Joe DiMaggio Skrevet 27. juni 2012 Del Skrevet 27. juni 2012 Hei! Jeg ønsker å flytte over alle e-postene mine fra min gamle Gmail konto til min nye Hotmail konto. Er det noen som har gjort dette eller vet om det er mulig? Sveinung Lenke til kommentar
Skipstrixy Skrevet 27. juni 2012 Del Skrevet 27. juni 2012 Jeg vet bare at det ikke er noe problem "andre" veien, da jeg flytta hele hotmailen min over til g mail Lenke til kommentar
PTRN Skrevet 27. juni 2012 Del Skrevet 27. juni 2012 Det må være første gang jeg har hørt noen migrere fra GMail til Hotmail. Uansett; det finnes sikkert løsninger på nett som lar deg gjøre akkurat det. Når jeg tittet for noen år siden fant jeg ingen gode alternativer, og løsningen ble å kopiere mappestrukturen manuelt gjennom Thunderbird. Lykke til Lenke til kommentar
phlake Skrevet 27. juni 2012 Del Skrevet 27. juni 2012 Har aldri hørt om noen som går FRA Gmail til Hotmail, men har du forsøkt å Google dette? Et alternativ er jo muligens å hooke GMailkontoen opp mot f.eks Outlook, laste ned hele mailboksen og synke den med hotmail etterpå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå