fotogigen Skrevet 27. juni 2012 Del Skrevet 27. juni 2012 Tunge skyer. Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Astrid E. Saltveit Skrevet 27. juni 2012 Del Skrevet 27. juni 2012 Dette liker jeg godt! Jeg synes bildet er dynamisk og spennende, ikke minst i kraft av komp, med veien som snor seg opp og rundt en sving i retning av den dramatiske himmelen. Føler at det heller litt mot høyre (kan godt være synsbedrag- ) og at det også er litt snaut i høyre side - i dette tilfellet liker jeg det godt fordi det forsterker følelsen av uro som dette bildet vekker hos meg.Grusveien gir en følelse av å være hensatt til eldre tider - jeg får faktisk en assosiasjon til "gammeldags krim", om du skjønner - f.eks. "De dødes tjern". S/H i relativt mørk skala er helt flott her. Lenke til kommentar
karoald Skrevet 27. juni 2012 Del Skrevet 27. juni 2012 På avstand er det flott komponert med den vegen som går inn i bilde--kan vel hende du burda teke med heile breida på grusvegen? Lenke til kommentar
Terje Solfugl Skrevet 27. juni 2012 Del Skrevet 27. juni 2012 Kult bilde..ville kanskje "vist" litt mer i bredden :-) Lenke til kommentar
Laila - Skrevet 28. juni 2012 Del Skrevet 28. juni 2012 Synes det er et spennende bilde. Skyene som kommer inn fra venstre hjørne, veien fra høyre hjørne og møtes gir liv og dynamikk, som jeg ser det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg