Mgut Skrevet 27. juni 2012 Del Skrevet 27. juni 2012 hva som er bra av ssd'er i dag, lenge siden jeg sist kjøpt meg en vil helst at den skal være på 120gb eller mer, bare ikke over 200gb siden jeg ikke trenger så mye lagring, men alle spillene skal jeg ha på ssd'en kan si at budsjette er på 1500kr Lenke til kommentar
felicity Skrevet 27. juni 2012 Del Skrevet 27. juni 2012 Jeg leste «kjøp av ny sæd, bytte gammel». 1 Lenke til kommentar
Mgut Skrevet 27. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 27. juni 2012 Jeg leste «kjøp av ny sæd, bytte gammel». jaha, da må du lese mye feil :/ Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 27. juni 2012 Del Skrevet 27. juni 2012 hva som er bra av ssd'er i dag, lenge siden jeg sist kjøpt meg en vil helst at den skal være på 120gb eller mer, bare ikke over 200gb siden jeg ikke trenger så mye lagring, men alle spillene skal jeg ha på ssd'en kan si at budsjette er på 1500kr Crucial M4 till 1 582,- er jo et meget godt valg. Forige uke var den på tilbud til 1399, så litt uflaks at du ikkje kjøpte da. Lenke til kommentar
Mgut Skrevet 27. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 27. juni 2012 hva som er bra av ssd'er i dag, lenge siden jeg sist kjøpt meg en vil helst at den skal være på 120gb eller mer, bare ikke over 200gb siden jeg ikke trenger så mye lagring, men alle spillene skal jeg ha på ssd'en kan si at budsjette er på 1500kr Crucial M4 till 1 582,- er jo et meget godt valg. Forige uke var den på tilbud til 1399, så litt uflaks at du ikkje kjøpte da. sant, men hadde ikke noe peng da, fikk en liten lønning på 2k i dag, så ja hadde uflaks da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå