Bolivar Skrevet 11. september 2012 Del Skrevet 11. september 2012 Har ikke fått hentemelding ennå fra Posten og IT24... Lenke til kommentar
Ali I Hagen Skrevet 11. september 2012 Del Skrevet 11. september 2012 Ettersom min Infinity befinner seg i ingenmannsland, så har jeg fryktelig lyst på denne. Har prøvd ut min fars Samsung 2 7.0 tab og syntes størrelsen er ypperlig. Faktisk bedre enn 10.1. Hvordan oppleves oppløsningen på skjermen? Kommer infinity ekstrem oppløsning til å bli et savn? Lenke til kommentar
LMH Skrevet 11. september 2012 Del Skrevet 11. september 2012 Nokon som har prøvd Kindle appen? Eller generelt har prøvd å lese e-bøker på nexusen? Synes dykk størrelsen og skjermen verkar greit til dette formålet? Lurer også på kor godt den taklar tyngre PDF-dokument? Lenke til kommentar
MarQsDH Skrevet 11. september 2012 Del Skrevet 11. september 2012 Det med e-bøker kan du jo gjøre gjennom Google Books/Bøker og, om du bruker en proxy/vpn av noe slag. Jeg bruker superfreevpn.com når jeg trenger en amerikansk ip-adresse. Jeg fikk jo lite nytte av den når Nexusen kom, for den funka jo selvfølgelig ikke PDF-filer kan vel leses i Adobes eget program tenker jeg. Husker ikke helt om det var egen app til det forhåndsinnstallert, men One X sin funker i hvertfall fint. Lenke til kommentar
Bolivar Skrevet 11. september 2012 Del Skrevet 11. september 2012 Nexus 7 - Check Strålende fornøgd! Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 11. september 2012 Del Skrevet 11. september 2012 Kindle funker flott. Lenke til kommentar
Bolivar Skrevet 11. september 2012 Del Skrevet 11. september 2012 Finnes der mappesystemer? Og hva er de luncherene egentlig? Og hvordan får man snarveier til låseskjermen, vist dette går? Synest å ha sett dette en plass.. Lenke til kommentar
-Jørgen- Skrevet 11. september 2012 Del Skrevet 11. september 2012 Noen som kan linke til en OTG kabel(gjerne med vinklet usb plugg) og en case med en stiv frontplate(som beskytter skjermen) på ebay som passer til Nexus 7? Da bestilte jeg meg denne: http://www.amazon.co...uct/B008PBGNES/ *snip* Den så fin ut, men de sender ikke til Norge, eller? Lenke til kommentar
sdf123 Skrevet 11. september 2012 Del Skrevet 11. september 2012 Nei, dem gjør ikke det. Kun bøker og musikk/film etter hva jeg har forstått. Jeg bruker Post Restante strömstad. Lenke til kommentar
Jarv!s Skrevet 11. september 2012 Del Skrevet 11. september 2012 Jeg er positivt overasket. Liker størrelsen og batteritiden overasket meg stort... Jeg er spesielt fornøyd med hastigheten den leverer og virker på ingen måte som et "billig" nettbrett. Det ALLER største minuset er at du ikke har muligheten for SD inngang. (min mening) Jeg synes min kan ha tendenser til "løs skjerm" symptomet men venter å ser før jeg åpner bak. Jeg har hatt haugevis av mobiler med android, og selvom tabletten har android får jeg ikke mobil følelse av å bruke den. 5/6 i mine øyne da jeg gjerne ville hatt SD inngang evt 3G. Ved root får du mulighet til å koble til usb-penner, se her: http://www.androidce...es-nexus-7-root Er også mulig å koble til usb 3G modem, fremgangsmåten ser dog noe avansert ut (enn så lenge): http://forum.xda-dev....php?p=29379181 Fult klar over det, og jeg har rootet min nexus 7. Men ekke mye chill og sitte på fly/tog osv med en kabel og "ekstern harddisk). Derfor er det et minus. Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 11. september 2012 Del Skrevet 11. september 2012 Så bare kopier over det du vil se på til internt minne og legg vekk harddisken etterpå. Lenke til kommentar
LMH Skrevet 11. september 2012 Del Skrevet 11. september 2012 Eksisterar det ei god filmteneste (streaming/nedlasting av filmar) som fungerer i Norge? Og er det då mogleg å få dette over på TVen frå nexusen? Altså ideelt sett browse gjennom eit stort utval filmar på nexusen, betale nokre kroner og bruke nexusen som fjernkontroll medan filmen på eit eller anna vis blir sendt til TVen og der blir vist i 1080p? Eller er dette mykje å be om i Norge per i dag? Lenke til kommentar
-Jørgen- Skrevet 11. september 2012 Del Skrevet 11. september 2012 *snip* Ved root får du mulighet til å koble til usb-penner, se her: http://www.androidce...es-nexus-7-root Er også mulig å koble til usb 3G modem, fremgangsmåten ser dog noe avansert ut (enn så lenge): http://forum.xda-dev....php?p=29379181 Fult klar over det, og jeg har rootet min nexus 7. Men ekke mye chill og sitte på fly/tog osv med en kabel og "ekstern harddisk). Derfor er det et minus. Er helt med på den. Mener egentlig det samme selv, men virker som det ikke skal komme en tablet på markedet som oppfyller alle mine krav jeg ønsker viss jeg skal betale fem lapper for den. Uten eplelogo, bugfri (eliminerer Asus sine), minst 1080p oppløsing (detter samsung av), mobiltnett, mulighet for minnekort etc. Derfor ble det en N7 på meg, iom at det er mulig med 3G og utvidig av lagringsplass viss det blir nødvendig, at den er billig i forhold til alternativene og er tilsynelatende bugfri. Lenke til kommentar
Jarv!s Skrevet 11. september 2012 Del Skrevet 11. september 2012 (endret) Eksisterar det ei god filmteneste (streaming/nedlasting av filmar) som fungerer i Norge? Og er det då mogleg å få dette over på TVen frå nexusen? Altså ideelt sett browse gjennom eit stort utval filmar på nexusen, betale nokre kroner og bruke nexusen som fjernkontroll medan filmen på eit eller anna vis blir sendt til TVen og der blir vist i 1080p? Eller er dette mykje å be om i Norge per i dag? Netflix og HBO skal komme til norge, HBO skal komme allerede i oktober? De sier at serier som blir vist i USA skal komme til norsk HBO allerede noen timer etterpå. Og kan koste så lite som 39,- Jeg har veldig tro på streaming tjenester til nexusen ! Jeg vet ikke om jeg ville brukt nexusen til å streame, men har du ps3 eller xbox kommer netflix eller hbo som en egen app der, og du kan bruke samme konto overalt Endret 11. september 2012 av Jarv!s Lenke til kommentar
Bolivar Skrevet 11. september 2012 Del Skrevet 11. september 2012 Hvilken nettleser bruker dere? Og skal ikke chrome ha speed dial lett tilgjengelig? Lenke til kommentar
jon67 Skrevet 11. september 2012 Del Skrevet 11. september 2012 Bruker stort sett chrome, men har også installert xScope for flash-kompatibilitet, f.eks med NRK nett-tv beta. Lenke til kommentar
MarQsDH Skrevet 12. september 2012 Del Skrevet 12. september 2012 Da ser det ut til at Google har sendt min "replacement device" Satser på å ha den godt i hus neste helg!! 1 Lenke til kommentar
Jarv!s Skrevet 12. september 2012 Del Skrevet 12. september 2012 Da ser det ut til at Google har sendt min "replacement device" Satser på å ha den godt i hus neste helg!! Stakkar hehe, du har jo vært maks uheldig... Lenke til kommentar
MarQsDH Skrevet 12. september 2012 Del Skrevet 12. september 2012 Første gang jeg bestilte den var jo 14. august, og fikk den i henda den 24. Men så måtte jeg sende den inn igjen allerede den 30. med mye prøving på batteriet... Venter jo da nesten en hel måned ekstra pga. et batteri som var defekt... Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 12. september 2012 Del Skrevet 12. september 2012 Ja, det skal ikke være enkelt å være entusiast... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå