Shruggie Skrevet 13. oktober 2012 Del Skrevet 13. oktober 2012 Ingen egentlig forskjell. Regner med den norske har norsk stikkontakt på laderen, men min amerikanske kom bare med amerikansk, så jeg måtte på clas ohlson og kjøpe overgang. Lenke til kommentar
Sveern Skrevet 13. oktober 2012 Del Skrevet 13. oktober 2012 Nå spør jeg mye her men, er det noen som vet om det er mulig å lage event i kalenderen av en mail? Lenke til kommentar
Nora90 Skrevet 14. oktober 2012 Del Skrevet 14. oktober 2012 I dag fikk jeg den ene casen (casingen?) i posten. Bestilt 2. oktober, mottatt 10. oktober Passer det bra? Sitter den godt på? Mulig å ta noen bilder og legge opp her? Her er bilder (3 i spoiler) Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 14. oktober 2012 Del Skrevet 14. oktober 2012 Jeg har en Blurex (faktisk to pga. utålmodighet og treig shipping) som funker gull for meg. Umulig å sette i profil selvsagt, men det trenger jeg ikke. Enten ser jeg film, eller så leser jeg bok. Lenke til kommentar
sdf123 Skrevet 14. oktober 2012 Del Skrevet 14. oktober 2012 I dag fikk jeg den ene casen (casingen?) i posten. Bestilt 2. oktober, mottatt 10. oktober Passer det bra? Sitter den godt på? Mulig å ta noen bilder og legge opp her? Her er bilder (3 i spoiler) Takk:) Så veldig kjekk ut den! Lenke til kommentar
Sveern Skrevet 14. oktober 2012 Del Skrevet 14. oktober 2012 Har samme selv, er et par småting jeg ikke er fornøyd med. Den står veldig dårlig i oppreist stilling, og stroppen dekker 3,5 mm utgangen når du har den lukket. Men greit verdt prisen til ca. 80 kroner Lenke til kommentar
Lsk2013 Skrevet 16. oktober 2012 Del Skrevet 16. oktober 2012 Er det mulig å spille direkte av MKV-filer (Movies) på Nexus 7? Overføre til feks. videoavspillingsprogrammer fra Market... ? Lenke til kommentar
deep750 Skrevet 16. oktober 2012 Del Skrevet 16. oktober 2012 ja. Flere avspillere som støtter det Lenke til kommentar
sir-alex Skrevet 17. oktober 2012 Del Skrevet 17. oktober 2012 ja. Flere avspillere som støtter det Ok..for jeg har lest i noen tester at den sliter med å spille av Mkv/HD filer. Men du har forsøkt selv? Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 17. oktober 2012 Del Skrevet 17. oktober 2012 MKV er ikke noe problem. Noen spillere har problemer med DTS-lyd, men det ordnes som regel med litt tweaking. Lenke til kommentar
poffer Skrevet 17. oktober 2012 Del Skrevet 17. oktober 2012 Hei. Spørsmål: Har kjøpt meg nexus 7 og benytter det i hovedsak til internett. Noen nettsider blir vist i mobilversjon - mens andre vises i fullversjon. Finnes det noen måte å "låse" nettleseren til den ene eller andre versjonen? Finner heller ikke "oppgavebehandling" noen som kan anbefale tilsvarende fra googleplay? Veldig takknemlig for svar :-) Lenke til kommentar
EDB Skrevet 17. oktober 2012 Del Skrevet 17. oktober 2012 Noen som har erfaring med bruk av nexusen som gps på havet? Har sett litt etter noen apps, men ikke funnet noe særlig ennå. Navionics Marine har fått en del skryt, men google play sier at nexusen ikke er kompitabel. Er også på utkikk etter noen gode apper innefor mat,vin/champagne om noen har noen forslag. Lenke til kommentar
MarQsDH Skrevet 17. oktober 2012 Del Skrevet 17. oktober 2012 Hei. Spørsmål: Har kjøpt meg nexus 7 og benytter det i hovedsak til internett. Noen nettsider blir vist i mobilversjon - mens andre vises i fullversjon. Finnes det noen måte å "låse" nettleseren til den ene eller andre versjonen? Finner heller ikke "oppgavebehandling" noen som kan anbefale tilsvarende fra googleplay? Veldig takknemlig for svar :-) Låsing av nettleseren er jeg ikke sikker på, men du kan i hvertfall trykke på den meny-knappen og spørre etter fullversjon. En ordentlig oppgavebehandler er det ikke innebygd nei, men du kan gå inn i "Apper" under instillingene og tvangsavslutte programmer og sånt der. Funker fint til mitt bruk! Lenke til kommentar
anders iver Skrevet 17. oktober 2012 Del Skrevet 17. oktober 2012 For å tvangsavslutte apper som krangler drar du bare opp lista over kjørende programmer (knappen til høyre på nederste linja) og drar appen ned/opp (eller til siden i portrettmodus). Task killers som dreper visse oppgaver og slikt anbefales ikke å bruke på android da det vil gå utover ytelse og batteritid. Lenke til kommentar
MarQsDH Skrevet 17. oktober 2012 Del Skrevet 17. oktober 2012 For å tvangsavslutte apper som krangler drar du bare opp lista over kjørende programmer (knappen til høyre på nederste linja) og drar appen ned/opp (eller til siden i portrettmodus). Task killers som dreper visse oppgaver og slikt anbefales ikke å bruke på android da det vil gå utover ytelse og batteritid. Den funker ikke helt slik, den bare lukker programmet. Det er ikke helt det samme som å tvangslukke i app-menyen. Om du har Spotify Premium kan jeg bevise det for deg ved at du setter et par sanger i en kø, og trykker pause. Deretter bruker du den knappen og sveiper bort Spotify og åpner igjen. Da ser du at lista ligger i kø ennå. MEN om du går inn i app-menyen, og tvangslukker der, da ligger ingen sanger i kø noe mere ;-) Funker jo til det den er laget for, men om et program henger, så hjelper det som oftest ikke å lukke fra sveipe-menyen. I hvertfall HVER gang jeg har prøvd Lenke til kommentar
sdf123 Skrevet 17. oktober 2012 Del Skrevet 17. oktober 2012 Noen som vet om det har kommet ut en rootet clean rom av siste oppdatering slik at jeg kan bare laste ned og flashe via CWM. Siste versjon i Rom Manager er 4.1.1. Lenke til kommentar
MarQsDH Skrevet 17. oktober 2012 Del Skrevet 17. oktober 2012 Noen som vet om det har kommet ut en rootet clean rom av siste oppdatering slik at jeg kan bare laste ned og flashe via CWM. Siste versjon i Rom Manager er 4.1.1. Kan denne hjelpe? Lenke til kommentar
sdf123 Skrevet 17. oktober 2012 Del Skrevet 17. oktober 2012 Med den så må jeg roote på nytt.. Lenke til kommentar
Barabbas Skrevet 17. oktober 2012 Del Skrevet 17. oktober 2012 Med den så må jeg roote på nytt.. Kanskje Rootkeeper kan løse det for deg? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå