haaram Skrevet 27. juni 2012 Del Skrevet 27. juni 2012 Hei! Hvis man oppdaterte mobilen til Android 4.0, så skulle face unlock være tilgjengelig, right? Etter at jeg oppgraderte min Xperia S til Android 4.0 kommer ikke face unlock opp, suggestions? Lenke til kommentar
martin9 Skrevet 27. juni 2012 Del Skrevet 27. juni 2012 (endret) Har du sjekka godt nok under Sikkerhet der de andre låsealternativene er? Er mulig Sony har fjernet denne funksjonen. Har ikke telefonen selv, her kan sikkert noen andre svare. Uansett, har Face Unlock funksjonen på min HTC One X og bruker den ikke. Tar lang tid og fungerer ikke alltid. Jeg synes den er mer til for å erte iPhone eiere enn til nyttig bruk. Endret 27. juni 2012 av martin9 Lenke til kommentar
Ronald Ulysses Swanson Skrevet 27. juni 2012 Del Skrevet 27. juni 2012 Jeg har HTC One X og bruker Face Unlock for å plage de som vil inn på telefonen Derimot er det en kjekk ting for å finne ut om sveisen er slik den burde være! Dog, den er egentlig mer fancy enn den er nødvending og brukbar. Lenke til kommentar
DesiTroll Skrevet 4. juli 2012 Del Skrevet 4. juli 2012 Sony har ikke fjernet den :o Som Martin sa, ligger den under "Sikkerhet".. Se: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå