Vamos Skrevet 16. september 2012 Del Skrevet 16. september 2012 | Tipse mitt er å få sendt den inn igjen. Fikk ikke ladet min i det hele tatt fra minutt én. Forventer å ha en ny en neste helg, etter noen lange uker med venting! Problemet er jo alt av kostnader. Jeg må vel via JetCarrier igjen, og da kan det til slutt bli en dyr sak å få reparert dette. Lenke til kommentar
MarQsDH Skrevet 16. september 2012 Del Skrevet 16. september 2012 | Tipse mitt er å få sendt den inn igjen. Fikk ikke ladet min i det hele tatt fra minutt én. Forventer å ha en ny en neste helg, etter noen lange uker med venting! Problemet er jo alt av kostnader. Jeg må vel via JetCarrier igjen, og da kan det til slutt bli en dyr sak å få reparert dette. Siden du bestilte fra Google, så må vi reklamere til de. Jeg sendte tilsammen to mail før jeg fikk beskjed om å sende den inn, med en tidskvote på 21 dager. De betaler ingen form for frakt, bortsett fra den som går TIL JetCarrier. Min prisliste ble jo da 345,- + 175,- for å få den på rep. Så vi betaler jo omtrent 1/4 av hva vi kjøpte den for da, i frakt. Det jeg endte opp med å gjøre, var å sende inn min, og så få tilsendt en ny en på forhånd. For et par dager siden fikk jeg en mail om at det var delay i utsendingen, og at min ble sendt så fort som mulig. Om det da viser seg at det ikke er noe galt med den, så ender jeg opp med å ha to Nexuser, og må betale for den siste. (Nå håper jeg bare at Posten/UPS ikke bruker for lang tid! Jeg har igjen 4/5 dager, og den 10 dagers leveringstiden fra Posten, er for lengst over!!) Lenke til kommentar
claes Skrevet 16. september 2012 Del Skrevet 16. september 2012 Bestilte en fra multicom idag. Books, filmleie etc via Play er jo ikke tilgjengelig i Norge, men hvordan finner den ut hvor du befinner deg? Er det basert på IP eller Google konto eller hva? 1 Lenke til kommentar
MarQsDH Skrevet 16. september 2012 Del Skrevet 16. september 2012 Først og fremst IP. Om du ikke legger inn e-post og passord fra Google ved oppstartsdialogen, og går rett inn i VPN-menyen og bruker en amerikansk IP, så kan du laste ned, Books og de der, samt kjøpe ting som hører til der. Du må jo selvfølgelig være tilkoplet VPN'n for å få mulighet til å kjøpe slike ting senere. Men om du først har kjøpt det, så trenger du ikke bruke det etterpå. F. eks. om du kjøper en bok, så har du den i Norge når du kobler fra. Kan hende det funker å legge inn VPN i etterkant, men har ikke prøvd det Lenke til kommentar
Jarv!s Skrevet 16. september 2012 Del Skrevet 16. september 2012 (endret) Jeg kjøpte meg et deksel til min nexus 7 da jeg var i manchester. Helt ok fornøyd da den beskytter det vesentlige! største minus er at den ikke har "on - off" funksjonen i dekslet. Men dekslet kan være på hele tiden, da den har utskjærte hull. Kosta btw: 120,- http://cdn.gottabemo...er-Official.jpg Endret 16. september 2012 av Jarv!s Lenke til kommentar
skifyr Skrevet 16. september 2012 Del Skrevet 16. september 2012 (endret) @Jarv!s vurderer å kjøpe den samme selv, har bare ikke funnet noen som selger det til original pris (ca $20), eller denne fra Nillkin. Liker at den fra Asus/Google beskytter skjermen også, og med magnet er ikke alltid fordel Endret 16. september 2012 av skifyr Lenke til kommentar
LMH Skrevet 17. september 2012 Del Skrevet 17. september 2012 Kan hende det funker å legge inn VPN i etterkant, men har ikke prøvd det Nokon som har gjort dette? Ideelt sett skulle ein berre hatt ein widget ein kunne trykke på for å veksle mellom å vere "norsk" og "amerikansk" slik at ein enkelt kunne få tak i dei amerikanske varene, kan dette vere mogleg? Lenke til kommentar
MarQsDH Skrevet 17. september 2012 Del Skrevet 17. september 2012 Kan hende det funker å legge inn VPN i etterkant, men har ikke prøvd det Nokon som har gjort dette? Ideelt sett skulle ein berre hatt ein widget ein kunne trykke på for å veksle mellom å vere "norsk" og "amerikansk" slik at ein enkelt kunne få tak i dei amerikanske varene, kan dette vere mogleg? Har ikke lett etter noen widget, siden jeg ikke fikk brukt den så lenge, men med superfreevpn.com så må du skrive inn nytt passord hver gang. Kan lete når jeg får min i løpet av uka. Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 18. september 2012 Del Skrevet 18. september 2012 (endret) Kjøpte min Nexus 7 i Paris. Har littegrann screenlift i eine hjørnet, men plages ikkje, så så lenge det ikkje kjem sprekker i skjermen så er eg ein happy camper. Betalte 249 euro, Må skaffe meg case dog, noen anbefalinger? Flip cover eller pouch, litt usikker.. Har også fått mine 25 dollar i play store credit via ein fin guide, kjøpt litt ymse apps. Også fått på plass unlock'et bootloader + root + twrp recovery. Endret 18. september 2012 av Ed Hunter Lenke til kommentar
Bolivar Skrevet 19. september 2012 Del Skrevet 19. september 2012 Hvordan får man de 25 dollarpengene? Akkurat når jeg har kjøpt de appene jeg trenger... Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 19. september 2012 Del Skrevet 19. september 2012 Innebærer litt triksing, factory reset, vpn og betalingskort med amerikansk adresse osv (brukte et norsk visakort som ikkje var tilknytta til google wallet, med us zip code og tlf nr) .. Finner guides ved å google. Lenke til kommentar
MarQsDH Skrevet 19. september 2012 Del Skrevet 19. september 2012 Hvordan får man de 25 dollarpengene? Akkurat når jeg har kjøpt de appene jeg trenger... Først og fremst IP. Om du ikke legger inn e-post og passord fra Google ved oppstartsdialogen, og går rett inn i VPN-menyen og bruker en amerikansk IP, så kan du laste ned, Books og de der, samt kjøpe ting som hører til der. Du må jo selvfølgelig være tilkoplet VPN'n for å få mulighet til å kjøpe slike ting senere. Men om du først har kjøpt det, så trenger du ikke bruke det etterpå. F. eks. om du kjøper en bok, så har du den i Norge når du kobler fra. Kan hende det funker å legge inn VPN i etterkant, men har ikke prøvd det Står der, om du ikke skjønner det, så bla litt lengre tilbake i emnet Lenke til kommentar
jenskristian Skrevet 19. september 2012 Del Skrevet 19. september 2012 Full guide her. Har du root og CWM Recovery can to ta en Nandroid Backup før det resetter slik at du kan gå tilbake etter å ha fått $25 fra Google. Fungerte fint for meg. http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1792592 1 Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 19. september 2012 Del Skrevet 19. september 2012 http://www.amazon.com/Poetic-Slimline-Portfolio-Automatically-Manufacturer/dp/B008NMCPTQ/ref=sr_1_3?ie=UTF8&qid=1346790276&sr=8-3&keywords=poetic+nexus+7 Denne ser bra ut, men blir ikkje sendt før 30. sept. Skal etterligne smart coverene til Apple, forhåpentligvis grei kvalitet (bedre enn 5$ case'ene på ebay). Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 19. september 2012 Del Skrevet 19. september 2012 http://www.amazon.co...=poetic+nexus+7 Denne ser bra ut, men blir ikkje sendt før 30. sept. Skal etterligne smart coverene til Apple, forhåpentligvis grei kvalitet (bedre enn 5$ case'ene på ebay). Sender ikkje til Norge, verken amerikanske Amazon eller britiske.. Lenke til kommentar
MarQsDH Skrevet 19. september 2012 Del Skrevet 19. september 2012 Skal til å pakke ut en ny Nexus for andre gang! Håper at denne funker!! Lenke til kommentar
deep750 Skrevet 19. september 2012 Del Skrevet 19. september 2012 Ser man kan legge til Europeiske fotballag i Google Now nå Fant ikke norske lag riktignok, men gledelig for oss som holder med utenlandske lag. Lenke til kommentar
Fleksnes Skrevet 19. september 2012 Del Skrevet 19. september 2012 Ser man kan legge til Europeiske fotballag i Google Now nå Fant ikke norske lag riktignok, men gledelig for oss som holder med utenlandske lag. Får du de med norsk språk også? Jeg måtte bytte til engelsk for å få frem fotball-resultater fra div. lag Lenke til kommentar
MarQsDH Skrevet 19. september 2012 Del Skrevet 19. september 2012 (endret) Etter at jeg oppdaterte til 4.1 ser det ut til at "Blader" og "Movies" har blitt sletta, og jeg får ikke oppdatert de. Noen hotfix på den? Bruker superfreevpn.com som tjener til USA. Har "Bøker" da.. Endret 19. september 2012 av MarQsDH Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 19. september 2012 Del Skrevet 19. september 2012 Marqsdh: Du må tilbake på VPN og laste ned på nytt fra play.google.com, er jeg redd. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå