Gå til innhold

ASUS Nexus 7

Fikseren

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Eg spurt her før meinar eg, men lurer framleis. Kva praktiske fordelar får du av å legge inn custom ROM? Anna enn kva ein får ved å roote stock ROM. Er det snakk om ytelse, batteritid og den type ting eller berre "look and feel"?

Er ofte gjort endringer, som mulighet for tilpasninger som ikke er i stock, eller toggle i nedtrekksmenyen feks.

Kan også være andre endringer som produsenten av rom mener er bedre enn stock

Lenke til kommentar

Fikk 4.2 i går ettermiddag.

Jeg tror ikke jeg kommer til å gjøre noe som helst med brettet, verken custom rom eller egen launcher, jeg simpelthen elsker det rene og ryddige uttrykket som kommer med stock. Jeg hadde ikke en gang trengt flere home screens, på bare den ene har jeg en klokkewidget og fire mappesamlinger for apper. That's it. Less is more. ;)

Klart, jeg kan jo helt klart la meg overbevise hvis det finnes noe skikkelig snasent der ute. Har bare ikke funnet noe ennå.

Lenke til kommentar

Fikk 4.2 jeg og. Merker forsovidt ingen forskjell. Klokkeappen og widgeten er vel den jeg merker mest forskjell på. Brukere synest jeg var bare tungvidt, ettersom man må bruke låseskjermen for å bytte. Skulle vært en annen måte å byttet på, da jeg ikke bruker låseskjermen. Den nedragbare menyen til høyre var bare dum å bruke ettersom jeg har en app. Kan ikke folk poste bilde av hjemmeskjermene sine? Hadde vært gøy å se hva andre har gjort :)

post-107477-0-17504900-1352982926_thumb.png

Endret av Bolivar
Lenke til kommentar

Syns 4.2 virker litt buggete.

Har hatt 2 automatiske restarter, skjermen har plutselig slått seg på ved et par anledninger, hvor klokke-widget og kodelås har stått og vibrert litt. I tillegg begynte plutselig BeyondPod å spille av en podcast i natt som stod på pause.....

Får vel ta å resette til fabrikkinnstillinger igjen, så får vi se om det hjelper på litt...

Lenke til kommentar

Syns 4.2 virker litt buggete.

Har hatt 2 automatiske restarter, skjermen har plutselig slått seg på ved et par anledninger, hvor klokke-widget og kodelås har stått og vibrert litt. I tillegg begynte plutselig BeyondPod å spille av en podcast i natt som stod på pause.....

Får vel ta å resette til fabrikkinnstillinger igjen, så får vi se om det hjelper på litt...

Hjalp det noe å resette? Jeg ser det er flere på XDA som også skriver om en buggete 4.2. Jeg ønsker ikke å oppgradere til 4.2 om dette er tilfelle..

Lenke til kommentar

Har du rootet og sånt eller? Eller var det ikke nytt i 4.2?

Alt stock. Widgeten for å kjenne igjen musikk kom i 4.1. Men man kan ikke kjøpe den musikken man eventuelt måtte finne fordi vi ikke kan kjøpe musikk i Play Store her til lands. Dette har jeg på 1 Nexus 7 og 2 Galaxy Nexus. Nexus 7 og den ene Galaxy Nexusen er levert av Google i USA, mens den siste telefonen er kjøpt i Norge og flashet til yakju.

Lenke til kommentar

Det. Where's the logic bro?

Redigerte jo nederste delen av posten etterpå, men må beklage at latskapen tok overhånd, orket ikke rette hele posten ;P -Burde ha skrevet noe slik som, det er faktisk mulig å importere den med den metoden som vises i denne linken.

Her er en Guild på hvordan du kan anskaffe produkter fra utlandet: http://mortenprom.bl...-pa-google.html

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...