dj_devil Skrevet 30. august 2003 Del Skrevet 30. august 2003 eg har lastet ned eit par mp3ar fra mine cdear nor eg hadde win98... nå som eg er gåt over til xp så lurer eg på hvordan eg kan få navn på di cdeane. har mista koverene og cdeane. så eg har berre mp3 men uten navn. finnes det eit program som søker gjennom sangen og finner navnet til sangen. finnes eit slikt program? dj devil Lenke til kommentar
Isdas Skrevet 5. september 2003 Del Skrevet 5. september 2003 Hei Selvfølgelig har mp3 filene dine et navn (det har alle filer), men spørsmålet er hva heter dem. For å finne mp3ene dine så trykker du på "start", "søk" "og" "alle filer eller mapper". Så får du opp ett nytt vindu som du velger alle "filer og mapper". Deretter velger du "flere avanserte alternativer", da får du opp en undermeny som heter "filtype". Velg "Windows media player -lydfil" og trykk "enter". Da får du opp alle mp3ene du har på dataen (lydfiler). Der ligger filene dine. Men det kan ta sin tid å finne dem. Lykke til..... Hilsen Isdas Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå