Øystein Brembo Skrevet 27. juni 2012 Del Skrevet 27. juni 2012 Koret Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Astrid E. Saltveit Skrevet 27. juni 2012 Del Skrevet 27. juni 2012 (endret) Spesiell stemning - blir nyskjerrig på hva de holder på med...åh - først nå ser jeg tittelen! Syntes først det var litt mye i toppen, men det hører så absolutt med i helheten. Liker godt fargevalørene som bakteppe til de sorte siluettene og rutemønsteret fra vinduene. PS: Jeg synger selv i kor og når jeg dveler litt ved bildet går det opp for meg at denne stemningen treffer akkurat hva som kan skje når det klaffer som best i sangen... Endret 27. juni 2012 av Astrid E. Saltveit Lenke til kommentar
Øystein Brembo Skrevet 27. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 27. juni 2012 Spesiell stemning - blir nyskjerrig på hva de holder på med...åh - først nå ser jeg tittelen! Syntes først det var litt mye i toppen, men det hører så absolutt med i helheten. Liker godt fargevalørene som bakteppe til de sorte siluettene og rutemønsteret fra vinduene.PS: Jeg synger selv i kor og når jeg dveler litt ved bildet går det opp for meg at denne stemningen treffer akkurat hva som kan skje når det klaffer som best i sangen... Tusen takk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg