aklla Skrevet 27. juni 2012 Del Skrevet 27. juni 2012 Jeg har en pc jeg har tenkt til å bruke som ren lagring, har 2x3TB disker og den er relativt ny. Men, jeg har mest lyst til å stue den vekk enten på loftet eller i kjelleren. På loftet har jeg ikke noe uttak til strøm, kun en lampe. Regner med at jeg ikke kan bruke strømmen fra den Så, da er det kjelleren igjen, der er det tidvis godt over 90% luftfuktighet, hvordan er det å sette en pc som skal gå kontinuerlig der? Er det evt. noe jeg burde gjøre for at den skal tåle det bedre? Lenke til kommentar
Scorpion88 Skrevet 27. juni 2012 Del Skrevet 27. juni 2012 http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=340080#reviews Lenke til kommentar
greenman Skrevet 27. juni 2012 Del Skrevet 27. juni 2012 Ikke en dum idé, men man finner mye rimeligere en den. Sånne som man har i båter osv er ikke så veldig dyre. Lenke til kommentar
aklla Skrevet 28. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 28. juni 2012 Har en sånn som står å durer i kjelleren, uten at det hjelper så alt for mye, tømmer den for ca 5 liter annenhver dag... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå