Eplejus Skrevet 30. august 2003 Del Skrevet 30. august 2003 Alphazone - Rockin (Original Mix) Apollo One - Dance Peran Van Djik - Good Time (Orginial Mix) 3 låter som jeg har hørt på i mange timer... Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 30. august 2003 Del Skrevet 30. august 2003 Mindwalkers med "The Future"eneste som er synd me sjangeren er null sjel og personlighet ved låtene .. blir lett lei av mye slik musikk Det er DIN personlinge mening. Eg ser masse sjel og personlighet ved alle trance sanger Lenke til kommentar
Lautsprecher Skrevet 31. august 2003 Del Skrevet 31. august 2003 464 stykker, sånn rett utifra hukommelsen Kva part av "Nevn ÈN bra trance-låt!!" skjønte du ikkje? 464 av dem Lenke til kommentar
OgnOmm Skrevet 31. august 2003 Del Skrevet 31. august 2003 Mindwalkers med "The Future"eneste som er synd me sjangeren er null sjel og personlighet ved låtene .. blir lett lei av mye slik musikk Det er DIN personlinge mening. Eg ser masse sjel og personlighet ved alle trance sanger Ikke alle nei.. finnes desverre mye rævva wannabe trance.. Men det som er bra, er bra! Lenke til kommentar
SineTwo Skrevet 31. august 2003 Del Skrevet 31. august 2003 Det må være en grunn til at trance blir diskutert (kritisk) mest? Ikke musikken, men folka - men fair enough, jeg skal ikke ødlegge denne finfine tråden. Lenke til kommentar
ap1978 Skrevet 31. august 2003 Del Skrevet 31. august 2003 Solid Globe - North Pole Lenke til kommentar
IceCool Skrevet 31. august 2003 Del Skrevet 31. august 2003 SineTwo: Hva med å holde kjeften din igjen? %#% idiot som ikke klarer å holde smaken for seg selv og ødlegge andre sine tråder. Skulle til å si det samme, fullstendig enig! Lenke til kommentar
Zardoz Skrevet 31. august 2003 Del Skrevet 31. august 2003 Kathy`s Song, Apoptygma Berzerk, Ferry Corsten remix. Lenke til kommentar
LoS Skrevet 31. august 2003 Del Skrevet 31. august 2003 Tja, definisjonen med trance er på mange måter anerledes i forhold til hverandre, med tanke på at noen liker musikk som "tar over" eller "hardcore" trance, og noen liker "sove" trance, alltså musikk man kan slappe av til, osv osv. Veit ikke helt sikkert her, men kan nevne: Fatboy slim - Kung fu fighting (dance remix) Fatboy slim - Right here, right now Dj mystic og dj epic - only one scream Fin "sove" trance: Dj Sakin - Blue sky Det er sanger jeg hører en del på Lenke til kommentar
SilverCRX Skrevet 31. august 2003 Del Skrevet 31. august 2003 De to følgende låtene har noen av de mest vanvittige take-off'ene jeg har hørt, tror de treffer spikeren på hodet ang. posten. Arrakis - Spice Armin - Communication Pt.2 Har egentlig ingen andre forslag, er Metal-hue i edru tilstand... :wink: Lenke til kommentar
Stream Skrevet 31. august 2003 Del Skrevet 31. august 2003 her ble det nevnt mye kommærs wannabe trance !!! merk at det meste som blir kalt "trance" på topp 10 listene bare kalles for cheese i trance-miljøet...og folk ler av deg hvis du nevner (eller spiller) noe av dette... noe av det mest populære for hardbarka trancere i disse dager er: Insigma - Open Your Eyes (Insigma Mix) Andain - Summer Calling (Airwave Club Mix) Scott Bond vs Solar Stone - 3rd Earth (Marco V Remix) DJ Tiesto - Traffic (Max Walder Mix) Motorcycle – As The Rush Comes (Sweeping Strings Remix) ellers sjekk ut www.ivibes.nu eller snakk med folka på www.tranceaddict.com Lenke til kommentar
oorzako Skrevet 31. august 2003 Del Skrevet 31. august 2003 Dina - Bli Hos Meg hehe... Lenke til kommentar
Stream Skrevet 31. august 2003 Del Skrevet 31. august 2003 Dina - Bli Hos Meg hehe... ja...nettopp...lol Lenke til kommentar
JKJK Skrevet 31. august 2003 Del Skrevet 31. august 2003 Jeg hadde nevnt noe bra - hvis trance var verdt å høre på. ok SineTwo, nå må jeg få påstå at du er en IDIOT. har du ikke noe bedre å ta deg til, bare gi F! Det STÅR "nevn en trance låt", og hvis du ikke liker trance så MÅ du jo ikke klikke på den! Sånne som deg gjør meg litt frustrert. Det er så jævli barnslig! but whatever. Liker Dito - Sky (Club Mix) Gammel, men veldig god! Lenke til kommentar
Dirty Water Skrevet 31. august 2003 Del Skrevet 31. august 2003 Ettersom man ikke skal forholde seg til en låt kan jeg nevne et album... Bedrock - Foundations. Er en dobbel CD hvor blant annet John Digweed har noen låter. Digweed äger. For dere som ikke liker trance, last ned John Digweed - True. Den ER morsom og bra. "It's true... the faggot is you" Lenke til kommentar
brukernamn Skrevet 31. august 2003 Del Skrevet 31. august 2003 støtter meg til de som har sagt at trance er en skitsjanger.. det finst ikkje BRA trance, går an å høre på, men det er ****** meg ikkje bra musikk de fleste eg veit om som liker trance, er drittunger som hører på det fordi alle andre gjør det.. folk som har forståelse for musikk hører ikkje på noke kjedlig skvip som er miksa sammen på en pc, eller kanskje en tosk som synger rævdårlig, men så putter man på et par effekter, og så hørres det SÅÅ tøft ut!! putt på noke skikkelig hard rock, og så får du MUSIKK!! Lenke til kommentar
magking Skrevet 31. august 2003 Del Skrevet 31. august 2003 Enda en som ikke har skjønt topic, tragisk :-? Hardrock ja, det er musikk, en haug med dophuer som skriker i mikrofonen og denger løs på instrumentene. Bravo Lenke til kommentar
Folo Skrevet 31. august 2003 Del Skrevet 31. august 2003 Spoiled & Zigo - More and More [Vocal mix] Lenke til kommentar
Titanic Skrevet 31. august 2003 Del Skrevet 31. august 2003 All musikk med bra melodi er bra musikk. Det er mye bra melodi i trance. Noe av problemet med det, er at så mange som ikke kan å "lage" musikk i det hele tar credit for div sanger når de egentlig bare har satt sammen samples. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg