Joachim_F Skrevet 27. juni 2012 Del Skrevet 27. juni 2012 Det spennende strategispillet Endless Space har fått lanseringsdato. Les hele saken Lenke til kommentar
Licht Skrevet 27. juni 2012 Del Skrevet 27. juni 2012 Ganske sikkert kjøp. Iallefall til den prisen. Lenke til kommentar
Nailer Skrevet 27. juni 2012 Del Skrevet 27. juni 2012 Dette er et ganske interessant spill. Jeg var dog litt uheldig med det ene gamet jeg spiller nå og er klistret i et hjørne med veldig få interaksjonsmuligheter uten å måtte valse gjennom en alliert. Når jeg tenker meg om kan jeg vel fly flåten min gjennom hans territorium for å ekspandere... Lenke til kommentar
Tangeter Skrevet 27. juni 2012 Del Skrevet 27. juni 2012 Gleder meg, håper det blir bra. Lenke til kommentar
Varrakk Skrevet 27. juni 2012 Del Skrevet 27. juni 2012 Jeg kjøpte det for 3-4 måneder siden mens det var i Alpha. Et veldig bra spill, ekstra stor er bragden at det er en indiedev. som står bak det. Lenke til kommentar
Varrakk Skrevet 27. juni 2012 Del Skrevet 27. juni 2012 Dette er et ganske interessant spill. Jeg var dog litt uheldig med det ene gamet jeg spiller nå og er klistret i et hjørne med veldig få interaksjonsmuligheter uten å måtte valse gjennom en alliert. Når jeg tenker meg om kan jeg vel fly flåten min gjennom hans territorium for å ekspandere... Skaff deg en open boarders pakt med han. Lenke til kommentar
Nailer Skrevet 28. juni 2012 Del Skrevet 28. juni 2012 Dette er et ganske interessant spill. Jeg var dog litt uheldig med det ene gamet jeg spiller nå og er klistret i et hjørne med veldig få interaksjonsmuligheter uten å måtte valse gjennom en alliert. Når jeg tenker meg om kan jeg vel fly flåten min gjennom hans territorium for å ekspandere...Skaff deg en open boarders pakt med han. Joda, det var det jeg kom på at jeg kunne gjøre. Men det betyr fortsatt at eventuelle nye planeter jeg får på andre siden av hans territorium vil være LANGT unna mitt eget system. Må vel oppgradere engines heftig før jeg gjør noe slikt. Sowers er trege nok som det er. Lenke til kommentar
Exxonsen Skrevet 10. juli 2012 Del Skrevet 10. juli 2012 Har noen forsøkt dette noe mere? Jeg synes det ser interessant ut, og digger rom-spill Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå