Gå til innhold

Nevn ÈN bra trance-låt!!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Mindwalkers med "The Future"

eneste som er synd me sjangeren er null sjel og personlighet ved låtene .. :shrug: blir lett lei av mye slik musikk

 

Det er DIN personlinge mening. Eg ser masse sjel og personlighet ved alle trance sanger

 

 

Ikke alle nei.. finnes desverre mye rævva wannabe trance.. Men det som er bra, er bra!

Lenke til kommentar

Tja, definisjonen med trance er på mange måter anerledes i forhold til hverandre, med tanke på at noen liker musikk som "tar over" eller "hardcore" trance, og noen liker "sove" trance, alltså musikk man kan slappe av til, osv osv.

Veit ikke helt sikkert her, men kan nevne:

Fatboy slim - Kung fu fighting (dance remix)

Fatboy slim - Right here, right now

Dj mystic og dj epic - only one scream

Fin "sove" trance:

Dj Sakin - Blue sky

 

Det er sanger jeg hører en del på :)

Lenke til kommentar

her ble det nevnt mye kommærs wannabe trance !!!

 

merk at det meste som blir kalt "trance" på topp 10 listene bare kalles for cheese i trance-miljøet...og folk ler av deg hvis du nevner (eller spiller) noe av dette...

 

noe av det mest populære for hardbarka trancere i disse dager er:

Insigma - Open Your Eyes (Insigma Mix)

Andain - Summer Calling (Airwave Club Mix)

Scott Bond vs Solar Stone - 3rd Earth (Marco V Remix)

DJ Tiesto - Traffic (Max Walder Mix)

Motorcycle – As The Rush Comes (Sweeping Strings Remix)

 

ellers sjekk ut www.ivibes.nu eller snakk med folka på www.tranceaddict.com :)

Lenke til kommentar
Jeg hadde nevnt noe bra - hvis trance var verdt å høre på.

 

ok SineTwo, nå må jeg få påstå at du er en IDIOT. har du ikke noe bedre å ta deg til, bare gi F! Det STÅR "nevn en trance låt", og hvis du ikke liker trance så MÅ du jo ikke klikke på den! Sånne som deg gjør meg litt frustrert. Det er så jævli barnslig!

 

but whatever.

 

Liker Dito - Sky (Club Mix)

Gammel, men veldig god! :)

Lenke til kommentar

støtter meg til de som har sagt at trance er en skitsjanger..

det finst ikkje BRA trance, går an å høre på, men det er ****** meg ikkje bra musikk

 

de fleste eg veit om som liker trance, er drittunger som hører på det fordi alle andre gjør det..

folk som har forståelse for musikk hører ikkje på noke kjedlig skvip som er miksa sammen på en pc, eller kanskje en tosk som synger rævdårlig, men så putter man på et par effekter, og så hørres det SÅÅ tøft ut!! :grumpy:

 

putt på noke skikkelig hard rock, og så får du MUSIKK!!

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...