smort1 Skrevet 27. juni 2012 Del Skrevet 27. juni 2012 En grå hverdag! (5) Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Terje Solfugl Skrevet 27. juni 2012 Del Skrevet 27. juni 2012 Ja, stive priser får en si kanskje du hadde vært tjent med å åpne vinduet istedenfor å ta bildet igjennom..bare et forslag Svein..endel sjenerende reflekser . Lenke til kommentar
karoald Skrevet 27. juni 2012 Del Skrevet 27. juni 2012 Grå hverdag er dei beste dagane vi har-det er dei vi lenkter mest etter når vi har vore borte ei stund?Her skiner sola da og det er grønt ja-------- Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 27. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 27. juni 2012 Ja, stive priser får en si kanskje du hadde vært tjent med å åpne vinduet istedenfor å ta bildet igjennom..bare et forslag Svein..endel sjenerende reflekser . Takker Terje! Skulle gjerne ha åpnet vinduet, men ikke mulig på denne siden av hjørnekontoret..... Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 27. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 27. juni 2012 Grå hverdag er dei beste dagane vi har-det er dei vi lenkter mest etter når vi har vore borte ei stund?Her skiner sola da og det er grønt ja-------- Takker karost! Liker vel hverdagene best, sånn i lengden jeg også når jeg tenker etter. En ting er i hvertfall sikkert, det er at jeg ikke ville bodd i syden enn maks noen uker pr. år...... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg