Reklame Skrevet 27. juni 2012 Del Skrevet 27. juni 2012 Noen som vet om man kan kjøpe snus på Gran Canaria? I nærheten av Puerto Rico. Helst general løs, men alt duger. Lenke til kommentar
aklla Skrevet 27. juni 2012 Del Skrevet 27. juni 2012 Er vel ulovlig å kjøpe/selge snus i Spania så vidt jeg vet, kun ta med en viss mengde til eget bruk... Har googlet litt rundt og ser ut til at det er det som gjelder uten at jeg har funnet en veldig pålitlig kilde på det. Er vel veldig få land som det er lov til å selge snus i, men veldig mange det er lov til å ta med inn til for eget forbruk. Lenke til kommentar
Mythos Skrevet 27. juni 2012 Del Skrevet 27. juni 2012 Det er omtrent kun i Norge og Sverige du får kjøpt snus. Så det bør du kjøpe på flyplassen i Norge eller på flyet når du skal til syden. Lenke til kommentar
Reklame Skrevet 29. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 29. juni 2012 Leit for meg. Dersom noen vet noen som selger, setter keg pris på svar Lenke til kommentar
William_S Skrevet 7. juli 2012 Del Skrevet 7. juli 2012 Man kan vel kjope det over nettet, sendes da fra Sverige og ned. Lenke til kommentar
Brynis Skrevet 8. juli 2012 Del Skrevet 8. juli 2012 Det selges ikke snus på Gran Canaria da det er ulovlig å selge det der nede. Anbefaler deg å kjøpe det på Tax-Free før man reiser. Lenke til kommentar
mkrwii Skrevet 29. desember 2012 Del Skrevet 29. desember 2012 Er klar over at jeg bumper en gammel tråd nå, men denne informasjonen kan være veldig nyttig for andre i samme situasjon i framtida: Det er mulig å få tak i snus på Gran Canaria. Jeg har hørt rykter om at mange svenskeide barer og restauranter selger det, men jeg har ikke sjekka. Fant imidlertid noe svensk snus på en tobakk/brennevinbutikk i det store kjøpesenteret i Puerto Rico. Plassen var drevet av en eldre indisk eller pakistansk mann, og solgte snus til 9 euro boksen. Ikke noe for gnierne, altså. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå