Jan Erik Engan Skrevet 27. juni 2012 Del Skrevet 27. juni 2012 Micro Humle Bildet er fjernet. Beskrivelse: Tatt i våres så den var veldig slapp og dorsk. Link til bildesiden Lenke til kommentar
Astrid E. Saltveit Skrevet 27. juni 2012 Del Skrevet 27. juni 2012 (endret) Supert - veldig flott og skarpt fokus på riktig sted i v1 - i v2 kommer fjeset og høynene litt lite frem. Endret 27. juni 2012 av Astrid E. Saltveit Lenke til kommentar
karoald Skrevet 27. juni 2012 Del Skrevet 27. juni 2012 Fineste humle bilde eg har sett V!-fin komp/farger og skarphet. Lenke til kommentar
Geir Kristiansen Skrevet 27. juni 2012 Del Skrevet 27. juni 2012 Flott ja. Har brent meg noen ganger på humla, og det ligger programmert i ryggraden når æ ser bildene dine,.... Synest egentlig begge versjonene var like fine. Lenke til kommentar
Trond Olav Løkken Skrevet 27. juni 2012 Del Skrevet 27. juni 2012 Det må jeg si var bra, selv om jeg ikke har greie på nærfotografering. Farger og detaljer og et uttrykk som skremmer oss litt engstelige, mørkeredde. Bakgrunnen passer godt. Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 28. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 28. juni 2012 Supert - veldig flott og skarpt fokus på riktig sted i v1 - i v2 kommer fjeset og høynene litt lite frem. Fineste humle bilde eg har sett V!-fin komp/farger og skarphet. Flott ja. Har brent meg noen ganger på humla, og det ligger programmert i ryggraden når æ ser bildene dine,.... Synest egentlig begge versjonene var like fine. Det må jeg si var bra, selv om jeg ikke har greie på nærfotografering. Farger og detaljer og et uttrykk som skremmer oss litt engstelige, mørkeredde. Bakgrunnen passer godt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg