Gå til innhold

ASUS Nexus 7

Fikseren

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vel...de har nok bare gjort 2290SEK om til NOK og fått 1999kr med en eller annen rate. Google gir 1992.5725 Norwegian kroner

Tror nok uansett hvor mye de prøver å lure oss med den konverteringa der, så blir det nok dyrere i Norge. Har litt med at vi i Norge visstnok har et høyere lønnsnivå (stemmer det?). Så min antydning til prisen er at den kommer på rundt 23-2400,-

Lenke til kommentar

Vel...de har nok bare gjort 2290SEK om til NOK og fått 1999kr med en eller annen rate. Google gir 1992.5725 Norwegian kroner

Tror nok uansett hvor mye de prøver å lure oss med den konverteringa der, så blir det nok dyrere i Norge. Har litt med at vi i Norge visstnok har et høyere lønnsnivå (stemmer det?). Så min antydning til prisen er at den kommer på rundt 23-2400,-

Elektronikk er generelt billig i Norge, og momsen er relativt lik i Norge og Sverige (etter det jeg husker), så man kan faktisk bare regne fra svensk valuta til norsk. Dessuten, nå kan man forhåndsbestille N7 på NetonNet til 1990 kroner :)

Endret av Nora90
Lenke til kommentar

Elektronikk er generelt billig i Norge, og momsen er relativt lik i Norge og Sverige (etter det jeg husker), så man kan faktisk bare regne fra svensk valuta til norsk. Dessuten, nå kan man forhåndsbestille N7 på NetonNet til 1990 kroner :)

Da tror jeg at vi med en gang kan si at de kommer til å bli de billigste i norden på denne herligheten! Synd at jeg allerede er oppe i 2800,- for den da... Jævla idiotisk garantiløsning! 500+ i porto til/fra USA. :(

Tenkte mest på at momsen ikke er satt på prisen egentlig. Men time will show når de andre begynner å skal selge de!

• Liker 1
Lenke til kommentar

Da tror jeg at vi med en gang kan si at de kommer til å bli de billigste i norden på denne herligheten! Synd at jeg allerede er oppe i 2800,- for den da... Jævla idiotisk garantiløsning! 500+ i porto til/fra USA. :(

Tenkte mest på at momsen ikke er satt på prisen egentlig. Men time will show når de andre begynner å skal selge de!

Jeg håper det er med moms. Kan egentlig ikke tenke meg at det er uten sånn som det er skrevet om den. Sta som jeg er har jeg jo ikke bestilt den fra USA eller nettbutikkene som har importert den, men det har vært en lang og hard ventetid. Nå venter jeg bare på svar fra Dustin om de skal selge den, ellers må jeg bestille den fra et annet sted. Så at NetonNet ikke hadde så gode anmeldelser når det kom til returer, er det noen andre som har noe erfaring med de?

Lenke til kommentar

Nå har alle mine gamle eposter forsvunnet fra Mail/E-post-klienten. Hvorfor det? Den står slik den skal synkronisere alle eposter, og alle mailene var der for to dager siden. Har noen peiling på hva som er feil? Har to hotmail-adresser lagret i mailklienten.

Lenke til kommentar

Jeg kjøpte min i USA for en måned siden, og har lagt merke til at skjermen er litt forhøyet og virker skjør på venstre side. Når N7 kommer til Norge, kan jeg da kontakte Asus i Norge for å få dem til å reparere dette? Istedenfor å betale opp i mot 1/4 av originalpris, som andre tidligere har nevnt her, for å få den reparert.

Har sjekket min tidligere, den er fra C80 batchen. Dette er jo likevel et produksjonsfeil, og jeg håper Asus Norge/Asus Nordic eller w.e kan fikse dette uten at jeg trenger å betale hundrevis av kroner for shipping m.m.

Min Nexus 16GB bestilt ved USA lansering (C60) har fått problem med blass/lys skjerm. Har lest om problemet på XDA, bortsett fra hos meg så gjelder det kun halve skjermen (se vedlagt bilde). Jeg tenkte først at det var et sw problem, men det er der etter fabrikkreset, i recovery samt ladeskjermen som vises når den er helt avslått kun tilkoblet strøm)... Noen andre som har hørt om/vært borte i samme problem?

Ettersom Norsk lansering nærmer seg så satser jeg på at Asus i Norge kan hjelpe meg, det står jo i garantipapirene at den har internasjonal garanti (bilde vedlagt)..

post-72783-0-54322700-1349197461_thumb.jpg

post-72783-0-01358800-1349197467_thumb.jpg

Endret av Spectre
Lenke til kommentar

Jeg er så usikker på hvor jeg skal bestille den fra. Står mellom Proshop, NetonNet og SIBA foreløpig. Har ikke erfaring med noen av butikkene fra før av, og omtaler av butikkene er omtrent like. Heller mot SIBA for den er billigst.

Har ihvertfall fått bestilt meg to covere fra ebay (1 og 2) mens jeg venter :)

Lenke til kommentar

Grei pris på Nexusen syns jeg. Regnet ut i juli at 16GB ville bli solgt i prisområdet 1782-2228 her i Norge. Traff godt der :)

Lurer på om jeg skal vente enda et par uker slik at Komplett, Dustin, CDON, Elkjøp osv. også får den inn. Da blir det skikkelig priskonkurranse :)

Endret av Ruben1987
Lenke til kommentar

32gb-nexus-7-650x404.png

According to a screenshot we received that is purportedly out of Carphone Warehouse in the UK, a listing for a 32GB variant of our favorite tablet has appeared. No price or release date was included. Also keep in mind that we see products act as place holders all of the time in system likes these, so this doesn’t necessarily mean the device is imminent or that it will ever see the light of day.

Then again, both Amazon and Barnes and Noble released new versions of their tablets in 32GB sizes at ultra low prices. Maybe it’s time that Google does the same? We would certainly welcome in a 32GB version, assuming the price can be kept down.

On a side note, does that say “Samsung Nexus 2″?

http://www.droid-lif...a-32gb-nexus-7/

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...