Gå til innhold

[Løst] Tatt uten lappen...

PavilionI7

Anbefalte innlegg

Må bare si at politiet henla saken pga. en feil hos de.

Jeg hadde oppkjøring 3 uker etter "stoppet" av politiet.

Siden jeg ikke mottok noe brev sa kjørelærer at jeg skulle møte opp, fikk da selvfølgelig bestått.

Dagen etter får jeg brev om å møte opp hos politiet, de begynner å bable i vei om utsettelse og bot (konfliktråd). Da det var min "tur" til å snakke sa jeg at jeg hadde tatt lappen. De ble nærmest sjokkert, og det ble da funnet ut at de hadde "glemt" å rapportere til veivesenet. Møte ble da utsatt til ubestemt tidspunkt. Fikk senere beskjed om at saken ble henlagt.

TAKK GUD <3

Mvh

Superheldig

Endret av PavilionI7
  • Liker 7
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Systemet tilbyr nok ingen muligheter for inndragelse av førerkort i slike spesielle situasjoner, så det hadde sikkert blitt i overkant med papirarbeid for onkel, hvis det i det hele tatt ville latt seg gjøre. Denne gangen var flaksen større enn fornuften, så får du heller trimme sistnevnte til neste gang. Gratulerer.

• Liker 3
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Du føler deg litt ekstra høy i hatten nå som du slapp unna, ja. Du kan tørke av deg fliret, for du er ikke noe bedre enn dem.

Bedre enn dem? Hvem er dem? De som ble tatt uten førerkort?

Føler at ingen er hverken bedre eller verre enn "de", ser heller ikke på "de" som en egen gruppe engang.

Synes virkelig du skal se ironien i det, var ikke slik at jeg slapp unna med mord.

• Liker 6
Lenke til kommentar

Slapp av, det er alltid en sånn "shitbag" som må lire av seg noe surt og unødvendig :)

Godt du slapp unna, hold godt på førerkortet nå og ikke kjør sånn at du risikerer å miste det! Er mye verre å være uten førerkort etter at man har hatt det enn før man i det hele tatt har tatt det, naturligvis.

• Liker 3
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...