*F* Skrevet 28. juli 2014 Del Skrevet 28. juli 2014 har du noen usb-powered hub til det der?Jepp. Bruker denne http://www.elkjop.no/product/data/ovrige-dataprodukter/L7HUB212E/logik-7-ports-usb-hub Utmerket. Følger det med 12v adapter for å forsyne den med strøm? Hvis nei: Hvilken adapter bruker du? Jeg har virkelig leitet over hele ebay for å finne noe som virker. Lenke til kommentar
Merko Skrevet 28. juli 2014 Del Skrevet 28. juli 2014 har du noen usb-powered hub til det der?Jepp. Bruker denne http://www.elkjop.no/product/data/ovrige-dataprodukter/L7HUB212E/logik-7-ports-usb-hub Utmerket.Følger det med 12v adapter for å forsyne den med strøm? Hvis nei: Hvilken adapter bruker du? Jeg har virkelig leitet over hele ebay for å finne noe som virker. Følger ikke med 12v adapter nei. Jeg klippet av strømledningen og loddet på en vanlig USB plugg (som jeg klippet av fra en annen usb kabel som jeg har haugevis av). Forsyner den + nettbrettet med strøm via denne PowerGen Det fungerer bra. Lenke til kommentar
*F* Skrevet 28. juli 2014 Del Skrevet 28. juli 2014 har du noen usb-powered hub til det der?Jepp. Bruker denne http://www.elkjop.no/product/data/ovrige-dataprodukter/L7HUB212E/logik-7-ports-usb-hub Utmerket.Følger det med 12v adapter for å forsyne den med strøm? Hvis nei: Hvilken adapter bruker du? Jeg har virkelig leitet over hele ebay for å finne noe som virker. Følger ikke med 12v adapter nei. Jeg klippet av strømledningen og loddet på en vanlig USB plugg (som jeg klippet av fra en annen usb kabel som jeg har haugevis av). Forsyner den + nettbrettet med strøm via denne PowerGen Det fungerer bra. Hei. Så det du sier er med at denne USB-hubben's orginale strømforsynlig leverer 5V (usb standard) til hubben? Lenke til kommentar
johome Skrevet 18. september 2014 Del Skrevet 18. september 2014 Batteriet på min Nexus 7 tok natta. Er 1.5 år siden jeg kjøpte brettet. Kan jeg få et nytt på garanti ? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-jDflNq Skrevet 18. september 2014 Del Skrevet 18. september 2014 Reklamer på den, du har 5 års reklamasjonsrett. Lenke til kommentar
MiRaCL Skrevet 25. september 2014 Del Skrevet 25. september 2014 Noe sted i Oslo man får kjøpt ny skjerm / digitizer? Har en 32gb 2013 n7 med sprekk over skjermen som gjør at touch ikke virker over halve skjermen. Lenke til kommentar
*F* Skrevet 25. september 2014 Del Skrevet 25. september 2014 tror nok ebay elns er en mer aktuell plass å lete Lenke til kommentar
MiRaCL Skrevet 25. september 2014 Del Skrevet 25. september 2014 Joda, sitter å ser på ebay, men tar så lang tid å få noe derifra. Ender nok opp med å kjøpe der, men greit å sjekke alternativene. Koster sikkert rundt 500.- fra ebay og 877.- på mytrendyphone ser jeg. Lenke til kommentar
J@9 Skrevet 25. september 2014 Del Skrevet 25. september 2014 Husk at det kan komme moms og fortolling på pakker fra mytrendyphone også, da dem sender fra danmark Står opplyst inne på informasjons sidene dems. Lenke til kommentar
MiRaCL Skrevet 26. september 2014 Del Skrevet 26. september 2014 Er klar over det, bestillt fra dem flere ganger før og ryki på billige varer som ble dyre. Lenke til kommentar
smartphone Skrevet 8. oktober 2014 Del Skrevet 8. oktober 2014 Hva koster frakt? Og ikke mange under 200,- der. Blir for dyrt! Erna og co skal visstnok heve mvagrensen. Det er jo noe å tanke på i fremtiden. Cover til Nexusen var vanskelig å finne og endte med en billig på ebay. Alltid et problem med cover til mobil og Kindle, hvis kr 200-grensen nå heves kan dette bli langt greiere. 200-kronersgrensen økes TV2: Nå vil man snart kunne handle momsfritt i utlandet for 500 kroner http://e24.no/privat/statsbudsjettet-2015/200-kronersgrensen-oekes/23311393 Lenke til kommentar
henrikrox Skrevet 9. oktober 2014 Del Skrevet 9. oktober 2014 (endret) Hei folkens. driver med fixed install av en nexus 7 på en bil nå. Blir veldig bra virker det som. Dog for å bruke fixed install mode på kernel jeg bruker trenger jeg en otg data kabel med strøm. Finner ikke det i Norge noen steder. Og orker ikke bestille fra ebay og vente 30 dager. Se bilde for kabelen jeg trenger, kan være variasjoner av det, men har bare funnet vanlig otg kabel her i norge. help me please Endret 9. oktober 2014 av henrikrox Lenke til kommentar
henrikrox Skrevet 9. oktober 2014 Del Skrevet 9. oktober 2014 Alternativet hadde vært en sånn her, men får jo ikke ladet den da http://www.netonnet.no/art/tilkobling/usb/andersson-usbotgcable/204412.5513/ Lenke til kommentar
henrikrox Skrevet 9. oktober 2014 Del Skrevet 9. oktober 2014 Jeg fant http://www.ebay.com/itm/Ex-Pro-OTG-Host-Dual-Triple-Port-Power-Charge-Micro-USB-Male-to-3x-Male-1xFM-/371160487416?pt=UK_Computing_USB_Cables&hash=item566ae395f8 Var i UK, så da får jeg den ganske raskt. Gir strøm til tablet og kan ha fks 2 usb penner på 64gb tilkoblet Kan få installert xbmc også, så er det bare å legge inn filmer/serier og ha på usb pennene Lenke til kommentar
J@9 Skrevet 9. oktober 2014 Del Skrevet 9. oktober 2014 Vil tro den der gjør jobben ja Lest litt om vanlige OTG Y-Kabler før (altså lading + OTG på samme kabel, uten noe ekstra elektronikk), og på den typen, så ladet dem ikke det som var tilkoblet i micro-usb enden (altså nettbrettet), men derimot ga strøm til det som var koblet til den vanlige USB porten (minnepenn, disk, etc), så det ikke skulle bruke unødvendig strøm fra nettbrettet. Lenke til kommentar
*F* Skrevet 9. oktober 2014 Del Skrevet 9. oktober 2014 J@9: Det er sånn det normalt kan fungere, men med f.eks Timurs kernel kan man få nettbrettet til å ta lading samtidig som den bedriver otg. Lenke til kommentar
J@9 Skrevet 10. oktober 2014 Del Skrevet 10. oktober 2014 Aha, trodde det var fysisk i kabelen at dem siste lederene ikke var tilkoblet jeg. For jeg mener å ha sett noen guider til å lage sånne kabler selv, og at man da kunne velge om man ville ha lading eller ikke. Lenke til kommentar
*F* Skrevet 10. oktober 2014 Del Skrevet 10. oktober 2014 Det er vel generelt begge deler, man må både ha rett kabel og kernel. Lenke til kommentar
Merko Skrevet 14. oktober 2014 Del Skrevet 14. oktober 2014 (endret) Jeg fant http://www.ebay.com/itm/Ex-Pro-OTG-Host-Dual-Triple-Port-Power-Charge-Micro-USB-Male-to-3x-Male-1xFM-/371160487416?pt=UK_Computing_USB_Cables&hash=item566ae395f8 Var i UK, så da får jeg den ganske raskt. Gir strøm til tablet og kan ha fks 2 usb penner på 64gb tilkoblet Kan få installert xbmc også, så er det bare å legge inn filmer/serier og ha på usb pennene Du får komme med bilder når du har fått satt det inn. Har hatt Nexus i min bil en god stund, veldig fornøyd. Bruker forøvrig bare en vanlig OTG Y kabel, hvor den ene går til nettbrettet, mens den andre enden går i en USB Hub med ekstern strøm (slik at jeg kan drifte andre ting som trekker litt mer strøm). Fungerer som ei klokke Endret 14. oktober 2014 av Merko. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå