agnard Skrevet 4. september 2012 Del Skrevet 4. september 2012 ryktes om at det kanskje kommer en 3g versjon av brettet om 6 uker:) http://www.digitaltrends.com/mobile/3g-google-galaxy-nexus-7/ noen som vil vente til den eventuelt kommer? Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 4. september 2012 Del Skrevet 4. september 2012 Har faktisk gått helt fint uten 3G. Fri bruk fra Chess og hotspot fra Galaxy Nexus fungerer utmerket. De stedene jeg uansett tar i bruk Nexusen har god tilgang på Wi-Fi. Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 4. september 2012 Del Skrevet 4. september 2012 Helt enig. Brukte wifi på iPad før også, og ser ingen grunn til å ha 3g på tablet. Lenke til kommentar
SLi Skrevet 4. september 2012 Del Skrevet 4. september 2012 Har ikke lest alle de 26 sidene i denne tråden, beklager det. Anyways, har dere noe dato på release i Norge? Noen snakket om september.. Takker for svar! Lenke til kommentar
Lakrisbåt Skrevet 4. september 2012 Del Skrevet 4. september 2012 (endret) Leste på ei svensk nettisde om at det ble tidlig oktober og at prisen var 2290 SEK for 16 gb. Edit. Kilde Endret 4. september 2012 av Lakrisbåt Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 4. september 2012 Del Skrevet 4. september 2012 Ja, men det er i Sverige. De har allerede fått bekreftet at de får det. Ingen vet om det kommer til Norge. Lenke til kommentar
plitter Skrevet 4. september 2012 Del Skrevet 4. september 2012 (endret) @Shruggie, @Lakrisbåt, @SLi Har heller ikkje lest alle 26 sidene, men multicom har nexus 7 inne no. Endret 4. september 2012 av plitter Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 4. september 2012 Del Skrevet 4. september 2012 We know, men det er gråimport. Lenke til kommentar
Barabbas Skrevet 5. september 2012 Del Skrevet 5. september 2012 En liten appanbefaling. Bruker LMT Launcher oppå stock launcher. Den gir softkeys i en popupmeny til feks høyre i skjermen. LMT er litt oldschool i innstillingene, men det gode er tilpasningsmulighetene! Har funnet det EKSTREMT vanedannende å ha en softkeymeny til tommelen uten å måtte skifte grep på brettet. Lenke til kommentar
Exozza Skrevet 5. september 2012 Del Skrevet 5. september 2012 Faren min er i USA for øyeblikket, og jeg vurderer å hørre om han kan kjøpe 16gb-modellen. Men er ikke helt sikker, grunnet problemer med løs skjerm o.l. Hvis han kjøper den, og skjermen er løs, må jeg da betale for shipping og greier for å få reparert den? Er det ASUS jeg skal sende den til, uavhengig av opprinnelig kjøpsplass? Er problemet med løse skjermer fikset i nyere batcher? Lenke til kommentar
MarQsDH Skrevet 5. september 2012 Del Skrevet 5. september 2012 Faren min er i USA for øyeblikket, og jeg vurderer å hørre om han kan kjøpe 16gb-modellen. Men er ikke helt sikker, grunnet problemer med løs skjerm o.l. Hvis han kjøper den, og skjermen er løs, må jeg da betale for shipping og greier for å få reparert den? Er det ASUS jeg skal sende den til, uavhengig av opprinnelig kjøpsplass? Er problemet med løse skjermer fikset i nyere batcher? Ja, du er nødt å betale for å få den tilbake til USA for rep. Min er på vei tilbake pga. defekt batteri. Grunnen til at ASUS Nordic ikke reparer er at de kan ikke noe om enheten. Det er det samme som at bestefar skulle sendt Rolcen til meg for å bytte dynamoen. Jeg vet jo ikke engang hvor den sitter! Litt dårlig metafor, men du skjønner sikkert Om du er nødt til å sende den inn, går du på google sine supportsider og leter deg frem til retur og sender en mail om hjelp der. MEN det får du håpe at du slipper! Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 5. september 2012 Del Skrevet 5. september 2012 (endret) Noen som har peiling på hvilke butikker i Frankrike (Paris) som har denne til salgs? Edit: FNAC og Boulanger virker å være mest sannsynlig sikreste kort, håper bare tilgjengeligheten er bra. Endret 6. september 2012 av Ed Hunter Lenke til kommentar
Exozza Skrevet 5. september 2012 Del Skrevet 5. september 2012 Faren min er i USA for øyeblikket, og jeg vurderer å hørre om han kan kjøpe 16gb-modellen. Men er ikke helt sikker, grunnet problemer med løs skjerm o.l. Hvis han kjøper den, og skjermen er løs, må jeg da betale for shipping og greier for å få reparert den? Er det ASUS jeg skal sende den til, uavhengig av opprinnelig kjøpsplass? Er problemet med løse skjermer fikset i nyere batcher? Ja, du er nødt å betale for å få den tilbake til USA for rep. Min er på vei tilbake pga. defekt batteri. Grunnen til at ASUS Nordic ikke reparer er at de kan ikke noe om enheten. Det er det samme som at bestefar skulle sendt Rolcen til meg for å bytte dynamoen. Jeg vet jo ikke engang hvor den sitter! Litt dårlig metafor, men du skjønner sikkert Om du er nødt til å sende den inn, går du på google sine supportsider og leter deg frem til retur og sender en mail om hjelp der. MEN det får du håpe at du slipper! Takk for svar! Ja, håper virkelig jeg slipper å måtte sende den inn. Hvor mye måtte du betale for shipping og lignende? Selv synes jeg det ville vært naturlig for leverandøren å betale for shipping hvis verkstedet kan konkludere med at problemet med produktet ikke er som følge av dårlig bruk. Hvor kjøpte du din fra, og når? Jeg håper virkelig at det bare var første batch med N7s som led av disse irriterende feilene.. Vet du noe om dette? Lenke til kommentar
MarQsDH Skrevet 5. september 2012 Del Skrevet 5. september 2012 Faren min er i USA for øyeblikket, og jeg vurderer å hørre om han kan kjøpe 16gb-modellen. Men er ikke helt sikker, grunnet problemer med løs skjerm o.l. Hvis han kjøper den, og skjermen er løs, må jeg da betale for shipping og greier for å få reparert den? Er det ASUS jeg skal sende den til, uavhengig av opprinnelig kjøpsplass? Er problemet med løse skjermer fikset i nyere batcher? Ja, du er nødt å betale for å få den tilbake til USA for rep. Min er på vei tilbake pga. defekt batteri. Grunnen til at ASUS Nordic ikke reparer er at de kan ikke noe om enheten. Det er det samme som at bestefar skulle sendt Rolcen til meg for å bytte dynamoen. Jeg vet jo ikke engang hvor den sitter! Litt dårlig metafor, men du skjønner sikkert Om du er nødt til å sende den inn, går du på google sine supportsider og leter deg frem til retur og sender en mail om hjelp der. MEN det får du håpe at du slipper! Takk for svar! Ja, håper virkelig jeg slipper å måtte sende den inn. Hvor mye måtte du betale for shipping og lignende? Selv synes jeg det ville vært naturlig for leverandøren å betale for shipping hvis verkstedet kan konkludere med at problemet med produktet ikke er som følge av dårlig bruk. Hvor kjøpte du din fra, og når? Jeg håper virkelig at det bare var første batch med N7s som led av disse irriterende feilene.. Vet du noe om dette? Da jeg bestilte det, så kjøpte jeg gjennom Google og fikk den sendt hit med JetCarrier. De tar 175,- for pakker på den sizen. Da fortoller de den for deg, og får den til DEG. Momsen må du selvfølgelig betale selv. Grunnen til at vi må betale frakt til de, er at de ikke har support på Nexus 7 i Norge, derav den Limited Warranty. Frakta ble vel på en 350,- +/- for å få den til USA. Og siden den ikke er tilgjengelig i Norge, må jeg da sende den til JetCarrier igjen, og betale 175,- nye. Tollpapirene jeg sendte med pakken, gjør det sånn at jeg slipper å betale moms for den nye og. Det med hvilke som er helbredet, og ikke, har jeg ingen anelse om. Derimot om den nye jeg får, og er defekt, så føler jeg bare for å grave et hull i bakken og hoppe nedi.. x) Lenke til kommentar
Exozza Skrevet 5. september 2012 Del Skrevet 5. september 2012 (endret) Da jeg bestilte det, så kjøpte jeg gjennom Google og fikk den sendt hit med JetCarrier. De tar 175,- for pakker på den sizen. Da fortoller de den for deg, og får den til DEG. Momsen må du selvfølgelig betale selv. Grunnen til at vi må betale frakt til de, er at de ikke har support på Nexus 7 i Norge, derav den Limited Warranty. Frakta ble vel på en 350,- +/- for å få den til USA. Og siden den ikke er tilgjengelig i Norge, må jeg da sende den til JetCarrier igjen, og betale 175,- nye. Tollpapirene jeg sendte med pakken, gjør det sånn at jeg slipper å betale moms for den nye og. Det med hvilke som er helbredet, og ikke, har jeg ingen anelse om. Derimot om den nye jeg får, og er defekt, så føler jeg bare for å grave et hull i bakken og hoppe nedi.. x) Når bestilte du den? Og tror du det er mulighet, ved en eventuell feil ved produktet, at jeg kan vente til N7 kommer til Norge, og dermed la ASUS Norge reparere den eller lignende? Forresten, hvis jeg kjøper N7 fra Staples, Radioshack eller lignende, er det da de jeg skal sende taben tilbake til ved eventuelle feil? Eller er det direkte til ASUS? Endret 5. september 2012 av Exozza Lenke til kommentar
MarQsDH Skrevet 5. september 2012 Del Skrevet 5. september 2012 Jeg bestilte den 12. august, og fikk den 24. august. Hvis du kjøper den, og det er noe galt med den, så kan du vente til den er støttet i Norge ja. For når den kommer til Norge, skal de jo ha kompetanse på det området. Men som du kanskje har lest, så er det ingen som vet når den kommer til Norge heller, jeg gjetter på tidligst midten, kansje slutten av oktober. Det med hvor du skal sende den inn, har jeg rett og slett ikke peiling på. Det enkleste du kan gjøre er å kontakte butikken om det oppstår problemer. Jeg mailet med Google, og fikk en returlappe og en adresse til SMS InfoComm, som er verkstedet de bruker, ser det ut til. Det er jo ingen biler som er fra Mekkonomen heller, så det er bare verksted ;-) Hvis jeg var deg, og virkelig hadde lyst på taben, så hadde jeg nok kjøpt den. Man skal ikke satse på at det er noe galt med den vettu! Lenke til kommentar
SLi Skrevet 5. september 2012 Del Skrevet 5. september 2012 (endret) Synd at vi for den så seint i Norge... Trodde det var en hel del penger å tjene her jeg? Edit: Den kommer vel til Norge... eller det noe usikkert? Endret 5. september 2012 av SLi Lenke til kommentar
Jarv!s Skrevet 5. september 2012 Del Skrevet 5. september 2012 Faren min er i USA for øyeblikket, og jeg vurderer å hørre om han kan kjøpe 16gb-modellen. Men er ikke helt sikker, grunnet problemer med løs skjerm o.l. Hvis han kjøper den, og skjermen er løs, må jeg da betale for shipping og greier for å få reparert den? Er det ASUS jeg skal sende den til, uavhengig av opprinnelig kjøpsplass? Er problemet med løse skjermer fikset i nyere batcher? Få faren din til å åpne den og sjekke de vanelige feilene.. som løs skjerm osv.. da slipper du kanskje alt det stresset. Skjermen skal sitte som støpt, den skal ikke være løs, noe min desverre var... Jeg ville gitt han alle opplysninger om feil som batteri og skjerm. Men skjerm er den vanelige... Håper dette hjalp litt Lenke til kommentar
Barabbas Skrevet 6. september 2012 Del Skrevet 6. september 2012 Noen som kan anbefale en god og ENKEL tether app som jeg kan bruke for å koble 7eren til nett? (Ønsker noe ala oneclick for å slippe å gå i menyene og slå av og på hotspot..) Lenke til kommentar
MarQsDH Skrevet 6. september 2012 Del Skrevet 6. september 2012 Noen som kan anbefale en god og ENKEL tether app som jeg kan bruke for å koble 7eren til nett? (Ønsker noe ala oneclick for å slippe å gå i menyene og slå av og på hotspot..) Kan jo bare legge til en widget da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå