Gå til innhold

ASUS Nexus 7

Fikseren

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

vhugh.jpg

Kan selv rapportere at det er noe som ikke stemmer med batch C80. På bildet over mangler det TO(!) skruver på venstresiden av padda. Åpnet den veldig enkelt med et plekter, og fikk en "overraskelse" da jeg så at det manglet to skruver. Ikke akkurat noe jeg vil sende inn for, for jeg tror jeg har noen lignende hjemme :D

Endret av MarQsDH
Lenke til kommentar

Ok, synd. Vet det finnes mange docker på ebay og slikt, men vil ha original om jeg først kjøper. Greit å endelig få bruke pogo pinsa :)

Lasta forøvrig ned Fifa 12 fra market til 1,5,- ble overrasket over hvor gøy det var å spille på nexusen. Runda en hel sesong i PL i går. Nexusen er perfekt størrelse.

Lenke til kommentar

Hei!

Vurderer å kjøpe Nexus 7, men er litt usikker på hvor jeg skal kjøpe den i fra? Viss jeg kjøper den i fra Norge så blir det mest sannsynlig Multicom, noen erfaringer om dem?

Tableten ser magisk ut og lurer på om dere er fornøyd?

Kjøpte selv fra Multicom på en lørdag og hadde den i henda på tirsdag :) Veldig fornøyd med tableten, bruker den mer enn jeg hadde trodd. Perfekt størrelse og Jelly Bean flyr. Akkurat nå tror jeg du ikke får noe bedre!

edit. Vurdere å kjøpe denne casen

Endret av skifyr
Lenke til kommentar

Hei!

Vurderer å kjøpe Nexus 7, men er litt usikker på hvor jeg skal kjøpe den i fra? Viss jeg kjøper den i fra Norge så blir det mest sannsynlig Multicom, noen erfaringer om dem?

Vent litt, ser ut til at den lanseres i Sverige ganske så straks:

Asus Sverige:

nexus7.launch.sweden-800x382.jpg

Nexus 7 är världens första 7-tums surfplatta med fyra kärnor. Det är den första surfplattan i Googles Nexus-produktlinje som är tänkt att alltid vara först med nya versioner av Android 4.1 Jelly Bean. Nexus 7 skapades för att ge konsumenterna det bästa av Google och ASUS i ett tunt och portabelt paket som erbjuder den ultimata mobila användarupplevelsen till ett oemotståndligt pris.

Nexus™ 7 16GB är nu tillgänglig för förbokning hos MediaMarkt, SIBA, NetOnNet, Webhallen, Alina, Inet och ATEA för endast 2290SEK.

Kunderna kommer att kunna hämta ut sin Nexus 7 redan den 12:e oktober.

Garanti fra Asus Nordic er ikke å kimse av.

Lenke til kommentar

Bilder av casene hadde vært strålende :)) Hadde også min egen Nexus7 "innesperret" 1 uke pga mangel på case :ph34r: Fikk etterhvert denne enkle sleeven i posten, som for øvrig har gjort godt nytte for seg så langt :)

Mens vi er inne på det har jeg også kjøpt inn 2 ulike stativer den siste tiden.

Stativ 1

Stativ 2

Første fra Ebay brukes stort sett kun til "show off" i stua og lignende :wee: Ser utrolig bra ut, men ingen beskyttelse tross skarpe kanter så frykter for riper med mindre man bruker den forsiktig. Ellers ypperlig vinkel og brettet står relativt støtt.

Det andre fant jeg faktisk på Clas Ohlson, kan legges sammen så praktisk å ha med seg på tur etc. Gummibeskyttelse i både rygg og front er positivt! Er også gummiknotter i bunnen slik at stativet står stødig selv om man sitter på tog/fly you name it. Nettbrettet står også relativt støtt og vinkelen er bra :)

Lenke til kommentar

Ser at ITavisen skriver at N7 er bekreftet i Norge innen oktober med en pris på 1999,- for 16 gb. Høres veldig lovende ut.

http://www.itavisen.no/903316/naa-kommer-den-til-norge

Jeg kjøpte min i USA for en måned siden, og har lagt merke til at skjermen er litt forhøyet og virker skjør på venstre side. Når N7 kommer til Norge, kan jeg da kontakte Asus i Norge for å få dem til å reparere dette? Istedenfor å betale opp i mot 1/4 av originalpris, som andre tidligere har nevnt her, for å få den reparert.

Lenke til kommentar

Ser at ITavisen skriver at N7 er bekreftet i Norge innen oktober med en pris på 1999,- for 16 gb. Høres veldig lovende ut.

http://www.itavisen....r-den-til-norge

Jeg kjøpte min i USA for en måned siden, og har lagt merke til at skjermen er litt forhøyet og virker skjør på venstre side. Når N7 kommer til Norge, kan jeg da kontakte Asus i Norge for å få dem til å reparere dette? Istedenfor å betale opp i mot 1/4 av originalpris, som andre tidligere har nevnt her, for å få den reparert.

Det med den opphøyningen er et kjent problem hos batch C80. Om du ikke skjønner hva det dreier seg om, så er det rett og slett utsending C80 fra Asus. Pakken er litt anderledes og åpne, med fingerhull i den svarte pappen. For å sjekke med tall om du har C80, så ser du på boksen, på den hvite klistrelappen, under SSN. Til meg står det "SSN: C80K...". Resten skriver jeg ikke :p

Synes at den artikkelen med rykter om 1999,- er litt for oppskrytt for min del. Om det er 1999,- eks/mva så skjønner jeg det, Norge er jo slikt... Har selv tenkt å kontakte Asus for å høre om de bare kan sende et par skruer i posten, eller om jeg må sende den inn (igjen). Har allerede casha ut en del penger for å få en ny tilsendt!

Lenke til kommentar

http://www.itavisen....r-den-til-norge

Det med den opphøyningen er et kjent problem hos batch C80. Om du ikke skjønner hva det dreier seg om, så er det rett og slett utsending C80 fra Asus. Pakken er litt anderledes og åpne, med fingerhull i den svarte pappen. For å sjekke med tall om du har C80, så ser du på boksen, på den hvite klistrelappen, under SSN. Til meg står det "SSN: C80K...". Resten skriver jeg ikke :p

Synes at den artikkelen med rykter om 1999,- er litt for oppskrytt for min del. Om det er 1999,- eks/mva så skjønner jeg det, Norge er jo slikt... Har selv tenkt å kontakte Asus for å høre om de bare kan sende et par skruer i posten, eller om jeg må sende den inn (igjen). Har allerede casha ut en del penger for å få en ny tilsendt!

Har sjekket min tidligere, den er fra C80 batchen. Dette er jo likevel et produksjonsfeil, og jeg håper Asus Norge/Asus Nordic eller w.e kan fikse dette uten at jeg trenger å betale hundrevis av kroner for shipping m.m.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...