Puzzlefuzz2011 Skrevet 27. juni 2012 Del Skrevet 27. juni 2012 Første: Warcraft II: Tides of Darkness Siste: Mass Effect Lenke til kommentar
Glennski Skrevet 27. juni 2012 Del Skrevet 27. juni 2012 Første: Final Fantasy VIII (PS1 om det er lov) Siste: Final Fantasy XIII(PS3) (Ja, jeg digger FF-serien) Lenke til kommentar
Demon_Hunter Skrevet 27. juni 2012 Del Skrevet 27. juni 2012 Første: Final fantasy x Siste: Dragon's Dogma Lenke til kommentar
samco Skrevet 27. juni 2012 Del Skrevet 27. juni 2012 Første? noe 8bits c64 last ninja2, vendetta eller no slikt siste er sherlock holmes vs jack the ripper x360 1 Lenke til kommentar
Malactica22 Skrevet 27. juni 2012 Del Skrevet 27. juni 2012 første: Commander Keen in Invasion of the Vorticons siste: Binary domain Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 28. juni 2012 Del Skrevet 28. juni 2012 Første er teknisk sett Ant Attack på ZX Spectrum. Hele spillet besto i å gå inn i en ruinby full av gigantiske maur for å redde broren din eller søsteren din, avhengig av hvem av de to du spilte som. Når han/hun var reddet fikk du en ny by, og måtte inn og redde ham/henne igjen. Repeat ad inifinitum. Men første som faktisk hadde en sluttskjerm var enten Great Giana Sisters eller Commando på Commodore 64 noen år senere. Siste jeg fullførte var Resident Evil: Revelations på 3DS. Lenke til kommentar
Puzzlefuzz2011 Skrevet 1. juli 2012 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2012 (endret) Jøss! Er det så få folk som har fullført to spill her?!!! Vel, mulig jeg ikke trigger interessen veldig bra. Poenget mitt med spørsmålet er å finne ut hva som er folks utvikling innen spill. Hva var det første store du opplevde(og fullførte), og hvor er du i dag? Kanskje jeg kan utfordre folka I Gamer.no, de bør ihvertfall ha fullført et par spill i sitt liv. Endret 1. juli 2012 av Puzzlefuzz Lenke til kommentar
Puro Skrevet 1. juli 2012 Del Skrevet 1. juli 2012 Første: Mega man på Gameboy da jeg var ca 5-7 år. Siste: Final Fantasy på Nokia Lumia 800. Beste: Zelda, A link to the past. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 2. juli 2012 Del Skrevet 2. juli 2012 Helt umulig for meg å si hvilket spill som jeg rundet først, det husker jeg bare ikke. Men mest sannsynlig var det et NES-spill. Når jeg var liten leide jeg mye spill hos den lokale videoutleieren, og rundet det på de to dagene jeg hadde på meg. Jeg holdt tellingen på hvor mange spill jeg rundet, men ga opp da jeg passerte 100 spill. Var vell 10 år på dette tidspunktet. Det forrige spillet jeg rundet var Max Payne 3. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 3. juli 2012 Del Skrevet 3. juli 2012 Første var Super Mario på første Nintendo som kom. Siste så langt er Walking Dead episode 2 til Xbox 360. Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 3. juli 2012 Del Skrevet 3. juli 2012 Det første spillet jeg med sikkerhet vet at jeg rundet var Super Mario Bros. til NES, mens det siste spillet jeg rundet var Trine til PC som jeg rundet nå i natt. Lenke til kommentar
Green_Monster Skrevet 3. juli 2012 Del Skrevet 3. juli 2012 (endret) Første (tror jeg): The Last Ninja Spill det her eller så kan det ha vært Ghost and Goblins. Husker jeg sleit noe jævlig med Defender of the Crown også Siste: ME3 Jeg er faktisk litt overassket over at ungdommen nå til dags fullfører et spill Endret 3. juli 2012 av Green_Monster Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå