Pee Skrevet 30. august 2003 Del Skrevet 30. august 2003 Først og fremst vil jeg si at windows.no og dette forumet er veldig bra angående windows.no synes jeg admin/moderator burde legge ut litt info om Bil Gates om hvordan han starta å utviklet oprativ systemet windows fra første versjon, win 95, 98 helt fram til nå...ehh ja det var ideen min :smile: Lenke til kommentar
Blib Skrevet 30. august 2003 Del Skrevet 30. august 2003 Heh, det hadde vært heller vært en ide til en artikkel hos Windows.no? Kunne gravd opp mye spennende der. Blant annet mener jeg å huske at Gates himself stjal ideen til MS-DOS. Mye godknask å hente opp der ja Lenke til kommentar
Corn Skrevet 24. september 2003 Del Skrevet 24. september 2003 Støtter den idéen jeg også.. Har jo fått med meg overflate historien (ligger litt bak i hodet der) men å få dette på norsk hadde jo vært greit? Hvis dere hare lite å gjøre noen dager, så kan dere kanskje skrive om dette? Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 24. september 2003 Del Skrevet 24. september 2003 Litt offtopic, men er det noen her som har "visdoms ordene" til vår kjære Bill??? Leste de for en stund siden , men husker de ikke helt... eneste eg kommer på var at det var nesten bygd opp som de ti bud... (dvs. flere "regler") og en av "reglene" var noe sånnt som at du bør ikke mobbe nerder, for du kommer sansynligvis til å ende opp med en av de som sjefen din.. Lenke til kommentar
godsairforce Skrevet 26. september 2003 Del Skrevet 26. september 2003 Lage artikkel om Bill Gates? Bare ikke ros han opp i skyene Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 26. september 2003 Del Skrevet 26. september 2003 Skal ikke se bort ifra at noe slikt kommer en gang :-) Kan jo og minne om blant annet filmen som viser lanseringen av Windows 98, samt en film som heter "Kampen i Silicon Walley" elns, som viser den ekte historien da bla Apple var store :-) Lenke til kommentar
PT Skrevet 18. oktober 2003 Del Skrevet 18. oktober 2003 Kan jo og minne om blant annet filmen som viser lanseringen av Windows 98 Den er morsom! You will notice that... Wow! *latter* *win 98 kræsjer* That must be... That must be why we are not shipping windows 89 yet. EDIT: Oi! Det ble en stor bump... *sorry* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå