusen min i dag, og den er kjempebra! Det eneste jegsliter med er å få flash til å fungere. Kjører 4.2, og lastet ned flashplayer 11.1 fra en tredjepart. Det er installert, men likevel får jeg ikke hverken NRK eller andre plugins til å fungere. Noen som har forslag eller eventuelt en step by step tutorial som fungerte for dere? :)

Lesestoff til deg:

http://nrkbeta.no/2012/11/01/hjelp-oss-a-teste-nettvideo-fra-nrk-pa-android-enheter/

http://nrkbeta.no/2012/10/26/video-fra-nrk-pa-android-dingser/

Lenke til kommentar

Stiller et spørsmål her jeg hvis det er lov:

 

Jeg tenker på og skaffe meg denne som en god reisekamerat når jeg er på farten og lurer da på om et par ting her.

-Støtter den .flac filer? (Er ikke et krav, men hadde vært kjekt)

-støtter den de vanligste video formatene? (ala MP4,wmv,avi,"MKV"?)

-Støtter den full HD video eller "bare" 720p?

 

Takker for alle svar her.

Lenke til kommentar

Prøvde med Big Buck Bunny i 1080.. Filmen går fint, noe flimring, men lyden henger etter. Hva skal du med 1080 når skjermen er 720?

Lurte da hovedsakelig om jeg måtte konvertere/senke filene fra 1080p til 720p eller om de gikk fint over.

Er kanskje ikke et stort problem sånn sett, bare det at overføring til tabben vil ta lengre tid med konvertering.

 

Takker for at du testet dette for meg.

Lenke til kommentar

Nexus 7 (16 GB) er på black friday salg hos Multicom i dag, 1699 kr.

http://www.multicom....t-p/c/p10619480

 

Jeg ville betalt et par hundrelapper mer for å få en norsk versjon:

 

"Amerikansk utgave, ikke alle tjenester blir tilgjengelige på det norske markedet som f.eks. musikkjøp, filmleie, samt magasin- og bokkjøp-tjenestene i Google Play. Språk endres enkelt til norsk i meny. Norsk strømadapter følger med.".

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...