Saiaku Skrevet 12. oktober 2012 Del Skrevet 12. oktober 2012 Hei! Er det noen som kan anbefale en stylus penn for håndskrift som kan brukes på Nexus 7? Har sett en del, men de fleste har en ganske stor tupp, ser helst etter noe ala Samsung C Type stylus (http://www.samsung.com/us/mobile/cell-phones-accessories/ETC-S10CSEGSTA) men er usikker om denne fungerer på Nexusen. Lenke til kommentar
Barabbas Skrevet 12. oktober 2012 Del Skrevet 12. oktober 2012 Fikk akkurat denne meldingen :-) Lenke til kommentar
leffe85 Skrevet 12. oktober 2012 Del Skrevet 12. oktober 2012 Fikk akkurat denne meldingen :-) Kom her å. Ser ut som det funker bra. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 12. oktober 2012 Del Skrevet 12. oktober 2012 Fikk OTA-updaten i går tror jeg, eller så var det onsdag. Veldig behagelig å kunne bruke den landscape, men tror nok jeg fortsatt kommer til å bruke den i portrait fortsatt. Vi får se, vi får se. Lenke til kommentar
MarQsDH Skrevet 12. oktober 2012 Del Skrevet 12. oktober 2012 Har "fått" den jeg og.. Men jeg er på datalan og trådløsnettet er ikke akkurat til å skryte av, så den usle fila på 31,3 mb ble avbrutt, og jeg fikk beskjed om å laste ned på nytt. Huff. Virker jo som at oppdateringen er bra though Lenke til kommentar
Sveern Skrevet 12. oktober 2012 Del Skrevet 12. oktober 2012 Noen som vet om en bra tastatur app for Nexusen? Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 12. oktober 2012 Del Skrevet 12. oktober 2012 Tenker du på software-tastatur? Swiftkey Tablet. Lenke til kommentar
Sveern Skrevet 12. oktober 2012 Del Skrevet 12. oktober 2012 Hva er forskjellen på mobil og tablet versjonen? Lenke til kommentar
Sveern Skrevet 12. oktober 2012 Del Skrevet 12. oktober 2012 Okai, prøver ut gratis versjonen nå Forresten noen som vet om en god måte å streame media fra pc til tablet? Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 12. oktober 2012 Del Skrevet 12. oktober 2012 Ved siden av vanlig smb-fildeling er det vel Plex som er vanligst. Jeg liker det ikke, for dårlig spiller, så jeg bruker SMB og Niceplayer. Lenke til kommentar
Spectre Skrevet 12. oktober 2012 Del Skrevet 12. oktober 2012 Hei! Er det noen som kan anbefale en stylus penn for håndskrift som kan brukes på Nexus 7? Har sett en del, men de fleste har en ganske stor tupp, ser helst etter noe ala Samsung C Type stylus (http://www.samsung.c.../ETC-S10CSEGSTA) men er usikker om denne fungerer på Nexusen. Jeg har Samsung sin stylus til S3, og en Wacom Bamboo stylus for iPad. Begge fungerer fint på S3'en (og på iPad'en så fungerer kun Wacom'en). På Nexus 7'en så fungerer begge, men med Samsung stylusen så må en presse litt hardere for at den skal reagere (litt for hardt til at det føles riktig/behagelig å bruke), det går an til nøds, men vil ikke anbefale det som noen god løsning. Lenke til kommentar
Saiaku Skrevet 12. oktober 2012 Del Skrevet 12. oktober 2012 Hei! Er det noen som kan anbefale en stylus penn for håndskrift som kan brukes på Nexus 7? Har sett en del, men de fleste har en ganske stor tupp, ser helst etter noe ala Samsung C Type stylus (http://www.samsung.c.../ETC-S10CSEGSTA) men er usikker om denne fungerer på Nexusen. Jeg har Samsung sin stylus til S3, og en Wacom Bamboo stylus for iPad. Begge fungerer fint på S3'en (og på iPad'en så fungerer kun Wacom'en). På Nexus 7'en så fungerer begge, men med Samsung stylusen så må en presse litt hardere for at den skal reagere (litt for hardt til at det føles riktig/behagelig å bruke), det går an til nøds, men vil ikke anbefale det som noen god løsning. Så den kan være ubehagelig å skrive med siden man må trykke hardere enn med andre styluser? Det var synd å høre. Den så god ut med tanke på den mindre spissen. Lenke til kommentar
Bolivar Skrevet 13. oktober 2012 Del Skrevet 13. oktober 2012 Okai, prøver ut gratis versjonen nå Forresten noen som vet om en god måte å streame media fra pc til tablet? File Manager og MX Player Lenke til kommentar
Betenkt Skrevet 13. oktober 2012 Del Skrevet 13. oktober 2012 Noen som vet om den utgaven NetShop selger er den norske eller den amerikanske? Lenke til kommentar
_Xorcist Skrevet 13. oktober 2012 Del Skrevet 13. oktober 2012 Noen som vet om den utgaven NetShop selger er den norske eller den amerikanske? Alt som selges på nett i Norge (med unntak av de som også har fysisk utsalg som f.eks. Elkjøp) er gråimport såvidt jeg har forstått. Lenke til kommentar
Betenkt Skrevet 13. oktober 2012 Del Skrevet 13. oktober 2012 Alt som selges på nett i Norge (med unntak av de som også har fysisk utsalg som f.eks. Elkjøp) er gråimport såvidt jeg har forstått. Siba og NetOnNet har fått inn norske utgaver, men ble utsolgt igjen med en gang . Multicom oppgir at de selger den amerikanske, og lurer på om NetShop også gjør det siden de selger den for 300 kr mer enn Siba og NetOnNet. Lenke til kommentar
sindre94 Skrevet 13. oktober 2012 Del Skrevet 13. oktober 2012 (endret) Hva er forskjellen på den norske og amerikanske da? Endret 13. oktober 2012 av sindre94 Lenke til kommentar
Nora90 Skrevet 13. oktober 2012 Del Skrevet 13. oktober 2012 Fikk hentet mitt Nexus 7 i dag, og det var kjærlighet ved første touch. Jeg har bare hatt den i noen få timer, men kan ikke tenke meg livet uten <3 Okay, kanskje litt dramatisk, men den er faktisk bedre enn forventet! Lenke til kommentar
Sveern Skrevet 13. oktober 2012 Del Skrevet 13. oktober 2012 Hvordan ser man om det er norsk eller amerikansk? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå