chri-ot Skrevet 27. juni 2012 Del Skrevet 27. juni 2012 Heisann Jeg sitter i Side i Tyrkia nå, og jeg har hørt gullkjeder er veldig billig her nede. Så jeg tenkte jeg skulle ta en titt senere, men for å ikke bli lurt har jeg noen spørsmål. Hva kan jeg regne med å prute med ned til på slike kjeder gutter bruker? ( jeg håper dere skjønner hva jeg mener) Hvordan kan jeg enklest forsikre meg om at det er ekte? Jeg sitter på mobilen, så var litt vanskelg å finne en god kategori å legge denne posten i. Jeg håper jeg valgte rett kategori. Lenke til kommentar
baBuShKa Skrevet 28. juni 2012 Del Skrevet 28. juni 2012 Prut realistist, du kan sikkert prute deg ned 20% ihvertfall. Verste som skjer er at du får et nei. Mitt tips er å passe på at gullet ser bra ut. At det ikke ser for rødlig ut. I mange land selger de gull som har en ganske mørk farge, litt rødlig/kobberaktig. Det er ekte gull, men gull man får kjøpt i Norge er ganske lyst, og skal du bruke det her, så bør du handle noe du kan gå med. Lenke til kommentar
Keiseren av Grønland Skrevet 29. juni 2012 Del Skrevet 29. juni 2012 Pass på og kjøp med deg nok hårgelé også. 3 Lenke til kommentar
Dockside Skrevet 29. juni 2012 Del Skrevet 29. juni 2012 Du kan sikkert kjøpe med litt extra til Ramius. Trenger mye stæsj for å få til en slik fin frisyre..... 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå