_neuron_ Skrevet 25. august 2012 Del Skrevet 25. august 2012 @MartinF hvor kjøpte du den casen? Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 25. august 2012 Del Skrevet 25. august 2012 eBay. Søk på nexus 7 case, velg accessories og sorter ned etter pris. Kvaliteten er så som så, men den duger til å frakte med seg tableten rundt omkring. Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 25. august 2012 Del Skrevet 25. august 2012 Noen som har tips til en god lader? USB på PCen funka dårlig, iPad-laderen funket ikke i det hele tatt, og Samsung GS2-laderen bruker jævlig lang tid. Lenke til kommentar
agnard Skrevet 25. august 2012 Del Skrevet 25. august 2012 (endret) Da er det min tur til å hive meg på denne bølgen av de som har bestilt nexus 7 (bestilte fra multicom) Bestilte også http://www.iutstyr.n...roducts_id=3908 for å beskytte den litt, håper den passer godt Bestilte også ved den laderen som multicom anbefaler sammen med nexus 7 (2.1A) Bare å lese litt guider på rooting av denne mens jeg venter:P har en minnepenn klar til å brukes;) forstår det som at de fleste som har fått denne er svært fornøyd, så gleder meg:) Endret 25. august 2012 av agnard Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 25. august 2012 Del Skrevet 25. august 2012 Fy faen så mye bedre denne skjermen er enn iPad1... iPad3 er sikkert like bra, men jeg kjøper ikke nok en 10", så det vil jeg aldri finne ut. Uansett, for de som liker comics, sjekk ut både Comixology, og ComicRack for de seriene som ikke er til salgs digitalt. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 25. august 2012 Del Skrevet 25. august 2012 (endret) Skjermen på iPad 3 er langt bedre enn den på Nexus 7. EDIT: Ja, jeg har begge to. Endret 25. august 2012 av MartinF Lenke til kommentar
MarQsDH Skrevet 26. august 2012 Del Skrevet 26. august 2012 Har nå pakket ut min Nexus :D Venter bare på at den skal bli ladet opp, helt tom når jeg fikk den Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 26. august 2012 Del Skrevet 26. august 2012 Jøss, min var på over 50%... Skjermen på iPad 3 er langt bedre enn den på Nexus 7. EDIT: Ja, jeg har begge to. Je, men prisforskjellen og ikke minst størrelsesforskjellen er ikke verdt det for meg. Tar gjerne litt dårligere skjerm da. Lenke til kommentar
King_Canute Skrevet 26. august 2012 Del Skrevet 26. august 2012 Da er det min tur til å hive meg på denne bølgen av de som har bestilt nexus 7 (bestilte fra multicom) Bestilte også http://www.iutstyr.n...roducts_id=3908 for å beskytte den litt, håper den passer godt Bestilte også ved den laderen som multicom anbefaler sammen med nexus 7 (2.1A) Bare å lese litt guider på rooting av denne mens jeg venter:P har en minnepenn klar til å brukes;) forstår det som at de fleste som har fått denne er svært fornøyd, så gleder meg:) Dersom laderen som følger med klarer 230-240V AC kan dere bare kjøpe denne så slipper dere å kjøpe ekstra lader. Jeg har en slik, så dermed regner jeg med at laderen som følger med blir brukt. Kjøpte noe annet fra USA som jeg bruker på en slik adapter. Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 26. august 2012 Del Skrevet 26. august 2012 Dersom... Noen som vet? Lenke til kommentar
MarQsDH Skrevet 26. august 2012 Del Skrevet 26. august 2012 Prøvde med min One X lader, og gamle Desire lader, og fikk ganske dårlig start. Kom igang med One X laderen (forsåvidt den samme), og skulle flytte den til pulten, dermed skrudde den seg av. Ergo, ikke nok med 1A. Ser jo egentlig ut til at vi er nødt til å kjøpe en slik reiseadapter for å få samme effekt... Lenke til kommentar
King_Canute Skrevet 26. august 2012 Del Skrevet 26. august 2012 Prøvde med min One X lader, og gamle Desire lader, og fikk ganske dårlig start. Kom igang med One X laderen (forsåvidt den samme), og skulle flytte den til pulten, dermed skrudde den seg av. Ergo, ikke nok med 1A. Ser jo egentlig ut til at vi er nødt til å kjøpe en slik reiseadapter for å få samme effekt... En slik adapter fra Clas Olhson er jo en billig investering da, og da har man iallefall en lader som funker. Lenke til kommentar
MarQsDH Skrevet 26. august 2012 Del Skrevet 26. august 2012 Det er sant det, men jeg er nødt til å dra så fryktelig langt bare for å få kjøpt det... Lenke til kommentar
Lakrisbåt Skrevet 26. august 2012 Del Skrevet 26. august 2012 Det er sant det, men jeg er nødt til å dra så fryktelig langt bare for å få kjøpt det... eller bare kjøpe på dealextreme? Lenke til kommentar
_Xorcist Skrevet 26. august 2012 Del Skrevet 26. august 2012 Jeg har brukt mange 1A adaptere til å lade Nexus 7 og aldri hatt noe problem. Ladere som opprinnelig fulgte med alt fra HTC Desire, Incredible S, Galaxy Nexus, Xperia Mini, Galaxy SIII til One X. Lenke til kommentar
MarQsDH Skrevet 26. august 2012 Del Skrevet 26. august 2012 Når jeg først får startet opp min med One X laderen, så lader den ikke, tror jeg. For jeg går inn i batterimenyen og ser "0% - ukjent", veldig mange har vel et tall som ikke er "0", og "- lader"... FML! Lenke til kommentar
IngveR Skrevet 27. august 2012 Del Skrevet 27. august 2012 I dag fikk jeg en hyggelig pakke fra Colcasac posten. De hadde til og med vært så snille at de satt verdien på pakkseddelen litt lavere slik at den gikk rett gjennom tollen uten forsinkelser og/eller ekstra kostnader. Jeg bestilte Zagora til Kindle Fire, og sendte dem etter at ordren var registrert egne mål mot en ekstra kostnad på $5. Hei. Hvordan gjorde du det for å få bestilt med egne mål? Hvilke mål brukte du? Vurderer egen bestilling på en slik. Lenke til kommentar
MarQsDH Skrevet 27. august 2012 Del Skrevet 27. august 2012 Han bestiller til en Kindle Fire, og sender en mail til de rett etter med ordrenummer, og målene. Det koster han $5 ekstra, og litt ekstra tid. Jeg vet ikke hvilke mål de brukte,men det er sikkert målene som står på Google sine sider. Jeg vet ikke om du må sende inn i cm/mm eller tommer. Lenke til kommentar
Madmax_500 Skrevet 27. august 2012 Del Skrevet 27. august 2012 Det er sant det, men jeg er nødt til å dra så fryktelig langt bare for å få kjøpt det... eller bare kjøpe på dealextreme? Og vente 4 uker Lenke til kommentar
Madmax_500 Skrevet 27. august 2012 Del Skrevet 27. august 2012 (endret) Jeg gikk for denne case'en her http://www.ebay.com/...9#ht_896wt_1099 da jeg syntes den så bra ut (kommer i mange forskjellige farger) + at den ikke er for stor og klumpete som enkelte andre. Liker at den har sånn magnet i lokket som skrur på tab'en når lokket åpnes. Har ikke fått den enda, men kan legge ut erfaringer når den kommer. Video: Endret 27. august 2012 av Madmax_500 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå