AfterGlow Skrevet 27. juni 2012 Del Skrevet 27. juni 2012 Kan bli godt nytt for travle studenter. Sony slipper nye Vaio-modeller Lenke til kommentar
Ravusy Skrevet 27. juni 2012 Del Skrevet 27. juni 2012 Lykke til med å finne noen studenter som vil betale blodpris for en Vaio modell. 1 Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 27. juni 2012 Del Skrevet 27. juni 2012 Lykke til med å finne noen studenter som vil betale blodpris for en Vaio modell. Finnes jo mange som tilsynelatende vurderer MBP til studiene, så det er nok endel studenter som har god råd også. AtW 1 Lenke til kommentar
espen88 Skrevet 27. juni 2012 Del Skrevet 27. juni 2012 Liker Vaio jeg Det er vel noe av det eneste jeg kommer til å bytte ut macbooken min med. Lenke til kommentar
Olavxxx Skrevet 27. juni 2012 Del Skrevet 27. juni 2012 Lykke til med å finne noen studenter som vil betale blodpris for en Vaio modell.Finnes jo mange som tilsynelatende vurderer MBP til studiene, så det er nok endel studenter som har god råd også.AtW En annen ting er jo at man sier at pris ikke er kjent :-P Mange av sonymodellene synes jeg er veldig greit priset, unntaket er de aller dyreste modellene (men det gjelder jo alle produsenter). Jeg *tror* denne maskinen havner på ca. 6000 +- 500. Lenke til kommentar
Olavxxx Skrevet 27. juni 2012 Del Skrevet 27. juni 2012 Her er feks eksempel på det jeg vil si er grei vaio pris: http://www.hardware.no/artikler/sony-slipper-sin-forste-ultrabook/109883 Lenke til kommentar
stavros Skrevet 27. juni 2012 Del Skrevet 27. juni 2012 Hvorfor skulle ikke studenter betale for disse når de blør for en Mac 1 Lenke til kommentar
Helstrøm Skrevet 27. juni 2012 Del Skrevet 27. juni 2012 Ikke kjøp VAIO. Du ender opp med en PC som aldri får oppdaterte drivere. Lenke til kommentar
Blyantkvesser Skrevet 27. juni 2012 Del Skrevet 27. juni 2012 (endret) Ikke kjøp VAIO. Du ender opp med en PC som aldri får oppdaterte drivere. Uhm, jeg har oppdatert driverene på min VAIO F 2 ganger den siste måneden.. Endret 27. juni 2012 av Blyantkvesser 1 Lenke til kommentar
RaaneHolmg Skrevet 27. juni 2012 Del Skrevet 27. juni 2012 Lykke til med å finne noen studenter som vil betale blodpris for en Vaio modell. Student ved NTNU her. Er på jakt etter laptop i prisskiktet 12-18k. Lenke til kommentar
Olavxxx Skrevet 28. juni 2012 Del Skrevet 28. juni 2012 Lykke til med å finne noen studenter som vil betale blodpris for en Vaio modell. Student ved NTNU her. Er på jakt etter laptop i prisskiktet 12-18k. Du bør bestemme deg for skjermstr,vekt, oppløsning og om du trenger dedikert grafikk. Skal du bare skrive på den og surfe, kan du slippe unna de tyngste grafiske oppgavene. Men fremdeles har du utvalg i alt fra 18" maskiner med monstergrafikk til 13.3" med dedikert grafikk, til 11-13" veldig tynne uten dedikert,m.m. Lenke til kommentar
nikhuse Skrevet 29. juni 2012 Del Skrevet 29. juni 2012 Lykke til med å finne noen studenter som vil betale blodpris for en Vaio modell.Finnes jo mange som tilsynelatende vurderer MBP til studiene, så det er nok endel studenter som har god råd også.AtWEn annen ting er jo at man sier at pris ikke er kjent :-PMange av sonymodellene synes jeg er veldig greit priset, unntaket er de aller dyreste modellene (men det gjelder jo alle produsenter).Jeg *tror* denne maskinen havner på ca. 6000 +- 500. Den ligger nok mellom 4000-4500 kr. Den er etterfølger til VPC-YB3 som ligger i samme prisleie. Lenke til kommentar
mandela Skrevet 29. juni 2012 Del Skrevet 29. juni 2012 Er det så dyrt å installere en miniDP port på maskiner i 2012? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå