MarQsDH Skrevet 11. august 2012 Del Skrevet 11. august 2012 Kan titte på Best Buy og. Lenke til kommentar
MarQsDH Skrevet 12. august 2012 Del Skrevet 12. august 2012 Bruker Google lang tid på å få pakken utenfor sine porter? Skal mest trolig bestille i dag, og om det bare er den shipping-tiden som er gjeldende? Eller om de tar seg et par dagers tid på å finne ut at den skal sendes.. Lenke til kommentar
Lakrisbåt Skrevet 12. august 2012 Del Skrevet 12. august 2012 Kunne tenkt meg en nexus 7 for å bruke den som bil navigasjon. Har en bekjent som skal til USA om en uke, og han kunne kjøpe en for meg. Hvilke landsdekkende butikker bør han se i for å lettest finne en? Jeg kjøpte min på Staples, dem finner du over alt. Lenke til kommentar
MarQsDH Skrevet 12. august 2012 Del Skrevet 12. august 2012 Da har jeg kastet meg på Nexus 7-bølgen! Håper at Google sender den i morgen!! Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 12. august 2012 Del Skrevet 12. august 2012 Bestilte meg et silikon og et hard-plast case på DX nå. Venter i spenning på carmount osv, for jeg er ikke villig til å betale 500 spenn for noe sånt. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 12. august 2012 Del Skrevet 12. august 2012 Da har Bring fått beskjed om at de mottar en pakke fra JetCarrier i morgen. Begynner å glede meg nå!! Lenke til kommentar
MarQsDH Skrevet 12. august 2012 Del Skrevet 12. august 2012 Hvordan ser du at de har det, sånn btw? Og leser de gjennom de kvitteringene vi sender inn? Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 12. august 2012 Del Skrevet 12. august 2012 Så at de har lagt inn sporting under mine flypakker. Ja regner med at de registrerer pris etc. for å få bekreftet ting. Lenke til kommentar
MarQsDH Skrevet 12. august 2012 Del Skrevet 12. august 2012 Ok, for jeg videresendte kvitteringen jeg fikk fra Google, og på den auto-reply mailen, så var det ikke slik jeg sendte den. Er det pga. svareren, eller at den rett og slett ikke ble sendt som en html-mail(?)? For på den auto-reply'en så sto selve kodingen av mailen, om du skjønner. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 12. august 2012 Del Skrevet 12. august 2012 Bare kopier mailen og lim den inn i en ny mail? Det gjorde jeg iallefall. Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 12. august 2012 Del Skrevet 12. august 2012 (endret) Venter på at Google får fart på sakene i Norge, er utolmodig! Endret 12. august 2012 av Ed Hunter Lenke til kommentar
MarQsDH Skrevet 12. august 2012 Del Skrevet 12. august 2012 (endret) Nå har jeg knotet rundt i Paint for å forklare dette x) Det som er greia, er at mailen så ut som den øverste da jeg sendte den, og kom på auto-reply'en nederst. Normalt, spør jeg? Det er sikkert et dumt spørsmål, men fant ut at jeg skulle spørre andre som har kjøpt! http://bildr.no/image/1250766.jpeg Endret 12. august 2012 av MarQsDH Lenke til kommentar
MarQsDH Skrevet 12. august 2012 Del Skrevet 12. august 2012 Vet ikke hvorfor det blir sånn, men linken blir endret til "...no/thumb/..". Må stå /image/ Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 12. august 2012 Del Skrevet 12. august 2012 Noe billig utstyr jeg burde anskaffe fra ebay? Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 12. august 2012 Del Skrevet 12. august 2012 Noen som har forsøkt å aktivere landscape mode på home screen? Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 13. august 2012 Del Skrevet 13. august 2012 JetCarrier presterte å ta 380 kr i frakt. Vel, vel... Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 13. august 2012 Del Skrevet 13. august 2012 Samme her. Itillegg må jeg forhåndsbetale før de sender varen. Lenke til kommentar
Mortis747 Skrevet 13. august 2012 Del Skrevet 13. august 2012 Vet ikke hvorfor det blir sånn, men linken blir endret til "...no/thumb/..". Må stå /image/ Det er normalt, fikk samme rare mail tilbake. Bare følg med på JetCarrier og se om statusen på pakken er merket med "OK" under dokumenter (tar litt tid). Lenke til kommentar
masterj Skrevet 13. august 2012 Del Skrevet 13. august 2012 Nexus 7 til Sverige først i oktober i følge Asus Sverige! Antar dette gjelder Norge også. Glad jeg bestilte rett fra Google nå :-) Lenke til kommentar
Mortis747 Skrevet 13. august 2012 Del Skrevet 13. august 2012 Noen som har erfaring med å bestille fra Google her? Ser noen skriver at de senere fikk kansellert bestillingen. Var dette før eller etter dere fikk mail om bekreftelse på bestillingen? Jeg har fått bekreftelse på at bestilingen og sendt den til JetCarrier. Håper bare den ikke blir kansellert før de får sendt den. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå