stian-hg Skrevet 31. august 2003 Del Skrevet 31. august 2003 støtter meg til de som har sagt at trance er en skitsjanger..det finst ikkje BRA trance, går an å høre på, men det er kjøss meg ikkje bra musikk de fleste eg veit om som liker trance, er drittunger som hører på det fordi alle andre gjør det.. folk som har forståelse for musikk hører ikkje på noke kjedlig skvip som er miksa sammen på en pc, eller kanskje en tosk som synger rævdårlig, men så putter man på et par effekter, og så hørres det SÅÅ tøft ut!! putt på noke skikkelig hard rock, og så får du MUSIKK!! Kreves talent for å si noe så dumt - spurte trådstarter etter meninger om trance? Ikke noen andre heller så hold meningene dine for deg selv... ...uansett så er Paul van Dyk - For An Angel min "all-time-favourite". Ellers hører jeg blandt andre disse for tiden: Apoptygma Bezerk - Kathy's Song System F feat. Armin Van Buuren - Exhale Three Drives - Air Traffic Man With No Name - Floor-Essence (Dayglo Mix) Lenke til kommentar
Folo Skrevet 31. august 2003 Del Skrevet 31. august 2003 http://www.deejaypromo.com/ Lenke til kommentar
XiouLaKonZei Skrevet 31. august 2003 Del Skrevet 31. august 2003 mr. 7 - stop benni benassi - satisfaction infected mushroom - elation station tomcraft- loneliness yahel - voyage 8) cocooma feat. D-Jean-D - Nothing is over [club mix] snowman - passion & pain paul van dyk - for an angel junior jack - thrill me dj Tiesto - York / The reachers of civilisation 8) Lenke til kommentar
henriksern Skrevet 31. august 2003 Del Skrevet 31. august 2003 Angy Dee - Something Wonderful er utrolig bra, litt hard men rå! og f.eks Fast - Transmission koselåt.. og de trance mixene av Delerium låter er ganske greie, selv om orginalene er best Lenke til kommentar
Hittman Skrevet 31. august 2003 Del Skrevet 31. august 2003 Nitromethane - Time To Die (Seraque Remix). Den egner seg å spille høyt! Lenke til kommentar
brukernamn Skrevet 31. august 2003 Del Skrevet 31. august 2003 støtter meg til de som har sagt at trance er en skitsjanger..det finst ikkje BRA trance, går an å høre på, men det er kjøss meg ikkje bra musikk de fleste eg veit om som liker trance, er drittunger som hører på det fordi alle andre gjør det.. folk som har forståelse for musikk hører ikkje på noke kjedlig skvip som er miksa sammen på en pc, eller kanskje en tosk som synger rævdårlig, men så putter man på et par effekter, og så hørres det SÅÅ tøft ut!! putt på noke skikkelig hard rock, og så får du MUSIKK!! Kreves talent for å si noe så dumt - spurte trådstarter etter meninger om trance? Ikke noen andre heller så hold meningene dine for deg selv... ...uansett så er Paul van Dyk - For An Angel min "all-time-favourite". Ellers hører jeg blandt andre disse for tiden: Apoptygma Bezerk - Kathy's Song System F feat. Armin Van Buuren - Exhale Three Drives - Air Traffic Man With No Name - Floor-Essence (Dayglo Mix) har ikkje sagt noken VILLE høre det, eller har SPURT om det, ser det sånn ut kanskje? Du som alle andre burde vell skjønne at eg bare legger inn det innlegget for å kritisere og hetse litt, når det er så mange folk på denne posten.. Og som eg ser, funker i alle fall "irritasjonsmomentet" i det min post :wink: Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 31. august 2003 Del Skrevet 31. august 2003 Mindwalkers med "The Future"eneste som er synd me sjangeren er null sjel og personlighet ved låtene .. blir lett lei av mye slik musikk Det er DIN personlinge mening. Eg ser masse sjel og personlighet ved alle trance sanger Ikke alle nei.. finnes desverre mye rævva wannabe trance.. Men det som er bra, er bra! ja selvfølgelig, som alle andre sjangrer (rock, metal, pop, osv) så er det masse dritt også. Men de som er bra har sjel så det holder. Har hørt msase dårlig trance, men det er da også utrolig mye bra. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 31. august 2003 Del Skrevet 31. august 2003 Angy Dee - Something Wonderful er utrolig bra, litt hard men rå! og f.eks Fast - Transmission koselåt.. og de trance mixene av Delerium låter er ganske greie, selv om orginalene er best Fast - Transmission er KONGEBRA!!!! ah...det er vanskelig å halde seg til topic i denne tråden....må legge til Nostrum (gruppe) mye bra. Lenke til kommentar
oysfaerg Skrevet 31. august 2003 Del Skrevet 31. august 2003 BK - Revolution Revelation - Just Be Dub Sweep - Running Up That Hill Tidy Boys vs Tidy Girls - Blow Your Load Dirt Devils - The Drill Ayumi Hamasaki - Fly High (Voodoo & Serano Mix) Voodoo & Serano - Overload Special D - Come With Me DJ Quiksilver - New Life Lisa Lashes - Unbelievable Lisa Lashes vs Ann Savage - Tidy Girls Annual Mark Oh - Stuck On You Kenny Takito - Moskito (Japanese Sunrise Mix) -- lite av dette som egentlig er trance... men det går under det allmennheten kaller trance... Mest hardtrance, hardstyle, eurodance o.l., men skitt la gå Evt kan jeg sende hele spillelista mi på 13000 sanger med bare "trance" Lenke til kommentar
Eriond Skrevet 31. august 2003 Del Skrevet 31. august 2003 har ikkje sagt noken VILLE høre det, eller har SPURT om det, ser det sånn ut kanskje? Du som alle andre burde vell skjønne at eg bare legger inn det innlegget for å kritisere og hetse litt, når det er så mange folk på denne posten.. Og som eg ser, funker i alle fall "irritasjonsmomentet" i det min post :wink: Det der er hoen meg noe av det sløveste jeg har lest her på forumet! Jeg må med hånden på hjertet si at jeg ikke er noe begeistret for Trance jeg heller, men jeg går ikke rundt og prøver å lage kvalme for det. Folk må ha lov til å like og diskutere den musikken de føler for, og det er ingen som tvinger hverken deg eller meg til å høre på den, eller lese om det... Edit: Skrivefeil Lenke til kommentar
oysfaerg Skrevet 31. august 2003 Del Skrevet 31. august 2003 -- dobbelpost ja ... sry 4 that one Lenke til kommentar
stian-hg Skrevet 31. august 2003 Del Skrevet 31. august 2003 har ikkje sagt noken VILLE høre det, eller har SPURT om det, ser det sånn ut kanskje? Du som alle andre burde vell skjønne at eg bare legger inn det innlegget for å kritisere og hetse litt, når det er så mange folk på denne posten..Og som eg ser, funker i alle fall "irritasjonsmomentet" i det min post :wink: Du som snart har 2-års jubileum her på forumet bør vite at innlegg som skrives for å "kritisere og hetse" som du selv kaller det, ikke fører noe særlig godt med seg. Lenke til kommentar
Antihero Skrevet 31. august 2003 Del Skrevet 31. august 2003 Flipside - Stratosphere Lenke til kommentar
OgnOmm Skrevet 31. august 2003 Del Skrevet 31. august 2003 har ikkje sagt noken VILLE høre det, eller har SPURT om det, ser det sånn ut kanskje? Du som alle andre burde vell skjønne at eg bare legger inn det innlegget for å kritisere og hetse litt, når det er så mange folk på denne posten..Og som eg ser, funker i alle fall "irritasjonsmomentet" i det min post :wink: Et så dumt innlegg til, så varsler jeg moderator! Dette strider til de grader med retningslinjene! Lenke til kommentar
andjoha Skrevet 31. august 2003 Del Skrevet 31. august 2003 de fleste eg veit om som liker trance, er drittunger som hører på det fordi alle andre gjør det.. "de fleste jeg kjenner som hater trance, er drittunger som hater trance fordi det er tøfft å hate noe som "alle" liker, fordi det gjør dem anderledes, og det er så tøfft å være anderledes" Lenke til kommentar
ratata Skrevet 31. august 2003 Del Skrevet 31. august 2003 Dj Johan gielen - Live @ Trance Energy 2002 (02-16-02); 2 timer kvalitet cor fijneman - venus (tiesto remix) Oceanlab - Beautiful Together (signum remix) paul oakenfold - Southern Sun (DJ Tiesto Remix) ralphie b - Massive (Paul van Dyk Mix) sensation - the anthem 2003 signum - second wave Lenke til kommentar
Olsenhower Skrevet 31. august 2003 Del Skrevet 31. august 2003 Reeloop - Fucking Society [Chromedioxid II mix] Setter standarden for en fest Lenke til kommentar
jonnor Skrevet 31. august 2003 Del Skrevet 31. august 2003 464 stykker, sånn rett utifra hukommelsen Saklig.... Mine valg: (lenge siden jeg har hørt på trance, det går mest i metal nå...) Mauro Piccotto - Komodo og Proximus Cosmic Gate - the Wave og Exploration of Space... System F - Vodoo og Solar Stone Lenke til kommentar
Tomzern Skrevet 31. august 2003 Forfatter Del Skrevet 31. august 2003 Herregud dette har jo utvikla seg til en ren krangle-post Det var slettes ikke meningen Tusen takk til alle de som har gitt meg navn på noen bra trance-låter..Holder på å laste ned nå Jeg skjønner ikke folk vil oppnå med å slenge dritt om trance og de som liker trance...Det er bare så unødveldig at det er kvalmt!! Og "brukernamn" driver jo å slenger dritt om andre folk her på forumet, bare fordi de liker trance!!!Det er en oppførsel som burde medføre utestengelse med en gang!!Fy f*** så barnslig :-? Sorry at jeg spør, men hvor gammel er du?? Få'n ut herfra Mvh Tomzern Lenke til kommentar
andjoha Skrevet 31. august 2003 Del Skrevet 31. august 2003 System F - Solstice <- burde nok gjøre jobben sin :-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg