Leif Betten Skrevet 27. juni 2012 Del Skrevet 27. juni 2012 Fra Hustadvika Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Terje Solfugl Skrevet 27. juni 2012 Del Skrevet 27. juni 2012 Et alldeles herlig bilde ! Lenke til kommentar
karoald Skrevet 27. juni 2012 Del Skrevet 27. juni 2012 Dette må vere to bilder som er satt samen -himmelen eit og sjøen eit-klarer ikkje å få det til å harmonere i farger/lys-derfor synest eg bilde ikkje vart harmonisk i mine øyner---fine kvar for seg Lenke til kommentar
Geir Kristiansen Skrevet 27. juni 2012 Del Skrevet 27. juni 2012 Likte "farvespillet". For min del er det "spillet" som gir bildet særpreg. Hadde nok blitt ett helt annet bildet om exponeringene ble lagt ut hver for seg. Flere exponeringer vil vi sikkert få se mer og mer av Lenke til kommentar
Leif Betten Skrevet 27. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 27. juni 2012 Himmelen er nok den originale. Det er brukt to like bilder, men sjøsprøyten/bølgene blir naturligvis ikke lik på begge bildene. Der er det valgt ut det "beste" fra hvert bilde med lagmasker i PS. Bildet er kraftig redigert også ellers. Skal legge ut et av originalbildene som illustrerer dette (V2) 1 Lenke til kommentar
Killswitch Skrevet 28. juni 2012 Del Skrevet 28. juni 2012 Et godt utført bilde. Synes at horisonten blir litt for midstilt her, og du var litt uheldig og fikk noen flares nede til venstre i bildet som trekker litt ned. Ellers var det en veldig fin bruk av lang lukker for å få effekten på vannet, og jeg likte også etterbehandlingen din. Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 28. juni 2012 Del Skrevet 28. juni 2012 Fantastiske farger på v1;) Men..ville kuttet godt og vell halve himmelen,av den enkle grunn att her blir horisonten midtstildt,og det er vist fy..ifølge de som har greie på det;);) Lenke til kommentar
karoald Skrevet 28. juni 2012 Del Skrevet 28. juni 2012 (endret) Himmelen er nok den originale. Det er brukt to like bilder, men sjøsprøyten/bølgene blir naturligvis ikke lik på begge bildene. Der er det valgt ut det "beste" fra hvert bilde med lagmasker i PS. Bildet er kraftig redigert også ellers. Skal legge ut et av originalbildene som illustrerer dette (V2) Hadde du "fiksa"litt V2 -retta opp horisonten -kutta litt av himmelen-lysna forgrunnen - mer mettede farger,så er V2 klart det beste bilde. Endret 28. juni 2012 av karost Lenke til kommentar
Trond J. Pettersen Skrevet 28. juni 2012 Del Skrevet 28. juni 2012 Opplever at himmel og hav ikke helt hører sammen. (fargene) Prøv deg med justeringslag feks. Photofilter nederst fra lag menyen i PS. for å dempe dette. Liker bildet ditt veldig godt. Lenke til kommentar
Leif Betten Skrevet 28. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 28. juni 2012 Takker for alle tips. Lenke til kommentar
Emil C. Fredhammer Skrevet 3. juli 2012 Del Skrevet 3. juli 2012 Nydelig og flott bruk av lang lukkertid Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg