Vamos Skrevet 18. august 2012 Del Skrevet 18. august 2012 Brukt det i noen timer nå. Første tablet. Klager ikke. Lenke til kommentar
MarQsDH Skrevet 18. august 2012 Del Skrevet 18. august 2012 Er forhåpentligvis i luften over atlantern, og hjemme hos meg i løpet av uka (you know, posten...). Klarer ikke vente. Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 18. august 2012 Del Skrevet 18. august 2012 Jeg har pusset opp noe av mediasamlingen min i påvente av at min kommer fra Multicom Har tidligere iPad 1 som jeg fikk lenge før norsk launch, men den er så treg og stor at jeg aldri bruker den. Det vil si, den ligger på badet Lenke til kommentar
Tjohei123 Skrevet 18. august 2012 Del Skrevet 18. august 2012 Bestilte fra ebay på fredag 17, forventet levering mandag 20. Blir imponert om det stemmer. Satser på at den slipper toll... Lenke til kommentar
fb60 Skrevet 19. august 2012 Del Skrevet 19. august 2012 Er bare noen av slike ladere som fungerer. 2 av 5 i en test jeg nylig så. Leveringstiden er nå 28.08 og du betaler 2390,- + frakt + lader. Da er du oppe i min. 2600,- for samme produkt med uorginal lader. Vet hva jeg hadde valgt Hei, laderen multicom leverte fungerte flott i kombinasjon med en 1dollars overgang til norsk plugg ;-) ingen grunn til å bruke penger på uorginal lader. Frakt kosta en hundrelapp, og da er man oppe i 2500.. Med norsk forbrukerkjøpslov å lene seg på om det skulle oppstå problemer. Pluss kort leveringstid! Vet hva jeg hadde valgt :-) Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 19. august 2012 Del Skrevet 19. august 2012 Frakt kosta en hundrelapp, og da er man oppe i 2500.. Med norsk forbrukerkjøpslov å lene seg på om det skulle oppstå problemer. Pluss kort leveringstid! Vet hva jeg hadde valgt :-) Ofrer fint norsk forbrukskjøpslov når jeg betalte totalt 1300 for min Nexus. Men vanligvis ville jeg vært enig. Er fks. ikke mye å spare på å kjøpe iPad i utlandet lenger. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 19. august 2012 Del Skrevet 19. august 2012 Vel, av erfaring så skal det noe til å klare å fucke opp ting, med mindre det er DOA. Når du mister ting i bakken, drar ut ledninger helt feil etc. så der det faktisk din egen skyld og derav også ditt tap. Skal ærlig innrømme at de tingene jeg har innlevert - ikke at det har vært mange, men dog, de har jeg selv hatt skyld i. Itillegg har Asus også WW garanti. Men jeg kan se problemet, men jeg ser på det slik; Betale 2300 kr, få det 2-3 måneder før det kommer i Norge Eller spare 300 kr, få det 2-3 måneder senere og ha norsk lov i ryggen. Lenke til kommentar
MKSorlie Skrevet 19. august 2012 Del Skrevet 19. august 2012 Har ei tante i London som kan sende N7 til meg som "gave" må jeg betale toll da? hørt om 1000,- kr grensa, men får henne til å skrive en 999,- eller no sånn på pakken før hun sender.. Da koster evt. 16gb 199£. God deal. Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 19. august 2012 Del Skrevet 19. august 2012 Kun jeg som synes usb-kabelen sitter LITT for godt i Nexusen? Føler jeg må bruke litt for mye kraft for å få ut laderen. Lenke til kommentar
MarQsDH Skrevet 19. august 2012 Del Skrevet 19. august 2012 Da tror jeg ikke du har prøvd One X og V... Lurer virkelig på når den kontakten skal gå til skogen! Lenke til kommentar
Lakrisbåt Skrevet 19. august 2012 Del Skrevet 19. august 2012 Heller fast kontakt enn den løse tilkoblingen på Nexus., Lenke til kommentar
fb60 Skrevet 19. august 2012 Del Skrevet 19. august 2012 Frakt kosta en hundrelapp, og da er man oppe i 2500.. Med norsk forbrukerkjøpslov å lene seg på om det skulle oppstå problemer. Pluss kort leveringstid! Vet hva jeg hadde valgt :-) Ofrer fint norsk forbrukskjøpslov når jeg betalte totalt 1300 for min Nexus. Men vanligvis ville jeg vært enig. Er fks. ikke mye å spare på å kjøpe iPad i utlandet lenger. Hvor fikk du 16GB for 1300 kroner? Inkluderer dette frakt/mva? Betale 2300 kr, få det 2-3 måneder før det kommer i Norge Eller spare 300 kr, få det 2-3 måneder senere og ha norsk lov i ryggen. Kjøper du hos multicom nå har du norsk forbrukerkjøpslov i ryggen selv om produktet er importert av de direkte og ikke ASUS eller hvem det er som er grossist for nettbrettene i Norge. Lenke til kommentar
Tjohei123 Skrevet 20. august 2012 Del Skrevet 20. august 2012 Vet noen om fedex leverer på døren? Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 20. august 2012 Del Skrevet 20. august 2012 Kommer an på hvor i landet du er. Tror de bare leverer selv rundt Oslo, og sender via posten i resten av landet. Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 20. august 2012 Del Skrevet 20. august 2012 (endret) Prisen gått opp ein hundrelapp hos Multicom eller? 2600 for brettet + ca. 100 kr i frakt, i tillegg evt. utlegg for usb lader/adapter.. Begynner å bli litt mye i forhold til nordisk pris eller? Har jo f.eks Asus Transformer Pad TF300T innen rekkevidde, 10.1" skjerm og Tegra 3. Endret 20. august 2012 av Ed Hunter Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 20. august 2012 Del Skrevet 20. august 2012 Tenker det er ren respons på økt etterspørsel. Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 20. august 2012 Del Skrevet 20. august 2012 Sikkert ja, håper bare at prisen holder seg på 2000 kr når Google skal selge den. Nexus 10 derimot hadde eg gladelig betalt 3000 for. Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 20. august 2012 Del Skrevet 20. august 2012 Jeg har som sagt hatt iPad 1 siden den kom ut i USA, og er det en ting jeg har lært så er det at 10" er feil størrelse for en tablet Og at CPUen i iPad 1 er ALT for tregt for iOS 4 og 5. Lenke til kommentar
Mortis747 Skrevet 20. august 2012 Del Skrevet 20. august 2012 Der fikk jeg beskjed fra JetCarrier om å betale dem FØR de sender ut pakken. Unødvendig, hvorfor ikke bruke oppkrav eller faktura som normale nettbutikker gjør? Og med posten sin leveringstid er det godt mulig den ikke kommer før neste uke .. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå