Muggkaare Skrevet 28. juni 2012 Del Skrevet 28. juni 2012 (endret) Det er en inngrodd misforståelse i fotballspillere/pinnedyr at di har store muskler osv. Alle med lav fettprosent kan se slik ut. Det er også en inngrodd misforståelse blant kroppsbyggere at det ser bedre ut med mye muskler enn det gjør om man f.eks ser ut som Balotelli. Men nok om det, bryr meg langt oppi rænnaræva hvordan kroppen til spillere eller andre er, ser på kampen for fotballen. Endret 28. juni 2012 av Ginecólogo Necrolamedor 5 Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 28. juni 2012 Del Skrevet 28. juni 2012 Wow han var "svæær". Men han er en av verdens beste spisser og tjener mer enn det de fleste av oss tjener på ett år på en uke. Tror han har det fint med seg selv Ler meg ihjel. Hva har vel det med saken å gjøre? Grunnen til at jeg sier det er at han står der å breier seg til og flexer "musklene". Det er en inngrodd misforståelse i fotballspillere/pinnedyr at di har store muskler osv. Alle med lav fettprosent kan se slik ut. Problem? I en feiring betyr ikke det "se hvor jævlig store muskler jeg har", som du så ofte ser på SiS, men mer "IM THE MAN" - noe han forøvrig er. 7 Lenke til kommentar
makkaa Skrevet 28. juni 2012 Del Skrevet 28. juni 2012 Og hva skal han være "svæær" for? Han er fotballspiller, han er bra nok trent til å være en av de beste spissene i verden, og han er duellsterk. U jelly/mad osv.? 1 Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 28. juni 2012 Del Skrevet 28. juni 2012 Litt komisk om Balotelli får gult for den der, eit gult til og mister finalen. Lenke til kommentar
3Maldini Skrevet 28. juni 2012 Del Skrevet 28. juni 2012 Nå vil jeg se skikkelig magi, få inn Di Natale, Prandelli. Ikke vær for snill, dumt å la være å bruke han for tyskerne sin del. Lenke til kommentar
Corey Skrevet 28. juni 2012 Del Skrevet 28. juni 2012 (endret) Wow, her var det utrolig mye hat ute og gikk. Kanskje det er derfor folk gir seg på fotballforumet. Har aldri sagt at jeg misliker fotballspilleren og/eller personen Balotelli. Det jeg ler av er fotballspillere generelt som tror di er svære, for di har sixpack pga lav fettprosent og kragebein som stikker ut. Ginecologico etellerannetdrittnavn: Så du syns en tynn jævel med fettprosent på 8-10% ser bra ut? Anews: Endret 28. juni 2012 av Corey 2 Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 28. juni 2012 Del Skrevet 28. juni 2012 Stikkord; fotballkamp. La oss se. 2 Lenke til kommentar
Corey Skrevet 28. juni 2012 Del Skrevet 28. juni 2012 Stikkord; fotballkamp. La oss se. HAHA! Så når ditt utsagn blir utfordret så svarer du med et slikt døvt utspill? Lenke til kommentar
""" Skrevet 28. juni 2012 Del Skrevet 28. juni 2012 Jeg liker at du leser det du vil og gjerne hopper over ting folk skriver, Corey. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 28. juni 2012 Del Skrevet 28. juni 2012 Men nok om det, bryr meg langt oppi rænnaræva hvordan kroppen til spillere eller andre er, ser på kampen for fotballen. Det skrev jeg over her. Kan svare på det meste du lurer på, send meg PM du. Igjen, la oss kose oss med fotball, Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 28. juni 2012 Del Skrevet 28. juni 2012 Ta opp det med mannekropper her: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1198242&st=0 La oss diskutere fotball. 1 Lenke til kommentar
Corey Skrevet 28. juni 2012 Del Skrevet 28. juni 2012 Jeg liker at du leser det du vil og gjerne hopper over ting folk skriver, Corey. Pek gjerne ut det som var veldig relevant du mener jeg hopper over. Var det at jeg var manu fan eller samme person som spør om hvorfor han skal være svær (som jeg svarer på). Lenke til kommentar
kong_gabby Skrevet 28. juni 2012 Del Skrevet 28. juni 2012 Der skal Montolivo ha gult kort for å hale ut tida. Lenke til kommentar
3Maldini Skrevet 28. juni 2012 Del Skrevet 28. juni 2012 Syns det er rart at dommerne lar spillerne kunne bare gå av, istedenfor å jogge. Montolivo nå, ikke fult så treg som Xavi igår, men allikevel, dommeren går bort og sier ifra, men ingenting skjer... Da kan det blir kort syns da jeg. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 28. juni 2012 Del Skrevet 28. juni 2012 Fy helvete så sykt gode Italia har vært i denne kampen! Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 28. juni 2012 Del Skrevet 28. juni 2012 Drit i kroppen til Balotelli då... Kven bryr seg om kor mykje musklar han har på kroppen når han scorar to mål i ein EM-semifinale? Han kler neppe av seg for å vise fram brystene sine. Lenke til kommentar
makkaa Skrevet 28. juni 2012 Del Skrevet 28. juni 2012 Ser ut som det blir Italia - Spania i finalen da, ingenting som sitter hos Tyskland, dessverre. Italia får jo flere gigantiske muligheter. Lenke til kommentar
3Maldini Skrevet 28. juni 2012 Del Skrevet 28. juni 2012 Ser ut som det blir Italia - Spania i finalen da, ingenting som sitter hos Tyskland, dessverre. Italia får jo flere gigantiske muligheter. De sliter med å skåre som de har gjort i hele EM, Italia altså. Nå viste jo Di Natale at han kan faktisk bomme han og. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 28. juni 2012 Del Skrevet 28. juni 2012 Ser ut som det blir Italia - Spania i finalen da, ingenting som sitter hos Tyskland, dessverre. Italia får jo flere gigantiske muligheter. Ein konsekvens av at Tyskland ligg så høgt oppe og har lite sikring igjen bak. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå