SLi Skrevet 4. oktober 2012 Del Skrevet 4. oktober 2012 Awesome brun Nexus med 32gb Det med Samsung Nexus 2: http://www.google.com/nexus/#/galaxy Hva på nexus-siden refererer du til? kunne ikke se noe... Telefonen...? 1 Lenke til kommentar
claes Skrevet 4. oktober 2012 Del Skrevet 4. oktober 2012 (endret) Awesome brun Nexus med 32gb Det med Samsung Nexus 2: http://www.google.com/nexus/#/galaxy Hva på nexus-siden refererer du til? kunne ikke se noe... Telefonen...? Det er den første Galaxy Nexus telefonen, det henvises til Galaxy Nexus 2, altså en nyere en den på den siden. Endret 4. oktober 2012 av Claes Lenke til kommentar
nemrih Skrevet 4. oktober 2012 Del Skrevet 4. oktober 2012 Noen som har opplevd at batteriet går tomt et sted mellom 30-40% ? Altså at batteriet kan ligge på 40% og plutselig skrur den seg av med et kort varsel om tomt batteri (noen ganger kommer det intet varsel). Starter på nytt og da står det at den lader fra samme prosent. Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 4. oktober 2012 Del Skrevet 4. oktober 2012 Jeg har opplevd det to ganger rundt 20%, men resten av gangene har den gått ned til under 5% før den skrur seg av. Lenke til kommentar
MarQsDH Skrevet 4. oktober 2012 Del Skrevet 4. oktober 2012 Har egentlig aldri brukt den så mye at den har vært under 20%. Fikk en gang varsel om lite batteri, men det var vel en av de første dagene, da jeg var skikkelig gira! :-P Lenke til kommentar
Bolivar Skrevet 5. oktober 2012 Del Skrevet 5. oktober 2012 Noen som har testet custom Rom på nexusen? fant denne: http://www.theandroidsoul.com/nexus-7-custom-rom-try-the-liquid-jelly-bean-rom-based-aosp/ Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 5. oktober 2012 Del Skrevet 5. oktober 2012 Kjører RasbeanJelly sammen med Trinity på min N7, anbefales! http://fitsnugly.euroskank.com/?rom=rasbeanjelly&device=grouper Lenke til kommentar
Sveern Skrevet 7. oktober 2012 Del Skrevet 7. oktober 2012 Funderer på å kjøpe denne når den kommer til Norge. Men vil også kjøpe med stylus pen og case med plass til pen, noen som har noen tips? Lenke til kommentar
Nora90 Skrevet 7. oktober 2012 Del Skrevet 7. oktober 2012 Nå har jeg forhåndsbestilt min Nexus 7 fra Siba Lenke til kommentar
Exposure Skrevet 7. oktober 2012 Del Skrevet 7. oktober 2012 Har hatt Nexus 7 i en ukes tid. Fungerte fint de første dagene, men nå lagger den så mye at jeg mer eller mindre har lagt den bort. Lagger overalt, men spesielt i browseren. Chrome lagger MYE, mens Opera er litt bedre. Kan dessverre ikke anbefale denne før det evnt kommer en oppdatering. For mer info er det bare å søke på "lag" og "Nexus 7". Mange som sliter med det samme. Lenke til kommentar
Sveern Skrevet 7. oktober 2012 Del Skrevet 7. oktober 2012 Har hatt Nexus 7 i en ukes tid. Fungerte fint de første dagene, men nå lagger den så mye at jeg mer eller mindre har lagt den bort. Lagger overalt, men spesielt i browseren. Chrome lagger MYE, mens Opera er litt bedre. Kan dessverre ikke anbefale denne før det evnt kommer en oppdatering. For mer info er det bare å søke på "lag" og "Nexus 7". Mange som sliter med det samme. Hvor mye av lagrinskapasiteten har du brukt? Lenke til kommentar
Exposure Skrevet 7. oktober 2012 Del Skrevet 7. oktober 2012 Har hatt Nexus 7 i en ukes tid. Fungerte fint de første dagene, men nå lagger den så mye at jeg mer eller mindre har lagt den bort. Lagger overalt, men spesielt i browseren. Chrome lagger MYE, mens Opera er litt bedre. Kan dessverre ikke anbefale denne før det evnt kommer en oppdatering. For mer info er det bare å søke på "lag" og "Nexus 7". Mange som sliter med det samme. Hvor mye av lagrinskapasiteten har du brukt? Hadde igjen ca 2.5gb før jeg begynte å slette litt. Har nå ca 5gb igjen. Har tatt softreset flere ganger, uten at det hjelper. Har sett på blant annet xda-forumet at full reset (fabrikkinnstilling) hjelper, men at problemet kommer tilbake så snart en begynner å fylle opp nettbrettet igjen. Lenke til kommentar
MarQsDH Skrevet 7. oktober 2012 Del Skrevet 7. oktober 2012 Har hatt Nexus 7 i en ukes tid. Fungerte fint de første dagene, men nå lagger den så mye at jeg mer eller mindre har lagt den bort. Lagger overalt, men spesielt i browseren. Chrome lagger MYE, mens Opera er litt bedre. Kan dessverre ikke anbefale denne før det evnt kommer en oppdatering. For mer info er det bare å søke på "lag" og "Nexus 7". Mange som sliter med det samme. Hvor mye av lagrinskapasiteten har du brukt? Hadde igjen ca 2.5gb før jeg begynte å slette litt. Har nå ca 5gb igjen. Har tatt softreset flere ganger, uten at det hjelper. Har sett på blant annet xda-forumet at full reset (fabrikkinnstilling) hjelper, men at problemet kommer tilbake så snart en begynner å fylle opp nettbrettet igjen. Ser ut til at du bør vurdere rooting, så du kan legge in custom rom, samt bruke funksjonaliteter som bruk av usb-enhet på padda Lenke til kommentar
Rockna Skrevet 8. oktober 2012 Del Skrevet 8. oktober 2012 Roota min med en gang jeg fikk den, eneste jeg gjorde på den når den var stock var å slå på USB debugging. Latterlig å kjøre phoneUI på en tablet Lenke til kommentar
Bolivar Skrevet 8. oktober 2012 Del Skrevet 8. oktober 2012 Er det vanskelig å roote? Hvilke anbefaler dere? Går dette utover garantien? Er det lett å tilbakestille til orginalt oppsett? Er det bedre å vente på Android 4.2 Key Lime Pie? Kjøpte forøvrig Logitech Wireless Speaker Adapter. Veldig spent på hvordan dette blir med Nexusen Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 8. oktober 2012 Del Skrevet 8. oktober 2012 Brukte denne guiden til å unlock'e og roote min Nexus 7. http://liliputing.com/2012/07/how-to-root-the-google-nexus-7-unlock-the-bootloader-install-custom-recovery.html Bød ikkje på store problemer. Lenke til kommentar
MarQsDH Skrevet 8. oktober 2012 Del Skrevet 8. oktober 2012 Du bryter garantien ja, og dem med å tilbakestille fikk jeg ikke prøvd da jeg brukte HTC Desire. Den gikk til dundas... Ikke software-feil altså, bare et litt uheldig fall! Lenke til kommentar
Exposure Skrevet 8. oktober 2012 Del Skrevet 8. oktober 2012 Legger ved et par bilder som viser hvor daerlig Nexus 7 gjoer det i Benchmark etter at enheten har vaert fylt helt opp. Foer testen er den satt tilbake til fabrikkinstilling, og med kun benchmarkprogrammet installert. Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 9. oktober 2012 Del Skrevet 9. oktober 2012 Ouch... OTG+32gb usbdisk vil være på sin plass der, ja... Kan det være at standard partisjoneringen er litt dårlig satt opp? Kanskje man kan gi system-partisjonen litt mer og så heller klare seg med 1gb mindre som lagringdisk og så heller få lov til å fylle den opp... Lenke til kommentar
Bolivar Skrevet 9. oktober 2012 Del Skrevet 9. oktober 2012 Har ikke noen mediefiler annet enn spotify på Nexusen... Grunn: Jeg har alle seriene/filmene mine på macbooken og harddiskene i delte mapper. Bruker appen File Manager for å finne filene på lokalt nettverk. Streaming is the shit Bruker MX Player for å spille av filmene med. Merket når jeg begynte å laste ned filmer på Nexusen ble den veldig treg etter den vart full. Har ikke dette problemet lenger nå Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå